Citat:
Ursprungligen postat av
Tompa81
Fast de har ju själva sett till att få hit det pack som nu begår våldshandlingar, är det då inte mer än rätt att det är de själva som utsätts för våldet och inte andra oskyldiga?
Nej där står jag fan fast. Med det resonemanget så kan vi alla bli pissade i ansiktet för att vi gått och röstat eller gjort vårt arbete. Jag vill stå upp för att oavsett åsikt i vårt fantastiska demokratiska land så ska inte någon behöva råka ut för det.
Citat:
Ursprungligen postat av
BT-kemi
Fast den här bibliotekarien var inte tillräckligt allmänbildad eftersom hen försökte att ge order till vad vi får anta var invandrar ungdomar.
Eller försökte göra sitt förbannade jobb. "Skyll dig själv som blev knivhuggen av en alkis som somnat i biblioteket, för du har säkert röstat för att vi ska tillåta alkohol i det här landet"
Citat:
Ursprungligen postat av
SalthavsStjaert
Jo, men grejen är ju att som man bäddar får man ligga. PK-töntar daltar och klemar bort blattar och får då skylla sig själva när de sedan åker på däng.
Nu vet inte jag om den här bibliotekarien uttalat sig i sin politiska uppfattning. oavsett vilket är svaret likt förbannat NEJ.