Citat:
Ursprungligen postat av
AlpraOxy1337
Otroligt långsökt teori du har! Faktum är att dom flesta utsatta tar med sig övergreppen ända fram till sitt självmordsbrev och det är där som allt uppdagas

Olika typer av övergrepp.
Det övergreppet Dick ville begå var inte sånt. Risken var väl ganska stor att den "13-åriga tjejen" som FRIVILLIGT ville träffa Dick förr eller senare skulle kunna börja snacka efter att ha blivit knullad av den lokalkända vaktisen? Alltså tog Dick en oerhört stor risk.
En 13-åring är inte dum. En 13-åring kan gardera sig genom att fota t ex en regskylt på en bil om nåt nu skulle behöva komma upp till ytan i efterhand. Utpressning kanske? Pengar till droger... En pojkvän som vill hämnas efter hans flickvän gråtandes erkänt vad hon och vaktisen gjort... Finns massa exempel.
Ett Dick ens vågade påvisar att han var på väg mot avgrunden.
Men visst ok. Jag ger dig även rätt. Dicks namn hade kunnat avslöjats i ett självmordsbrev. Det hade kommit ut.
Dumpen har ingen skuld i detta. Om jag begår ett bankrån och blir haffad av polisen ... blir fullständigt knäckt och hänger mig i cellen. Är det polisens fel då? Ska vi avskaffa polisen då?