2022-02-19, 16:02
Medlem
ballobass avatar
Otroligt sjukt att föräldrar lägger ut historier om sina egna barn om hur de blivit utnyttjade av pedofiler. Stackars barn som får sina tragiska upplevelser uthänga på deras Fakebook sida 2forty2..
Citera
2022-02-19, 16:11
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Otroligt sjukt att föräldrar lägger ut historier om sina egna barn om hur de blivit utnyttjade av pedofiler. Stackars barn som får sina tragiska upplevelser uthänga på deras Fakebook sida 2forty2..

Det mest tragiska är väl att dom blivit utnyttjade? Jag tycker som många andra att det ska fram, NU är det slut på tystnadskulturen! Ingen mer skit under mattorna, lys fram varje pedofilsvin och tänd strålkastarljuset.
Må alla barn få växa upp utan övergrepp!
Citera
2022-02-19, 16:12
Medlem
anotherpieceofmeats avatar
Lamotte ska ha hängt med på en konfrontation nu också
Citera
2022-02-19, 16:18
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fr1d2rikMort3ns4n
Njä det var ju inte jag som tog upp bruk i tråden. Jag fick en fråga - en fråga ställdes - och jag besvarade den utifrån vad jag tänkte.

Men att gissa ger oss ingenting. Kan du fortsättningsvis tänka och argumentera som en vuxen, även om du böjar bli bättre på det...

Tänka och argumentera som en vuxen? Ställ dig i ett glashus och kasta sten.
Jag undrar varför du och Fido återkommande hamnar på spår som inte har något att göra med ämnet. Det finns redan en tråd som handlar om Dumpen vs juridiken, där borde rimligen 90% av era poster vara eftersom mods inte valt att slå ihop trådarna, era övriga spekulativa idéer om bla Dumpenpersonalens eventuella missbruk hör hemma under skvallerforumet. Sedan har Fido ett gäng poster som mer hör hemma på peddoforumet och du har ett gäng poster som hör hemma under psykologiforumet. Den här tråden handlar om uthängningarna, försök tänka och argumentera som en vuxen och håll dig till ämnet.

Sedan vill jag avsluta med att tacka dig och Fido, ni stimulerade mig till att i morse posta 12 brev med information till grannarna som fått min gamla pedofilkollega som granne. Informerade om hans nya namn och adress samt samt domens mer detaljerade bitar av vad han utsatte barnen för. Hans nya sambo fick samma brev, utifall hon inte informerats (om detaljerna) och inte kunnat välja. På det sättet har ni trots allt bidragit till vad denna tråd handlar om.
Citera
2022-02-19, 16:19
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anotherpieceofmeat
Lamotte ska ha hängt med på en konfrontation nu också

https://www.bildtagg.se/bild/lfpuoi7kta7gm6etocmxvg1j
Citera
2022-02-19, 16:26
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Tack för summeringen! Ingen av dom här visar på någon direkt genuin remorse vilket är obehagligt.

MrNiceGuy är mest mystisk tycker jag och som tidigare diskuterats i tråden, antagligen intelligent.

Jag är övertygad om att alla dom här har förgripit sig på barn innan, speciellt FreeTrippy. Han ser ju bra ut jämfört med dom andra dessutom.

Tycker du att MrNiceGuy verkar intelligent?

Jag tycker han verkar vara ganska ointelligent med tanke på att han både visar upp tydlig ansiktsbild i samband med att han delar bilder på kuken o hans vansinniga skrivande om fadern som ska knulla sitt barn. Då kan han knappast vara smart, idiot skulle jag kalla honom.

Han ser ut som en idiot på bilderna också.

Ganman skrev att många av männen verkade ha iq över medel, jag har svårt att dela den analysen.
Citera
2022-02-19, 16:39
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Det mest tragiska är väl att dom blivit utnyttjade? Jag tycker som många andra att det ska fram, NU är det slut på tystnadskulturen! Ingen mer skit under mattorna, lys fram varje pedofilsvin och tänd strålkastarljuset.
Må alla barn få växa upp utan övergrepp!

Klart de barn som blivit utsatta för en pedofil är bara tragiskt. Men jag skulle aldrig hänga ut mitt barn på Fakebook.
Citera
2022-02-19, 16:40
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
https://www.bildtagg.se/bild/lfpuoi7kta7gm6etocmxvg1j

Finns det swisch så kommer Lamotte vara där på tåget, hurra.
Citera
2022-02-19, 16:45
Avslutad
Till skillnad från mig verkar Fido mer vara ett troll. Att vissa av mina kommentar och trådar hamnar i psykologi är inte pga psykisk ohälsa utan pga intresse av diskussion i dessa ämnen.
Djungelvrål, hot och allmänt gastande samt än mer specifika uthängningar sker lämpligast på Dumpen.se med en tydlig ansvarig utgivare - inte på Flashback med regler om anonymitet.

