Är nog helt ute och cyklar, men kan arbetsgivare kolla upp det jag skrivit på Flashback med hjälp av IP-adress (ifall de skulle få tag på min IP-adress)?
Är nog helt ute och cyklar, men kan arbetsgivare kolla upp det jag skrivit på Flashback med hjälp av IP-adress (ifall de skulle få tag på min IP-adress)?
WTF!! Hur kom det fram att personen i fråga hade skrivit inlägg på Flashback? Hade personen råkat outa sig eller hur kom det fram??
Och varför detta? Ska personen med hjälp av behandlingsprogram sluta skriva ordet neger?
Citat:
Han ska också genomgå ett behandlingsprogram hos Kriminalvården.
Senast redigerad av MobbadeJessica 2022-03-17 kl. 14:13.
WTF!! Hur kom det fram att personen i fråga hade skrivit inlägg på Flashback? Hade personen råkat outa sig eller hur kom det fram??
Och varför detta? Ska personen med hjälp av behandlingsprogram sluta skriva ordet neger?
Även Facebook var ju på tapeten i det fallet och man är inte mer anonym än man gör sig. På Facebook är man ofta med sin verkliga identitet. Finns ju många som åkt dit på olika sätt pga oförsiktighet och i vissa fall ren dumhet. Som att att kalla sig för samma användarnamn på olika plattformar men kanske inte hålla sig anonym på alla ställen.