2022-02-17, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarryKoopa
Är det inte Dick som sitter i sin blåa kombi med hunden? Den videon fanns uppe igår iaf. Eller finns det fler peddos som heter Dick?

Det finns iallafall uppenbarligen många peddos som borde bli av med sin dick
Citera
2022-02-17, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Ja, fint.

Men tycker inte ett dugg synd om Dick. Han hade varit så rädd om sitt liv, sitt mående, sitt jobb och framförallt sin familj så hade hållt sina sjuka lustar i styr.

I samma ögonblick som han skickade en fullständigt omaskerad bild på sig själv och dessutom stämde träff med vad han trodde var en 13-åring ... där och DÅ hängde han ut sig själv.

Ponera att 13-åringen var riktig. Och att Dick verkligen fick knulla henne i sin bil den där dagen. Vad säger att denne, får vi förmoda, labila 13-åring inte skulle prata om det och därmed avslöja Dick? Eller kanske få ångest och gå till polis / skolkurator /HVB-hemspersonal.
Det jag menar är att Dick redan hade gått ner sig. Hans liv hängde redan på en skör tråd. Dicks enda möjlighet att undvika fullständig katastrof hade varit att mörda denna 13-åring. Men även det hade han fått svårt att gå fri ifrån med tanke på chattloggar etc. Som polisen hade kunnat få fram.

Jag menar att det inte är Dumpens fel. Denne man hade redan siktet inställt på avgrunden. Ungefär som när en alkis bestämmer sig för att supa sig till döds.
Dick hade bestämt sig för att till varje pris få knulla en sån där 13-åring som han så många gånger spanat på i sitt jobb.
Sedan kan måhända Dumpen ha påskyndat det hela. Men Dicks liv hade raserats ändå i närtid. Så som han höll på helt öppet. Vilken jävla idiot. Fy fan.

Otroligt långsökt teori du har! Faktum är att dom flesta utsatta tar med sig övergreppen ända fram till sitt självmordsbrev och det är där som allt uppdagas
Citera
2022-02-17, 19:22
Avslutad
Dessutom vise versa Geigerzehler. Hursomhelst... Jag startade inte användaren för att skriva i just den här tråden, det föll sig så Lava. Få har bidragit som jag till nya tankar på FB och nätet i övrigt.

Självmord är vanligt AlpraOxy1337 och det är väl inte troligt att uthängningen var orsaken...? Kanske utlösande orsak men troligen inte förklaringen.

Dumpens framtid nu... Spekulationer?
Citera
2022-02-17, 19:25
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Otroligt långsökt teori du har! Faktum är att dom flesta utsatta tar med sig övergreppen ända fram till sitt självmordsbrev och det är där som allt uppdagas

Olika typer av övergrepp.

Det övergreppet Dick ville begå var inte sånt. Risken var väl ganska stor att den "13-åriga tjejen" som FRIVILLIGT ville träffa Dick förr eller senare skulle kunna börja snacka efter att ha blivit knullad av den lokalkända vaktisen? Alltså tog Dick en oerhört stor risk.
En 13-åring är inte dum. En 13-åring kan gardera sig genom att fota t ex en regskylt på en bil om nåt nu skulle behöva komma upp till ytan i efterhand. Utpressning kanske? Pengar till droger... En pojkvän som vill hämnas efter hans flickvän gråtandes erkänt vad hon och vaktisen gjort... Finns massa exempel.

Ett Dick ens vågade påvisar att han var på väg mot avgrunden.

Men visst ok. Jag ger dig även rätt. Dicks namn hade kunnat avslöjats i ett självmordsbrev. Det hade kommit ut.

Dumpen har ingen skuld i detta. Om jag begår ett bankrån och blir haffad av polisen ... blir fullständigt knäckt och hänger mig i cellen. Är det polisens fel då? Ska vi avskaffa polisen då?
Senast redigerad av mossadmartin 2022-02-17 kl. 19:32.
Citera
2022-02-17, 19:40
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Förlorar man ungar, sambo, jobb, vänner så är nog risken 50/50 att man tar livet av sig.
De flesta tror jag har sin sambo/fru kvar och även barnen, om de inte själva har blivit utsatta för övergrepp. De hoppas nog att mannen ska "söka hjälp" och har förmodligen anat ett sexmissbruk sedan tidigare. Det här kommer kanske inte som en blixt från klar himmel för familjen. Ser det kanske som en chans att ta tag i problemen och strävar vidare tillsammans.
Citera
2022-02-17, 19:51
Medlem
Då kan vi kalla Patrik & Sara för jävla mördare.

Svagt av Dumpen och hänvisa till pressrelease till media, dom vill ju lyfta frågan och nu får ju dom chansen.

Sara är en farlig människa som älskar makt, hon gör ingenting för några barn utan välts sig i sin egen självömkan.
Citera
2022-02-17, 20:01
Medlem
USK1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo

Varför mördare?
Citera
2022-02-17, 20:02
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo

Svagt av Dumpen och hänvisa till pressrelease till media, dom vill ju lyfta frågan och nu får ju dom chansen.

Sara är en farlig människa som älskar makt, hon gör ingenting för några barn utan välts sig i sin egen självömkan.

Var inget oväntat..
Citera
2022-02-17, 20:13
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin

Dumpen har ingen skuld i detta. Om jag begår ett bankrån och blir haffad av polisen ... blir fullständigt knäckt och hänger mig i cellen. Är det polisens fel då? Ska vi avskaffa polisen då?

Nu undviker du helt och hållet det sociala stigmat det innebär att bli uthängd som pedofil därför är inte din jämförelse relevant alls. Det är betydligt värre för psyket att bli uthängd till allmän beskådning för hela riket för det mest tabubelagda och det mest skamfyllda brottet av alla. Dumpen säger sig uppmuntra till vård samtidigt som de raserar männens liv grundligt. Tveksamt om det finns någon vård som hantera en sådan spillra. Så klart dumpen har en skuld i detta och kommande självmord men menar förmodligen att det är ett obetydligt pris som betalas.
Citera
2022-02-17, 20:17
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Nu undviker du helt och hållet det sociala stigmat det innebär att bli uthängd som pedofil därför är inte din jämförelse relevant alls. Det är betydligt värre för psyket att bli uthängd till allmän beskådning för hela riket för det mest tabubelagda och det mest skamfyllda brottet av alla. Dumpen säger sig uppmuntra till vård samtidigt som de raserar männens liv grundligt. Tveksamt om det finns någon vård som hantera en sådan spillra. Så klart dumpen har en skuld i detta och kommande självmord men menar förmodligen att det är ett obetydligt pris som betalas.

Får vi se när nästa självmord kommer som innefattar en nära anhörig som inte klarar av skammen att ha levt med en pedofil.
Citera
2022-02-17, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Får vi se när nästa självmord kommer som innefattar en nära anhörig som inte klarar av skammen att ha levt med en pedofil.

Ja tyvärr kommer några oskyldiga drabbas hårt men det är nödvändigt, för varje pedofil som försvinner så räddas flera barn och ännu fler anhöriga till dessa barn.
Citera
2022-02-17, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Varför mördare?

Fick en människa att begå självmord. Tog heder och ära med deras så kallad domar/uthängningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in