2022-02-17, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Var inget oväntat..

Att jag kallar dom mördare eller att någon skulle begå självmord?
Citera
2022-02-17, 20:22
Medlem
Sockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klossmongo
Hm, men gubben skriver ju "Gör inget som du inte du vill" och "Jag kan inte ligga med dig."
Samt "Jag har aldrig varit med en så ung tjej förut"

Det är ju tjejen som är påstridig.

Tja, han hade kunnat skriva: Vet du, jag tycker du ska sluta skriva sådana här saker till män. Det är farligt. Ta hand om dig. Och sen helt enkelt slutat svara.

Han skulle tom kunna, håll i dig nu för jag kastar ut en hisnande tanke här. Han kunde helt enkelt gett fan i att kontakta ett barn på nätet över huvud taget!
Citera
2022-02-17, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Fick en människa att begå självmord. Tog heder och ära med deras så kallad domar/uthängningar.

Vänta här nu, en pedofil kan inte likställas med en människa, slå upp ordet insekt så är du närmre sanningens natur.
Citera
2022-02-17, 20:25
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Att jag kallar dom mördare eller att någon skulle begå självmord?

Att någon tog självmord.
Citera
2022-02-17, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggans
Ja tyvärr kommer några oskyldiga drabbas hårt men det är nödvändigt, för varje pedofil som försvinner så räddas flera barn och ännu fler anhöriga till dessa barn.

Det där är bara ett antagande du gör, argumentet antingen "vi" eller "dom" och då är det bättre med dom begår självmord.
Citera
2022-02-17, 20:28
Medlem
USK1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Nu undviker du helt och hållet det sociala stigmat det innebär att bli uthängd som pedofil därför är inte din jämförelse relevant alls. Det är betydligt värre för psyket att bli uthängd till allmän beskådning för hela riket för det mest tabubelagda och det mest skamfyllda brottet av alla. Dumpen säger sig uppmuntra till vård samtidigt som de raserar männens liv grundligt. Tveksamt om det finns någon vård som hantera en sådan spillra. Så klart dumpen har en skuld i detta och kommande självmord men menar förmodligen att det är ett obetydligt pris som betalas.

Om dom bara hade låtit bli att grooma/försöka våldta barn, så hade dom inte blivit uthängda. Så nej, dumpen har NOLL skuld/ansvar om någon skulle ta sitt liv efter en uthängning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Att någon tog självmord.

Ok, jag lider med familjen. Så jävla grymt gjort och vilket barn räddade dom nu?
Citera
Avslutad
Jag påstår motsatsen till vad de flesta i tråden verkar anse. Sjuka människor likt t.ex. Gryningspyromanen, Anders Eklu*d, Sture Bergw*ll m.fl. (alla troligen sinnessjuka) skulle inte tagit sina liv pga uthängning som pedofiler i media.
Inte heller personer med andra mentala problem eller störningar. Normala människor - Svenssons - är de som pga sådana här anledningar tar sina liv.

Psykfall av olika slag, kändisar, mördare eller andra kriminella gör det inte. För dem skulle uthängning istället framstå som en skönmålande silkesvante.
Kommentarer från ansvarig utgivares kommentarfält finns och ska granskas av oberoende jurist. Lagboken ska återigen vändas ut och in. Detta arbete är dock inte mitt så jag ber andra göra detsamma. Brottslingen och "Mörderskan" ska om möjligt ställas ansvarig och fällas.
Senast redigerad av Fr1d2rikMort3ns4n 2022-02-17 kl. 20:44.
Citera
blomvattnares avatar

Moderatormeddelande

Postat av blomvattnare 2022-02-17, 20:32
Moderator
Regel 0.10 gäller i denna tråd. Det innebär att ingenting får postas som kan identifiera personerna som syns på Dumpen. Inte ens i maskad form.

Tråden är heller inte till för generella diskussioner om pedofili. Det ämnet kan diskuteras här:

(FB) Parafila störningar

/Mod
2022-02-17, 20:36
Medlem
Sockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Kemisk kastrering har provats sedan 1944 i världen. Populariteten har ökat under 2000-talet så fler länder har infört olika lagstiftning. Effekten är dock diskutabel.

Någorlunda bra resultat kan man få när proceduren är frivillig och personen är översexuell. I andra fall kan det få negativa resultat. Där personen begår andra hemska handlingar i stället.

Det, som är nackdelen med uthängningar, är flera

1 Risken att personen är oskyldig eller till ex är förståndshandikappad eller har en annan diagnos Även sociopater/psykopater kan ha sex med barn. Och då kan det sluta illa för många. Förståndshandikappade har en liten överrisk att ha böjelser efter barn

2 Andra pedofiler slutar att söka hjälp

3 Pedofilen som blir uthängd tar ut sin ilska på någon.

Ofta de fall som diskuteras på FB är gärningsmannen inte en pedofil utan Hebefil, som också är den diagnos. Men dess handlingar är inte alltid kriminaliserade. Då byxmyndighetsåldern är 15år i Sverige.

Ang att några kan vara förståndshandikappade: de har fiskat upp en person som de inte hängde ut pga det om jag inte missminner mig.

De har även skjutsat en fångad pedofil till psyket då han behövde hjälp.
Citera
2022-02-17, 20:39
Medlem
cateatdogs avatar
Nu kan man se vem det är som tog livet av sig. Kanske redan avhandlats här?

På pressmeddelandet står det att dom plockat ned videon av respekt för anhöriga men finns ett par skärmdumpar av videon kvar.
Senast redigerad av cateatdog 2022-02-17 kl. 20:41.
Citera
2022-02-17, 20:39
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Kommer HBTQ-lobbyn att angripa Patrik? Bögar, flator och transar springer till pedofilernas försvar kanske? Sexuella minoriteter håller väl ihop och stöttar varandra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in