2022-02-17, 20:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Då kan vi kalla Patrik & Sara för jävla mördare.

Varför mördare?
Citera
2022-02-17, 20:02
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Då kan vi kalla Patrik & Sara för jävla mördare.

Svagt av Dumpen och hänvisa till pressrelease till media, dom vill ju lyfta frågan och nu får ju dom chansen.

Sara är en farlig människa som älskar makt, hon gör ingenting för några barn utan välts sig i sin egen självömkan.

Var inget oväntat..
Citera
2022-02-17, 20:13
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin

Dumpen har ingen skuld i detta. Om jag begår ett bankrån och blir haffad av polisen ... blir fullständigt knäckt och hänger mig i cellen. Är det polisens fel då? Ska vi avskaffa polisen då?

Nu undviker du helt och hållet det sociala stigmat det innebär att bli uthängd som pedofil därför är inte din jämförelse relevant alls. Det är betydligt värre för psyket att bli uthängd till allmän beskådning för hela riket för det mest tabubelagda och det mest skamfyllda brottet av alla. Dumpen säger sig uppmuntra till vård samtidigt som de raserar männens liv grundligt. Tveksamt om det finns någon vård som hantera en sådan spillra. Så klart dumpen har en skuld i detta och kommande självmord men menar förmodligen att det är ett obetydligt pris som betalas.
Citera
2022-02-17, 20:17
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Nu undviker du helt och hållet det sociala stigmat det innebär att bli uthängd som pedofil därför är inte din jämförelse relevant alls. Det är betydligt värre för psyket att bli uthängd till allmän beskådning för hela riket för det mest tabubelagda och det mest skamfyllda brottet av alla. Dumpen säger sig uppmuntra till vård samtidigt som de raserar männens liv grundligt. Tveksamt om det finns någon vård som hantera en sådan spillra. Så klart dumpen har en skuld i detta och kommande självmord men menar förmodligen att det är ett obetydligt pris som betalas.

Får vi se när nästa självmord kommer som innefattar en nära anhörig som inte klarar av skammen att ha levt med en pedofil.
Citera
2022-02-17, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Får vi se när nästa självmord kommer som innefattar en nära anhörig som inte klarar av skammen att ha levt med en pedofil.

Ja tyvärr kommer några oskyldiga drabbas hårt men det är nödvändigt, för varje pedofil som försvinner så räddas flera barn och ännu fler anhöriga till dessa barn.
Citera
2022-02-17, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Varför mördare?

Fick en människa att begå självmord. Tog heder och ära med deras så kallad domar/uthängningar.
Citera
2022-02-17, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Var inget oväntat..

Att jag kallar dom mördare eller att någon skulle begå självmord?
Citera
2022-02-17, 20:22
Medlem
Sockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klossmongo
Hm, men gubben skriver ju "Gör inget som du inte du vill" och "Jag kan inte ligga med dig."
Samt "Jag har aldrig varit med en så ung tjej förut"

Det är ju tjejen som är påstridig.

Tja, han hade kunnat skriva: Vet du, jag tycker du ska sluta skriva sådana här saker till män. Det är farligt. Ta hand om dig. Och sen helt enkelt slutat svara.

Han skulle tom kunna, håll i dig nu för jag kastar ut en hisnande tanke här. Han kunde helt enkelt gett fan i att kontakta ett barn på nätet över huvud taget!
Citera
2022-02-17, 20:24
Medlem
Citat:
Fick en människa att begå självmord. Tog heder och ära med deras så kallad domar/uthängningar.

Vänta här nu, en pedofil kan inte likställas med en människa, slå upp ordet insekt så är du närmre sanningens natur.
Citera
2022-02-17, 20:25
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Att jag kallar dom mördare eller att någon skulle begå självmord?

Att någon tog självmord.
Citera
2022-02-17, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggans
Ja tyvärr kommer några oskyldiga drabbas hårt men det är nödvändigt, för varje pedofil som försvinner så räddas flera barn och ännu fler anhöriga till dessa barn.

Det där är bara ett antagande du gör, argumentet antingen "vi" eller "dom" och då är det bättre med dom begår självmord.
Citera
2022-02-17, 20:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman

Om dom bara hade låtit bli att grooma/försöka våldta barn, så hade dom inte blivit uthängda. Så nej, dumpen har NOLL skuld/ansvar om någon skulle ta sitt liv efter en uthängning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in