2022-02-19, 07:29
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Inte värt risken.
Det skulle klippa bort trollningen och du blir oskyldigt uthängd.
Nej, det är inte värt risken men tvivlar på att man blir uthängd som pedofil. De fattar ju att man trollar. Jag tror dock de publicerar men vinklar det starkt till att man är en pedofilkramare som hindrar deras heliga arbete.

Eller så trollar man genom att säga precis vad man hade tänkt göra med barnet. Patrik hatar ju när de alltid svarar "jag vet inte". Så man provocerar honom till max:

"Ja, alltså, jag hade tänkt gröpa ur den lilla fittan med ett stämjärn och tugga sönder hennes små bröst tills de såg ut som överkörda råttor. Planen var sen en klassisk avslutning där jag lägger ett snitt från fittan till örsnibben med min rostiga morakniv, och så att säga sprätter upp hela buken. Eller har du något bättre förslag Patrik?"

Jag menar bara, tänk vad överraskad han skulle bli.
Senast redigerad av Lysturken 2022-02-19 kl. 07:43.
Citera
2022-02-19, 08:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Av de som Dumpen har konfronterat väljer jag mina nominerade såhär:

*MrNiceGuy
*Gävle-pedofilen
*Tömmar-Janne
*MrX
*Nänänä
*FreeTrippy

MrX är sjukast och behöver mest vård. Han är mentalpatienten som är som hämtad från en film där psykfallen löper amok. Helt besatt.

Gävle-pedofilen och MrNiceGuy är solklara psykopater. Möjligen de två farligaste och mest hänsynslösa.

Nänänä och FreeTrippy är likartade svin men har en mjukare framtoning.

Tömmar-Janne är en av få konfronterade som är dömd sen tidigare och redan har förstört ett barns liv. Är dessutom beredd att göra det igen och skriver uttryckligen "tömma mig i dig" till barnet.

Slutsats: Lås in MrX, ljudisolera och kasta bort nyckeln. Slå ihjäl Gävle-pedofilen, Tömmar-Janne och MrNiceGuy med lämpligt tillhygge. Skicka Nänänä och FreeTrippy på sluten vård.

Finalen för mig står mellan Tömmar-Janne och MrNiceGuy och det baserar jag på hur de uttrycker sig direkt till ett barn. Väljer att inte kora en vinnare mellan dessa.
Jag kan inte alla men varför gör inte Dumpen en kortlek med alla när de uppnått 52?
MrNiceguy och Snömorfar på besök i Ängelholm är mina kandidater. Snömorfar är rättshaverist.
Pizzaleverans med extra allt är för mycket peddo för att bry sig.
Tömmar-Janne är enkel horbock. MrNiceguy kan kanske inte vara att leka med. Han skulle kunna vara hämndlysten beredd till en hel del.
Ernst Rohm är förvisso nog arg men i övrigt bara knäckt och försöker laga sin image.

Ingen av dessa:
*Gävle-pedofilen
*MrX
*Nänänä
*FreeTrippy

Ostmannen skulle kunna vara klöver 2.
Senast redigerad av Fr1d2rikMort3ns4n 2022-02-19 kl. 08:28.
Citera
2022-02-19, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Känns så oerhört sorgligt med de anhöriga till han som tog sitt liv. Hans fd sambo (fru?) har uppdaterat sin Facebook med en fin bild på honom tillsammans med deras hund igår, efter att dödsbudet nådde henne. Jag känner dem inte, men de har säkert levt många år tillsammans. Haft motgångar och medgångar. På bilder på Instagram är han tillsammans med ett par pojkar, antar att det är deras barn.

Det var säkerligen ett oerhört trauma för hans sambo när det kom fram att hennes man velat träffa en 13-åring för att våldföra sig på. Jag läste någonstans att han åkte ut ur deras gemensamma hem direkt. Att få se de chattloggarna och bilderna kan inte vara nådigt för henne.

Jag läste också att några idioter valde att klottra ordet pedofil på parets garageport. Vilken mardröm för hans sambo och barn att hamna i detta. Och nu har han tagit sitt liv. Hon avskydde troligen verkligen det han hade gjort. Men ett liv tillsammans är inget man bara kan glömma. Tror hon känner stor sorg när han valde att avsluta sitt liv, trots det han hade gjort. Stackars kvinna, och stackars deras barn ❤️
Länk instagram Facebook? Går det?
Citera
2022-02-19, 08:27
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Vore kul att trolla dem. Låtsas åka dit för att träffa ett barn och sen när man blivit grillad en stund tar man av sig jackan och har en t-shirt på sig med en bild på Patrik och Viljo som ser förälskade ut. Undrar vad de skulle göra?
Hehe. Eller kanske chatta kinky men lägga upp bilder på en negerballe för att sen dyka upp som vit.
Eller kanske boka möte på ett hotellrum och beställa foodoraleverans dit. Det skulle kunna bli komiskt.

Själv tycker jag "kinky-Ove" är absolut den värsta figuren dumpen har dragit fram om man ser till chattloggarna. Han verkar ha klarat såväl konfrontation som efterspel ganska väl.
Citera
2022-02-19, 08:28
Medlem
mossadmartins avatar
Det största hotet med Dumpen är att det finns en ständig irritation mellan Patrik och Sara. Det skriver Ganman som hängt med dom om på sin blogg. Dom fräser åt varandra titt som tätt.
Dumpen är tyvärr ett sånt projekt som lätt går under pga personkonflikter. Det är synd att Dumpen inte har en stabilare bas att stå på än två personer som har sina egna demoner att slåss emot.
Det räcker med att nån av dom är bakis nån morgon när de ska ut på pedofiljakt och inte kan hänga med. Då faller kanske flera veckors planerande. Sånt kan stjälpa Dumpen.
Och det är synd.

