Citat:
Ursprungligen postat av
BMC64
1 du kom in som ett ex till Emil, å kunde inte ens skapa ett fb konto
2 när ingen brydde sej om dina grus konspirationer, så bytte du strategi
3 då fanns det olagliga pistoler i Emils hem, när det föll
4 så var det fokus på Emils otrohet
5 när Lida blev dömd så , var det minsann ett felaktigt belsut Bodström å hela helvtet skulle komma
6 när faktum finns så vränger du igen att det finns högre instanser
7 du slutar ju inte när domen är fastställd
så i mina ögon är du en lögnare, som inte vill ha sanningen, du har en agenda att få LIDA att verka bättre än hon är

1. Jag är en person som fortfarande hade ett förhållande med Emil, kanske inte den typen av förhållande som du kanske hade väntat dig. Men det struntar jag i.
2. Jag har aldrig haft några grus konspiratorer. Det är andra som har trott och skrivit det.
3. Det fanns visst olagliga vapen i hans hus som var hans.
4. Emil var otrogen, det är ingen hemlighet.
5. Jag tycker forfarande att domslutet var fel, och är fortfarande ganska säker på att det inte är slut än.
6. Ja, det finns instanser kvar, men inget jag tänker berätta här och nu. Men om man tänker efter lite, så vet man.
7. Varför skulle jag sluta? Jag är övertygad om att fler svar finns att få på olika frågor.
Så, återigen....Jag har inte ljugit, snarare du när du försöker pussla ihop något som inte finns och sen säga att det kommer från mig.
Min agenda är densamma som jag skrivit i tråden innan, ex antal gånger...att rätt skall vara rätt.