2022-02-18, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
JÅ skulle sagt Trump.

Haha då hade proppskåpet brunnit för vänsterdårarna.
Citera
2022-02-18, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Politice-Rectam
Yttrandefrihet, en rättsstat, låga nivåer av korruption, demokrati och en välfärdsstat är viktigare värden än en sund invandringspolitik. Inte ens ett svårt val.

Sverige är på väg rakt ner i helvetet pågrund av massinvandringen så nej det är den viktigaste frågan en ödesfråga som avgör våran framtid.

Varför skulle det du räknar upp försvinna om SD får makt.
Vet du ens vad du pratar om.
Är du så hjärntvättad att du tror att SD inte vill ha yttrandefrihet, demokrati, en rättsstat och en fungerande välfärdsstat.
Kan för övrigt påpeka att invandringen krossar din kära välfärdsstat och det vill ju ingen av oss.
Citera
2022-02-18, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Nej, personer som Trump och Epstein har tyvärr aldrig varit några jag sett upp till.
https://www.youtube.com/watch?v=AUDr_c2PalI&ab_channel=TODAY
Nu frågade jag om Biden dock som är delvis topic? Varför välja någon av dessa? Ser verkligen inte det kontroversiella i detta då de handlade om två olika politiker som är minst lika illa och inte länderna eller statsskick. Men jag förstår att du som vänsterdåre försöker vinna politiska poäng
Citera
2022-02-18, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Ännu ett i raden av "jag vet inte". Fantastiskt att partiet kan ha ett partiprogram överhuvudtaget å andra sidan slingrar de ju sig även i partiprogrammet genom många frågor.

Fast Åkesson svarade ju ingen av dem och att han väljer det amerikanska systemet.
Hur oärlig är du?
Trist att du är igång och ljuger nu igen, ta din medicin.
Citera
2022-02-18, 02:20
Medlem
Citat:
Ja, det är mycket möjligt SD kommer göra bra ifrån sig i nästa val, eftersom det finns så många naiva och korkade svenskar, de får 4 år på sig att förstöra, sedan får vi hoppas att det återgår till det normala.
Om Ryssland under dessa 4 år ser det som sin chans så kanske vi i framtiden får skjutsa våra barn och barnbarn till skolan för att studera ryska.

Haha det normala menar du skjutningar varje dag, bombdåd, gruppvåldtäkter och förnedringsrån. Ja det är verkligen underbart och vad du kommer längta efter det.

Jag undrar vem som är naiv och korkad egentligen, haha.
Citera
2022-02-18, 02:29
Medlem
Citat:
Nej, personer som Trump och Epstein har tyvärr aldrig varit några jag sett upp till.
https://www.youtube.com/watch?v=AUDr_c2PalI&ab_channel=TODAY

Så du menar att Trump är pedofil?
Är du fullständigt dum i huvudet eller trollar du?

Likställer du Epstein och Trump? Haha du är ju fullständigt tappad din stackare.
Citera
2022-02-18, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Ukraina själva säger att de inte är hotade.

Men visst, lita du på DN och Pentagon.

Mmm eller hur och Belarus var inte heller hotat och inte heller alla andra länder som Ryssland hotar och jävlas med eller sina egna invånare för den delen samt nån jävla gasledning som som själva stänger av på random och snart är inte el och bränslepriset jättehögt.

haha inte alls

Detta säger jag som tycker att både rysarna och USA ska dra åt helvete.
Citera
2022-02-18, 03:05
Medlem
Demokraterna i USA är partiet som startade KKK och lynchade svarta. Ledande rasister i modern tid som George Wallace och Robert Byrd var alla demokrater. Robert Byrd var med i KKK och var Bidens mentor. Biden såg upp till honom mycket och talade på hans begravning.
Citera
2022-02-18, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 19nml28
Demokraterna i USA är partiet som startade KKK och lynchade svarta. Ledande rasister i modern tid som George Wallace och Robert Byrd var alla demokrater. Robert Byrd var med i KKK och var Bidens mentor. Biden såg upp till honom mycket och talade på hans begravning.

Ett riktigt gäng med äckliga hycklare är vad de är.
Citera
2022-02-18, 03:13
Medlem
Korv-Bajss avatar
Jimmie måste förstå att för att Sverige ska vara en demokrati så måste ALLA partier som
ställer upp i våra allmänna val se USA och USA:s nuvarande president som förebilder!

https://www.youtube.com/watch?v=yRWmKh13b50
https://www.youtube.com/watch?v=BJloVcUqw_I
https://www.dailymail.co.uk/news/article-9881213/Unearthed-video-shows-naked-Hunter-Biden-claiming-Russian-drug-dealers-stole-laptop.html
Senast redigerad av Korv-Bajs 2022-02-18 kl. 03:24.
Citera
2022-02-18, 03:34
Medlem
LuluBrooksies avatar
"Sveriges ärkefiende"!!! vilken idiot.

Åkesson borde iofs inte ha svarat alls. Idiotfråga.
Citera
2022-02-18, 05:09
Medlem
"varför ska man respektera balansen? är det inte bättre om demokratin är starkare?". vilken idiot. ryssland har KÄRNVAPEN. oavsett vad man tycker om deras styre kan man inte tvinga på dom demokrati. så jo, en balans är bättre. ryssland kan sköta sitt, och vi sköter vårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in