Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDavis
Väldigt många röstar på SD som en motröst. En motröst mot invandrare, public service, menskonst, feminism, HBTQ, liberalism i största allmänhet osv.
Tycker du att massinvandringen, radikalfeminismen och liberalismen samt en låt gå attityd oavsett vad har fungerat bra i Sverige?
Bland det mest negativa som inträffat i Sveriges historia enligt mig.
Är en Prideparad verkligen vettigt bland barnfamiljer? Det är helt sjukt om man frågar mig.
Sverige har spårat ur och en röst på SD är en proteströst, en sunt reaktion på vad någon i tråden beskrev som Sodom och Gomorra.
Jag vill inte ha ett ryskt samhälle eller ett amerikanskt. Men gråskalor är inget för människor som du. Det är antingen ett Sverige av idag eller diktatur och död, inga mellanting.
Jag vet inte om du har rest mycket i världen men jag har rest mycket och jag kan informera om att Sverige är extremt i världen. Lämnar man aldrig landet så märker man inte det. Det är som en våt filt över allting plus en extrem låt gå attityd vad gäller mycket allvarliga samhällsproblem, problem som växer med noll lösningar. Lägg till det sjuka konsensustänket och åsiktskorridoren på det.
Det är ett mycket dysfunktionellt samhällsklimat.