2022-02-19, 10:46
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles1.
Är det bara jag som reagerade på Gina Dirawis tecken med pekfingret EXAKT på samma sätt som Daesh gör, medan hon sjöng Allah allah.
Hon försöker vara mystisk och det blir bara tillgjort. Regina Lund kopia
Säger du att hon sympatiserar med ISIS?

Vad gjorde hon detta tecken? Bild?
Citera
2022-02-19, 11:07
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Hon såg ut som en karaktär som hon hade kunnat göra narr av i en sketch på sin youtube-kanal för 10 år sedan.

Men eller hur. Allt som förr var Gina finns ju inte längre där. Gått ner jättemycket i vikt, gjort plastikoperationer och i princip allt hon säger kommer ut hätskt. Som att hon bär på någon form av mörker. Hon mår nog väldigt dåligt i perioder skulle jag tro och läser med väldigt stor sannolikhet den här tråden extremt frekvent. Men det bottnar nog mycket i att hon är väldigt skör av sig innerst inne och allt som personer säger till henne som är negativt blir som en explosion. Man kan väl säga att när hon var julvärd så vände allt. Hade hon bara stått upp mot hatarna, för merparten hade nog inget emot att hon var julvärd, så hade nog det hela sett annorlunda ut

Jag tittade lite snabbt på något klipp med henne i melodifestivalen och hittade ingenting alls av den där glädjen som hon ofta utsöndrade för ca 10 år sedan. Det var ju något med henne som gjorde en glad, ni vet det där trygga som många programledare har. Det var ju också det som gjorde att hon blev julvärd. Men ja, sen vände tyvärr allt. Men hon borde inte bry sig ett jota om andra personer. Det är ju såna ideal som fått henne att både operera sig och mer eller mindre svälta sig själv. Vilket är rätt sorgligt egentligen
Citera
2022-02-19, 17:39
Medlem
Rebali179s avatar
Måste säga att det är lite konstigt att TV4 å nyhetsmorgon bjuder in denna
Antisemit att både sjunga å prata i TV. Men vad hade man väntat sig.

Hon skall väl vara med i Go Kväll också har jag för mig.
Citera
2022-02-19, 19:01
Bannlyst
Och direkt efter Go Kväll syns hon i Programmet Sverige. Tänk vad många därute som kämpar med sin talang för att få synas å höras å Gina glider runt bland kanalerna.
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Måste säga att det är lite konstigt att TV4 å nyhetsmorgon bjuder in denna
Antisemit att både sjunga å prata i TV. Men vad hade man väntat sig.

Hon skall väl vara med i Go Kväll också har jag för mig.
Citera
2022-02-19, 19:10
Medlem
Zaedrewss avatar
Vad exakt ont har Sverige och svenskarna gjort henne? Det här som hon ständigt talar om. Inte direkt som hon blivit förbisedd och inte fått chanser. Skulle en svensk kvinna fått alla de uppdrag Gina fick innan hon var fan 25 år ung?
Citera
2022-02-19, 21:15
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Vad exakt ont har Sverige och svenskarna gjort henne? Det här som hon ständigt talar om. Inte direkt som hon blivit förbisedd och inte fått chanser. Skulle en svensk kvinna fått alla de uppdrag Gina fick innan hon var fan 25 år ung?
Det är säkert detta vi gjort fel. Vi skulle satt upp lite motstånd. Nu har hon haft det för lätt och vi har tillåtit henne att segla fram på sin räkmacka.

Vi har nedlåtit att lära henne disciplin och värdet av att behöva kämpa för framgång, pengar och succé.

Nu känns hela hennes liv bortkastat. ”Var det inte mer än så här?” En ny skiva eller programledareroll eller vad det nu kan vara kan förstås inte fylla det svarta hål av icke uppfylld bekräftelse hennes självkänsla består av.

Vi borde ställt krav.
Vi borde hjälpt flickstackarn.

Nu är hon nog tyvärr förlorad.
Citera
2022-02-19, 21:25
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uluchsheniye
Det är säkert detta vi gjort fel. Vi skulle satt upp lite motstånd. Nu har hon haft det för lätt och vi har tillåtit henne att segla fram på sin räkmacka.

Vi har nedlåtit att lära henne disciplin och värdet av att behöva kämpa för framgång, pengar och succé.