Visst kan man diskutera vem och vad, och det är nog det som de flesta har intresse av att göra, men absolut inte mer än vad som förkommer på Dumpen. Det som skrivs på Dumpen är det som sätter ribban.
Ytterligare outing här vore att flytta det juridiska ansvaret till domäner utanför sig själv. Vilka skribenter och läsare av FB skulle då rent allmänhet lita på Flashback...?

Är det du som är det där skalliga swishludret Lamotte, eller någon annan haverist... Nåväl... Flashback är ett anonymt forum så jag bemöter dig så, precis som jag förväntar mig att du bemöter mig - och har gjort.
När det kommer till Sjöberg och Sara så får dom svara för sig själva. Det vore intressant att veta hur mycket empati och verklig medmänsklighet som existerar i dessa.
Citera
2022-02-19, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Tänka och argumentera som en vuxen? Ställ dig i ett glashus och kasta sten.
Jag undrar varför du och Fido återkommande hamnar på spår som inte har något att göra med ämnet. Det finns redan en tråd som handlar om Dumpen vs juridiken, där borde rimligen 90% av era poster vara eftersom mods inte valt att slå ihop trådarna, era övriga spekulativa idéer om bla Dumpenpersonalens eventuella missbruk hör hemma under skvallerforumet. Sedan har Fido ett gäng poster som mer hör hemma på peddoforumet och du har ett gäng poster som hör hemma under psykologiforumet. Den här tråden handlar om uthängningarna, försök tänka och argumentera som en vuxen och håll dig till ämnet.

Sedan vill jag avsluta med att tacka dig och Fido, ni stimulerade mig till att i morse posta 12 brev med information till grannarna som fått min gamla pedofilkollega som granne. Informerade om hans nya namn och adress samt samt domens mer detaljerade bitar av vad han utsatte barnen för. Hans nya sambo fick samma brev, utifall hon inte informerats (om detaljerna) och inte kunnat välja. På det sättet har ni trots allt bidragit till vad denna tråd handlar om.

Mycket fint gjort.
Humant.

Pedofiler som blivit dömda borde enligt lag vara tvungna att presentera sig för grannskapet att de blivit dömda för brott mot barn. Samma med andra våldtäktsmän.
Citera
2022-02-19, 17:08
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fr1d2rikMort3ns4n
Jag kan inte alla men varför gör inte Dumpen en kortlek med alla när de uppnått 52?
MrNiceguy och Snömorfar på besök i Ängelholm är mina kandidater. Snömorfar är rättshaverist.
Pizzaleverans med extra allt är för mycket peddo för att bry sig.
Tömmar-Janne är enkel horbock. MrNiceguy kan kanske inte vara att leka med. Han skulle kunna vara hämndlysten beredd till en hel del.
Ernst Rohm är förvisso nog arg men i övrigt bara knäckt och försöker laga sin image.

Ingen av dessa:
*Gävle-pedofilen
*MrX
*Nänänä
*FreeTrippy

Ostmannen skulle kunna vara klöver 2.
En kortlek var ingen dum idé. Har en känsla av att Dumpen inte blir särskilt långlivad så 52 st är väl ungefär vad de kommer hinna skrapa ihop. Och i så fall måste ju bara träsktrollet-pedofilen (han med gul jacka som gör allt på skoj) vara en av kungarna.

Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
.
Nu väntar jag med spänning på nästa uthängning. Jag vill ha bröd och skådespel!! Jag vill kunna fortsätta att helt gratis se när livet rinner ur en massa skitfolk som groomar barn.
Ja, det har varit fantastiskt bra underhållning. Bästa julkalendern sen spökena på Greveholm.
Citera
2022-02-19, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Tycker du att MrNiceGuy verkar intelligent?

Jag tycker han verkar vara ganska ointelligent med tanke på att han både visar upp tydlig ansiktsbild i samband med att han delar bilder på kuken o hans vansinniga skrivande om fadern som ska knulla sitt barn. Då kan han knappast vara smart, idiot skulle jag kalla honom.

Han ser ut som en idiot på bilderna också.

Ganman skrev att många av männen verkade ha iq över medel, jag har svårt att dela den analysen.

Många kan jag inte heller hålla med om, de flesta dumpen har hängt ut ser ju ut som riktiga sluskpervon, mrniceguy och lastbilschaffisarna tex.
Det är typerna som Kristian brandman som är riktigt obehagliga. Sista personen på byn som nån kunde misstänka för nått dylikt, vad jag har hört av folk från hans hemtrakter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in