Det är en extremt mycket läskigare tanke att kriget/problemet har med Tyskland att göra. Det är bara att se hur världens påverkades när Tyskland hade problem 1914 och 1939 och hur de försökte lösa dem när de blev pressade.
Du är matematiker, så du borde haja att USA inte vill bli obsolet och flaxar med de avklippta vingarna för att Europa inte ska närma sig Ryssland.
Du är matematiker, så du borde haja att USA inte vill bli obsolet och flaxar med de avklippta vingarna för att Europa inte ska närma sig Ryssland.
Jo, visst finns det många undertoner i Ryssland-Tyskland-Ukraina-EU-USA. Fascinerande att USA råkar styras av heltids-ylle-politiker sedan 50 år och Putin troligen en av världens mest intelligenta och farliga människor. Vem kan vinna det slaget, och hur kan börserna påverkas under tiden. Jag kan absolut inte se någon uppsida på USA-börsen med Biden och Putin som ledare.
Senast redigerad av WatchItNow 2022-02-16 kl. 21:49.
Jo, visst finns det många undertoner i Ryssland-Tyskland-Ukraina-EU-USA. Fascinerande att USA råkar styras av heltids-ylle-politiker sedan 50 år och Putin troligen en av världens mest intelligenta och farliga människor. Vem kan vinna det loppet, och hur kan börserna påverkas under tiden. Jag kan absolut inte se någon uppsida på USA-börsen med Biden och Putin som ledare.
Jag gillar hur han säger Puutn. "Puutn is a petro tyrant." Cruz känns mer president än deras president.
Man undrar vad tyska politiker tycker om Cruz tal.
Biden har sagt att OM Ryssland angriper Ukraina så är det finito med nordstream 2.
Betyder det också att om Ryssland INTE angriper så är pipelinen ok enligt democrats?
Historiskt har vi bara haft 31 veckor där investerare varit så här bearish. 29 av dessa veckor följdes av krig, massmord, totalsuperduperkrascher, hyperinflation, niggerdödskaos, eller massutdöende.
Historiskt har vi bara haft 31 veckor där investerare varit så här bearish. 29 av dessa veckor följdes av krig, massmord, totalsuperduperkrascher, hyperinflation, niggerdödskaos, eller massutdöende.