Citat:
Ursprungligen postat av
Fr1d2rikMort3ns4n
Njä det var ju inte jag som tog upp bruk i tråden. Jag fick en fråga - en fråga ställdes - och jag besvarade den utifrån vad jag tänkte.
Men att gissa ger oss ingenting. Kan du fortsättningsvis tänka och argumentera som en vuxen, även om du böjar bli bättre på det...
Tänka och argumentera som en vuxen? Ställ dig i ett glashus och kasta sten.
Jag undrar varför du och Fido återkommande hamnar på spår som inte har något att göra med ämnet. Det finns redan en tråd som handlar om Dumpen vs juridiken, där borde rimligen 90% av era poster vara eftersom mods inte valt att slå ihop trådarna, era övriga spekulativa idéer om bla Dumpenpersonalens eventuella missbruk hör hemma under skvallerforumet. Sedan har Fido ett gäng poster som mer hör hemma på peddoforumet och du har ett gäng poster som hör hemma under psykologiforumet. Den här tråden handlar om uthängningarna, försök tänka och argumentera som en vuxen och håll dig till ämnet.
Sedan vill jag avsluta med att tacka dig och Fido, ni stimulerade mig till att i morse posta 12 brev med information till grannarna som fått min gamla pedofilkollega som granne. Informerade om hans nya namn och adress samt samt domens mer detaljerade bitar av vad han utsatte barnen för. Hans nya sambo fick samma brev, utifall hon inte informerats (om detaljerna) och inte kunnat välja. På det sättet har ni trots allt bidragit till vad denna tråd handlar om.