2022-02-18, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Kan du länka reportaget?

https://www.sydsvenskan.se/2022-02-08/sambon-till-utpekad-pedofil-mitt-liv-har-slagits-i-spillror

Låst artikel.
Jag har skärmdumpar från reportaget men de vet ja inte hur jag lägger upp 😅

Edit. Reportaget gjordes ju innan detta sista hände.
Men att det är aktuellt fall det rör sig om står klart när man läser artikeln
Senast redigerad av aanonymous 2022-02-18 kl. 14:00.
Citera
2022-02-18, 13:58
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Nej, har man aldrig varit med om det kan man aldrig ens nästan förstå ångesten de känner när deras liv på några sekunder rasar samman och krossas i småbitar. På en kort stund har de genom egna handlingar kastat bort allt som egentligen spelar någon roll. Tyngre än så blir det fanimej inte. Och givetvis är det rätt åt den som vill förstöra livet för små barn. Att en pedofil tar livet av sig är, om än högst beklagligt för anhöriga, en petitess i jämförelse med att ett oskyldigt, våldtaget barn gör detsamma. En förövare är inte lika mycket värd som ett oskyldigt offer, det med människans lika värde är bara en trött gammal klyscha.

Bra. Det fetstilta bör lyftas fram och förtydligas.

Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Det har säkert nämnts redan men betyder detta att Sjöberg även hänger ut muslimer som gifter sig med små flickor? Det är ju om något värre än din vanliga pedofil då de får bo tillsammans med gärningsmannen? Borde vara högst upp på listan när man jagar pedofiler. Eller är Sjöberg för feg för att ge sig på vissa grupper?

Jag hoppas verkligen Dumpen låter blir att hänga ut utomeuropéer, för i samma stund de gör det så är det slut innan någon hinner blinka. Det ligger en uppe på sidan redan, den borde de överväga att ta bort.

Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Dumpen.se har stora bekymmer. Omöjligt att komma in just nu.
Efter att minst en av de uthängda avslutat sitt liv, då ryktas det om att myndigheterna fått nog av Patrik och Saras publicerade försök till kontakt med fejkade underåriga nätprofiler.

Jag har inte haft några problem, du kanske fastnar i ett pedofilkramarfilter? Vartifrån har du fått att "myndigheterna fått nog" av Dumpen? Källa tack.
Citera
2022-02-18, 13:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SorgsenNationalist
Ja stackars peddosar som får lida i onödan. Kanske kan du starta en fond för kränkta pedofiler?
Jag tycker inte synd om någon men jag tycker att straffet dessa oftast oskyldiga pedofiler utsätts för är orimligt högt. Skilsmässa, arbetslöshet, vandaliserade bostäder, angripna familjemedlemmar, mobbning på livstid, kanske otroligt stor skam, hot, trakasserier, avstängning från föreningar, uppdrag m.m., förlorad vänskap och tom självmord.
Givetvis väljer man självmord själv men utifrån allt dessa förlorar så är kanske inte valet så fritt.

Allt detta bara för att två bittra lik åker runt med mobilkameror och påstår eller framställer folk som pedofiler. Måhända att detta åtminstone i någon mån i varje fall är sant men det är inget någon utanför Dumpen har möjlighet att kontrollera. Inte heller finns det någon som för de förtalades talan osv.

Jag anklagar ingen eftersom lagen, snarare rättsprocessen, är som den är men jag tycker att ett samvete borde tynga Sjöberg och Sara - eller så kommer det att göra det framöver. Svårt att veta och egentligen oväsentligt.
Citera
2022-02-18, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aanonymous
Tanten hade redan kastat ut honom.
Finns ett reportage om henne där hon har ett fingerat namn och kallas "Kristina", från en skånsk tidning.
Så jag tror inte hon vill dra igång ett rättsfall.
Lät lite äcklad av gubben

Länk?
Citera
2022-02-18, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coryputman
Länk?

Står längre upp
Citera
2022-02-18, 14:04
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Kan dessa som hängs ut på sidan blir åtalad för något?
Tyvärr. Direkt när Patrik och Sara informerar dem om att de polisanmälts så springer de hem och utför "Protocol Zero" på sin datorutrustning varpå alla bevis gått upp i rök lagom tills polisen kommer och knackar på.

Patrik och Sara får sina swischpengar som vanligt medan pedofilen är fri att flytta iväg och fortsätta pedofilera vidare nån annanstans.
Citera
2022-02-18, 14:06
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Vi får väl se. Nu när Dumpen har förorsakat ett bekräftat självmord så finns det en risk att ett rättsfall dras igång av anhöriga.

Om någon av mina nära anhöriga hade torskat med sådana där chattar, blev offentligt exponerad och sedan tog livet av sig pga exponeringen, så hade jag låtit min anhörig dö tillsammans med chattarna. Inte en chans att jag hade velat riskera att få mer skit exponerat. Då har jag inte ens tagit den inbokade dejten i beaktande. Jag tror de flesta normalt sinnade resonerar likadant. Det är en enorm skam att ha ett själslöst missfoster i familjen/släkten eller som partner, och i skarpt läge tar de allra flesta avstånd.

Ska någonting hända så lär det bli att en av Dumpen-männen gör rättssak av det och säkerställer att ingen kommer glömma honom och hans chattar och "drömdejten som aldrig blev av".
Citera
2022-02-18, 14:09
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Om någon av mina nära anhöriga hade torskat med sådana där chattar, blev offentligt exponerad och sedan tog livet av sig pga exponeringen, så hade jag låtit min anhörig dö tillsammans med chattarna. Inte en chans att jag hade velat riskera att få mer skit exponerat. Då har jag inte ens tagit den inbokade dejten i beaktande. Jag tror de flesta normalt sinnade resonerar likadant. Det är en enorm skam att ha ett själslöst missfoster i familjen/släkten eller som partner, och i skarpt läge tar de allra flesta avstånd.
Hade det hänt nån av mina anhöriga och det lett till att jag och min familj fått ta emot hot (såsom hände med brandmannens familj) så hade jag bränt Patrik och Sara rakt av i rätten för det.
Citera
2022-02-18, 14:10
Medlem
okok1s avatar
Använder dumpen bilder på barn när de trollar?
Citera
2022-02-18, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Använder dumpen bilder på barn när de trollar?
De brukar använda datoranimerade barn.
Citera
2022-02-18, 14:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Hade det hänt nån av mina anhöriga och det lett till att jag och min familj fått ta emot hot (såsom hände med brandmannens familj) så hade jag bränt Patrik och Sara rakt av i rätten för det.
Detsamma hade jag gjort men jag hade inte slutat efter att jag hade fått rätt. Jag hade aldrig slutat. Min livuppgift hade blivit att utplåna allt och alla som hade berört dessa personer.
Jag tror polisen gjort husrannsakan eftersom brott som i normalfallet kan ge fängelse på skäliga grunder kan misstänkas. Om inte så borde polisen göra det även av andra anledningar än Dumpen.
Citera
2022-02-18, 14:14
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aanonymous
https://www.sydsvenskan.se/2022-02-08/sambon-till-utpekad-pedofil-mitt-liv-har-slagits-i-spillror

Låst artikel.
Jag har skärmdumpar från reportaget men de vet ja inte hur jag lägger upp 😅
packa ned det i en zip-fil och lägg upp den på anonfiles.com ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in