2022-02-17, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matrixmorpheus
Klokaste inlägget i hela tråden. Jimmie "jag vet inte" Åkesson duckar som vanligt de här typen av frågor.

Vill du bli hängd eller vill du bli skjuten i huvudet med en Magnumrevolver?

Det är den nivån dessa frågor landar på.
Citera
2022-02-17, 14:18
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Lövfen ger samma svar.

https://twitter.com/sdriks/status/1494281974206324742

Men då var det tydligen inget att bråka om.
Jag håller med Åkesson, skulle inte vilja ha någon av dessa som regeringschef här i Sverige.
Att man gör en sån stor sak av frågan är bara löjligt och Åkesson gör helt rätt.
Citera
2022-02-17, 14:19
Medlem
Stones avatar
Jag vill inte ha en dement person som premiärminister. Joe Biden har allvarliga kognitiva problem, jag vill inte ha en så person vid makten. Jag vill ha en frisk person som Putin. Jaha, det gällde inte medicinsk vinkel på frågan. Det är vad herrarna representerar? Jaha, då väljer jag det amerikanska statskicktet demokrati framför Ryssland icke-demokrati (trots att de har val). Jaha, får man inte välja mellan statsskickten utan man måste svara vilken person man vill se? Ja då blir det Putin för Biden taffssar på små barn och har en crackrökande horkarl till son.

Vilken Biden måste man tacka JA till?
Citera
2022-02-17, 14:20
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Och du skulle väl tokrunka om du fick se Lööf suga av Biden......

Byt ut Lööf mot transan Ann Linde så kanske...
Citera
2022-02-17, 14:22
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Jaså sanningen är att de flesta inte föredrar någon av dessa herrar. Frågan är varför du lägger ord i munnen på SD:are.
Du har inte begripit varför människor röstar på SD efter alla dessa år.

Väldigt många röstar på SD som en motröst. En motröst mot invandrare, public service, menskonst, feminism, HBTQ, liberalism i största allmänhet osv.
Citera
2022-02-17, 14:23
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Det är många som inte önskar se vänsterns variant av städerna Sodom och Gomorra.

Så är det absolut. Inget konstigt med det.
Citera
2022-02-17, 14:28
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Han hade förmodligen valt Putin alla gånger i veckan om det vore socialt och politiskt gångbart. Finns väl ingen frisk människa som hade valt Biden?
Citera
2022-02-17, 14:28
Medlem
Fimbulramns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Lövfen ger samma svar.

https://twitter.com/sdriks/status/1494281974206324742

Haha, media går full Arnstad men glömmer naturligtvis sin egna fullt förvirrade mysgubbe. Fail!

Om någon inom media vill behålla något förtroende nu så gäller det att snabbt intervjua Löfven om vad han tycker om Åkessons svar
Citera
2022-02-17, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr H
Att Åkesson inte vill välja mellan Putin och Biden, ok.
Men att han inte kan välja mellan Putin och Macron är allvarligt.
SD håller på att fullkomligt göra bort sig i stort sett i alla utrikesfrågor.
Sedan att inte bevilja Ukraina EU-pengar är bara ett bevis på SD idioti

På vilket sätt är Macron bättre än Putin?
Macron har ju hetsat mot ovaccinerade genom att säga att han inte ser dem som franska medborgare. Riktigt farligt att polarisera så i detta känsliga läge, rent ointelligent.
Macron är en riktig skadligt globalistlakej och inte ett dugg bättre än Putin men låtsas vara god. Psykopaten i Kanada gör exakt likadant, falsk och hal och försöker sätta ditt vanligt folk. Helt sjukt hur han har agerat under pandemin. Tvingat människor från hus och hem, tvingat fram absolut isolering.
Globalistlakejerna är livsfarliga för många människor går på deras skådespel.
Citera
2022-02-17, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
På vilket sätt är Macron bättre än Putin?
Macron har ju hetsat mot ovaccinerade genom att säga att han inte ser dem som franska medborgare. Riktigt farligt att polarisera så i detta känsliga läge, rent ointelligent.
Macron är en riktig skadligt globalistlakej och inte ett dugg bättre än Putin men låtsas vara god. Psykopaten i Kanada gör exakt likadant, falsk och hal och försöker sätta ditt vanligt folk. Helt sjukt hur han har agerat under pandemin. Tvingat människor från hus och hem, tvingat fram absolut isolering.
Globalistlakejerna är livsfarliga för många människor går på deras skådespel.

Putin mördar folk och startar krig ditt lilla landsförrädar as.
Citera
2022-02-17, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingakrig
Herregud! Ärkopuckot Jimmie Åkesson kan inte välja mellan Sveriges ärkefiende och USAs president. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Bj2Wbw/jimmie-akesson-vagrar-valja-mellan-putin-och-biden

Menar du verkligen att det skulle vara lätt att välja mellan en halvdiktator och en dement pensionär.
Den ena har skallen på skaft, den andra lever i "the twilight zone" Sen, kalla "Bidén" för en demokrat är att ta i. Såvida du inte menade hans partitillhörighet förstås
Citera
2022-02-17, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Väldigt många röstar på SD som en motröst. En motröst mot invandrare, public service, menskonst, feminism, HBTQ, liberalism i största allmänhet osv.

Tycker du att massinvandringen, radikalfeminismen och liberalismen samt en låt gå attityd oavsett vad har fungerat bra i Sverige?
Bland det mest negativa som inträffat i Sveriges historia enligt mig.

Är en Prideparad verkligen vettigt bland barnfamiljer? Det är helt sjukt om man frågar mig.

Sverige har spårat ur och en röst på SD är en proteströst, en sunt reaktion på vad någon i tråden beskrev som Sodom och Gomorra.

Jag vill inte ha ett ryskt samhälle eller ett amerikanskt. Men gråskalor är inget för människor som du. Det är antingen ett Sverige av idag eller diktatur och död, inga mellanting.

Jag vet inte om du har rest mycket i världen men jag har rest mycket och jag kan informera om att Sverige är extremt i världen. Lämnar man aldrig landet så märker man inte det. Det är som en våt filt över allting plus en extrem låt gå attityd vad gäller mycket allvarliga samhällsproblem, problem som växer med noll lösningar. Lägg till det sjuka konsensustänket och åsiktskorridoren på det.
Det är ett mycket dysfunktionellt samhällsklimat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in