Nu känns hela hennes liv bortkastat. ”Var det inte mer än så här?” En ny skiva eller programledareroll eller vad det nu kan vara kan förstås inte fylla det svarta hål av icke uppfylld bekräftelse hennes självkänsla består av.

Vi borde ställt krav.
Vi borde hjälpt flickstackarn.

Nu är hon nog tyvärr förlorad.

Det kunde blivit mera. Om hon inte var så hatiskt. Mot judar och svenskar och Gud vet vad. Sedan försöker få ömkan att hon är ett offer. Fy fan. Värre än henne går knappast att bli. Fick japp allt som du säger på en räkmacka sedan biter de som gav den henne på arslet.

Bara hoppas vi aldrig mera kommer pinas att höra hur värdelösa vi är som folk av denna Gina. Om det inte passar kan hon väl dra dit pepparn växer!
Citera
2022-02-19, 21:34
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Om det inte passar kan hon väl dra dit pepparn växer!
Jag inbillar mig att hon kommer göra det.
När hon väl inser hur sjukt det är att söka bekräftelse av människor inte vill bli bekräftad av och hur ytligt hennes livsverk håller på att bli.

Kerala i Indien är min gissning på pepparväxtnäste hon kommer dra sig till.
Där kommer hon gå vilse i sökandet efter livets djup.

Tyvärr kommer denna resa säkert inte resultera i något pepparexportföretag med säte i Indien utan troligen med ännu ett tv-program, i form av en dokumentär, på statstelevisionen.

Gina drar dit pepparn växer, förlorar och hittar sig själv, blir säkert titeln.
Citera
2022-02-19, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sungifur
Det blir så komiskt pinsamt att hon påstår att hennes näsa inte är skönhetsopererad. Typ samma som om Michael Jackson sagt det bara var av funktionella skäl

De funktionella grejorna man kan göra är att räta upp en sned nässkiljevägg eller frigöra näsgångar djupt inne i näsan. Bredden och tippen på näsan påverkas inte av en funktionell operation.

Ju mer hon förklarar att det absolut inte var av skönhets skäl och ju aggressivare hon biter tillbaks mot dem som inte tror på det ju pinsammare blir det, och alla dem gånger hon förlöjligat andra som opererat sig framstår hon bara som en tappad hycklare nu. hon har verkligen förminskat den så mycket det bara går den ser inte alls naturlig ut…. Det blir som elefanten i rummet att hon förnekar det.

Tyvärr verkar många kvinnor från mellanöstern ha komplex för sina näsor vilket är synd. Jag tycker att Gina var oerhört vacker tidigare.

Beträffande Gina i övrigt så är det som många beskriver i tråden. Tidig stor framgång i livet är inte nyttigt. I synnerhet inte om den kommer lättvindigt. Därav kan jag ha förståelse för att hon ser sig förbisedd. Hennes tidigare delar av livet har givit henne en syn på hur det är att vara människa som inte överensstämmer med verkligheten.
Citera
2022-02-19, 22:56
Medlem
vonDys avatar
Om G inte begrep att hon skulle få mer hat av hatarna, när hon i morgonprogram barfota lallade fram något som lät "Allah Allah",så måste hon vara dum på riktigt??
Eller bara jävligt beräknande??
Citera
2022-02-19, 23:00
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Om G inte begrep att hon skulle få mer hat av hatarna, när hon i morgonprogram barfota lallade fram något som lät "Allah Allah",så måste hon vara dum på riktigt??
Eller bara jävligt beräknande??
Influencerhandboken 1A.
Om du inte får tillräckligt med uppmärksamhet följ följande formel:
1. Provocera
2. Bli attackerad tack vare din provokation
3. Gråt ut över att ha blivit hatad och hotad
4. Kamma in tröst och stöd i form av medieutrymme och support för din eventuella produkt
5. Håll liv i ditt gråtande genom att stegvis släppa nya berättelser om hatet
6. Få fortsatt tröst och stöd under flera veckor.
Citera
2022-02-20, 09:21
Medlem
https://sverigesradio.se/avsnitt/gina-dirawi
Gina Dirawi i P1 söndagsintervjun 220220.

Tycker hon fått ta emot en massa hat och annan
skit här på FB som är pinsamt trist och tråkigt.

https://sverigesradio.se/avsnitt/gina-dirawi-jag-har-i-perioder-hatat-min-egen-rost
Hör också detta från P1 Kultur.
Senast redigerad av Japanskrapan 2022-02-20 kl. 09:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in