Citat:
Ursprungligen postat av
KeepYourHeadUp4
Fyfan vilken jävla smörja du bjuder på. Orkar man ens besvara ett sådant verklighetsfrånvänt inlägg?
Ja USA är änglarna på jorden och alla länders stora räddare…

något av det mest dumma jag läst på årtionden och då har jag läst mycket. Det är jävligt enkelt för dig och sitta i din bekvämlighet och tycka saker och att allt i USAs agerande går att rättfärdiga. Som räddarna på jorden de är

. Visserligen stämmer det att världen och USA sett sig lite som en världspolis och visst det har inte enbart varit av ondo men när du skriver som du gör visar det att du inte besitter mycket koll och samtidigt nonchalerar miljontals civila som fallit offer för USAs härjande. Att du tror att USA agerat av ren godhet i vissa länder sammanfattar ganska bra galenskaperna i ditt inlägg. Hur har det undgått dig att USA även agerar av personliga intressen och ekonomiska motiv när man rättfärdigar sina härjningar i andra länder?
Har hört din korkade smörja från puckon i snart 40 år.
Tror du verkligen att jag tar dig på allvar?
Inget har undgått mig och jag har betydligt bättre koll än du inbillar dig.
Världen är BETYDLIGT mer komplicerad än du förmår begripa. Du förstår t.ex inte ens att det går alldeles utmärkt att vara selektiv i sin hjälp baserat på egna intressen, och att det fortfarande är bättre än att inte hjälpa alls. Din svartvita snorungeuppfattning om vad som är rätt och fel baseras på en uppdiktad verklighetsuppfattning helt utan erfarenhet eller förståelse för domänen i de enskilda fallen.
Jag skrev dessutom att USA gjort fel ibland, och att det blivit fel ibland, men det klarade du inte av att ta till dig.
Och anledningen till det är ditt inneboende hat och din fanatiska agenda mot USA. Därav ditt språk, din ilska, ditt översitteri och allmänna kräkande. Och detta förblindar dig i din syn. Synd! Fast mest om dig.
Själv kommer jag även fortsatt att skämmas över sådana som dig.