Nu väntar jag med spänning på nästa uthängning. Jag vill ha bröd och skådespel!! Jag vill kunna fortsätta att helt gratis se när livet rinner ur en massa skitfolk som groomar barn.
Citera
2022-02-19, 08:37
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
https://www.youtube.com/watch?v=yygnaAdnx6c

HAHAHAHA. Det han tagit där skulle jag vilja prova. Han är ju helt jävla väck !
Han har ju inte direkt försökt dölja att han tagit droger men undrar när denna videon spelades in.
Citera
2022-02-19, 08:55
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Stiltje på sajten. Efter en rad nya uthängningar har det varit tunt sen deltidsbrandmannen hängdes ut 11 februari. Nästa på tur var han med ohyraskägget i Malmö 15 februari annars har det varit tyst förutom ett par "pressmeddelanden". Serverproblem, uppstart av stödgrupper till anhöriga, ev juridiska spörsmål samt bekräftade och obekräftade självmord verkar ha gjort sitt. De har dessutom tagit bort möjligheten av kommentera uthängningarna.
Citera
2022-02-19, 08:55
Medlem
inte dumpen men en facebook höjdare blev konfronterad när han skulle träffa en 13 åring man
https://www.youtube.com/watch?v=s5iQ1ItDx5U&feature=youtu.be
Citera
2022-02-19, 09:00
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
HAHAHAHA. Det han tagit där skulle jag vilja prova. Han är ju helt jävla väck !
Han har ju inte direkt försökt dölja att han tagit droger men undrar när denna videon spelades in.

Men dom delfinskrattande tjejerna (våpen) i videon är helt klart byxmyndiga. Och det är väl sånt tråden handlar om. Inte Patriks drogmissbruk. Finns väl en skvallertråd för sånt.
Senast redigerad av mossadmartin 2022-02-19 kl. 09:08.
Citera
2022-02-19, 09:01
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Håller helt med dig. Pedofiler ska ha mycket hårda straff men denna Sara verkar vara en rattfyllerist och narkoman. Har vi fått bocken som trädgårdsmästare?
Ser så ut. Rattfyllerister är ofta ganska duktiga på att döda barn.
Citera
2022-02-19, 09:05
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Ditt sista stycke håller jag med dig om. Tycker som exempel därför att kläderna dom säljer har ett alldeles för starkt budskap ”Kill Your Local Pedophile”. Skulle personligen aldrig kunna bära ett sådant plagg med den texten.

Inte någon med hjärnan i normalskick skulle väl gå runt i dom där jävla kläderna som en idiot, Sjöberg och Sara visar sig i dom på bild men går nog inte runt så till vardags.

Patrik och Sara överskattar människors intelligens. Dom säger att budskapet "kill" inte betyder bokstavligt.

Säg det till en uppretad lynchmobb som möter en man som (dom tror är) "kinky brian" på en gata i gävleborg, jag tror att rim och reson är bortftluget då.

"Det är bekant att pedofiler är fula och dessutom dumma i huvudet" så varför inte döda närmsta fula dumskalle?

Du kan själv konstatera att intelligensnivån på hela upplägget inte överstiger 40.

Jag säger hela tiden att Dumpen kan fiska men gärna efter endast riktiga pedofiler och med mer avancerade metoder och skippa medeltida rättsskipning och uthängning på torget.

Du kan väl se på Dumpens kommentarsf'ält och på 2-42:s facebooksida att det är inte Sveriges intelligentia som håller till där. Nu har dom börjar rensa i kommentarerna med det var mycket värre innan.

Bevare mig väl att möta en sådan ilsken massa i någon liten stad och dom har bestämt sig att man är det fula, äckliga och nu ska man dö. Skyldig el oskyldig har nog föga betydelse då.
Citera
2022-02-19, 09:11
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Inte någon med hjärnan i normalskick skulle väl gå runt i dom där jävla kläderna som en idiot, Sjöberg och Sara visar sig i dom på bild men går nog inte runt så till vardags.

Patrik och Sara överskattar människors intelligens. Dom säger att budskapet "kill" inte betyder bokstavligt.

Säg det till en uppretad lynchmobb som möter en man som (dom tror är) "kinky brian" på en gata i gävleborg, jag tror att rim och reson är bortftluget då.

"Det är bekant att pedofiler är fula och dessutom dumma i huvudet" så varför inte döda närmsta fula dumskalle?

Du kan själv konstatera att intelligensnivån på hela upplägget inte överstiger 40.

Jag säger hela tiden att Dumpen kan fiska men gärna efter endast riktiga pedofiler och med mer avancerade metoder och skippa medeltida rättsskipning och uthängning på torget.

Du kan väl se på Dumpens kommentarsf'ält och på 2-42:s facebooksida att det är inte Sveriges intelligentia som håller till där. Nu har dom börjar rensa i kommentarerna med det var mycket värre innan.

Bevare mig väl att möta en sådan ilsken massa i någon liten stad och dom har bestämt sig att man är det fula, äckliga och nu ska man dö. Skyldig el oskyldig har nog föga betydelse då.

Jag har inget emot budskapet "kill your local pedophile" men tycker att texter och skit på kläder är löjligt. Sen är ordet så värdeladdat så folk lär ju bara se ordet "pedophile" och kanske läsa "I am your local pedophile" eller "Kiss your local pedophile". Så man lär väl få stryk oavsett. Skuile aldrig bära det ordet på mig. Fan så dumt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in