Citat:
Ursprungligen postat av
SorgsenNationalist
Ja stackars peddosar som får lida i onödan. Kanske kan du starta en fond för kränkta pedofiler?
Jag tycker inte synd om någon men jag tycker att straffet dessa oftast oskyldiga pedofiler utsätts för är orimligt högt. Skilsmässa, arbetslöshet, vandaliserade bostäder, angripna familjemedlemmar, mobbning på livstid, kanske otroligt stor skam, hot, trakasserier, avstängning från föreningar, uppdrag m.m., förlorad vänskap och tom självmord.
Givetvis väljer man självmord själv men utifrån allt dessa förlorar så är kanske inte valet så fritt.
Allt detta bara för att två bittra lik åker runt med mobilkameror och påstår eller framställer folk som pedofiler. Måhända att detta åtminstone i någon mån i varje fall är sant men det är inget någon utanför Dumpen har möjlighet att kontrollera. Inte heller finns det någon som för de förtalades talan osv.
Jag anklagar ingen eftersom lagen, snarare rättsprocessen, är som den är men jag tycker att ett samvete borde tynga Sjöberg och Sara - eller så kommer det att göra det framöver. Svårt att veta och egentligen oväsentligt.