2022-01-28, 01:42
Medlem
Vintern har varit intressant.

Tjejen måste jobba hemma på grund av pandemi och det går inte då jag är föräldraledig med barnen. Då har det blivit så att hon jobbar hemifrån hos ett av sina gamla KK som har tekniken hos sig och också jobbar hemifrån. Hon kommer hem nyknullad varje dag i princip efter jobbet.

Det är på den nivån att jag orkar inte sätta på henne efterår (vilket brukar vara vår grej, jag sätter på henne och hon berättar hur de knullat). Men jag orkar bara två, max tre gånger per vecka i vanliga fall. Nu kommer hon hem nyknullad fem dagar i veckan. Varje dag i princip så har de sex efter jobbet. Jag är rätt nöjd med detta, hon har en stabil relation som hon är säker med och blir knullad.

Dessutom så har hon fått ännu en ny kille som hon ligger med sporadiskt. En gammal klasskamrat som hon länge, typ i två år misstänkt var kåt på henne. Nu fick hon det bekräftat när hon hamnade hos honom efter en utekväll och de hade sex i flera timmar. De ska ses igen men det är fullt upp just nu.

Dessutom verkar det vara något på gång med en ny granne hör dit vi flyttat. En singelfarsa som träffat henne på krogen när hon var ute med sina vänner. Han bor bara 100 meter från oss och när han följde henne till oss senast så avslutade de promenaden med hångel och i princip så har de bestämt en dejt hemma hos honom i framtiden.

Jag är uppspelt över detta (gillar att hon då eventuellt skulle kunna ha lite snabbare knull på en-två timmar utan att behöva åka långt) men är samtidigt lite varsam då den förra grannen där vi bodde innan blev helt besatt av henne. Hon spenderade ju hela helger hos honom där de typ bara hade sex från morgon till kväll, ändå ville ham ha mer och försökte få henne att lämna mig. Jag nämnde detta men hon försäkrar mig att 1. Ingen kommer få henne att lämna mig, bara jag själv skulle kunna göra det (bete mig som en idiot mot henne t.ex.) 2. Denna grannen har barn och det ligger även i hans intresse att sköta detta snyggt.

Så allt ser positivt ut här. Förutom att jag idag är lite sjuk så när hon kom hem och berättade om att hon blivit masserad och knullad i en timme efter jobbet (hon kom sent hem till middagen) så var jag för trött för att orka göra något åt det. Ligger och önskar att jag kunde knulla henne men det är också en del av tjusningen. Är så jävla kåt på henne att jag spricker. Men det kommer en ny dag snart då jag har ork och jag sparar minnet. Men med tanke på hur mycket sex hon har just nu med andra så behöver jag inte spara något, bara fråga hur hon haft det efter jobbet.
Citera
2022-01-28, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Jag förstår inte att man skulle vilja se sin partner knulla någon annan. Jag hade absolut inte klarat av det.
Hur undviker man svartsjuka och hur ser ni på kärlek?

Om det är någon jag inte är kär i som jag bara knullar så hade jag nog kunnat ställa upp.

Hmm... Jag älskar min tjej. Hon är den enda jag vill ha sex med. Jag tror att jag tänder väldigt mycket på tanken att andra också vill ha henne. Jag tänder dessutom på horan i henne. Jag skulle aldrig tända på en pryd tjej som knappt vet vad man gör i sovrummet. Hellre en riktig hora eller porrskådis då, det är så sexuellt och attraktivt för mig... Att vara sexuell.

När jag var liten så kunde ibland en vän låna en leksak av mig. Jag blev lite orolig, det var en viktig leksak för mig. Varje gång jag fick tillbaka den så fick jag en starkt endorfinkick. Jag hade lånat ut saken till vännen som blev glad och jag fick tillbaka den helskinnad. Tror att det är något liknande här.

Jag vet numera att min tjej älskar vårt upplägg. Hon är promiskuös och trivs väldigt bra med att ha sex med flera men vill ändå ha mig som mannen insktt liv. Jag "lånar" ut henne men hon kommer alltid tillbaka tillslut och har sex med mig. Hon är min porrskådis eller min hora (med all respekt för henne) som jag högaktar och själv blir så jäkla kåt på och kan knappt hålla mig ifrån.

Vad gäller känslor... Jag vet att hon får en viss typ av känslor för de hon ligger med. Hon är inte en robot eller prostituerad som bara har mekaniskt sex och går. Hon blir ju vän med dessa personer och går ut på stan med dem ibland. Men hon älskar dem inte, hon har egentligen svårt med att älska någon men mig älskar hon (enligt egen utsago och jag tror henne). Hon bryr sig om sina älskare, att det ska gå bra för dem men hon är även öppen för att det kan ta slut när som helst, om någon hittar en flickvän t.ex. vilket har hänt en eller två gånger.

Det kanske inte är den klassiska bilden av kärlek men så ser den ut för oss. Att leva och ha samma gamla vaniljsex resten av våra liv är inte för oss. Vi kör ibland lite hårdare tag med handbojor och sånt mellan varandra och med vissa av sina älskare har hon kört mycket läder och sånt som kanske inte alltid är för mig.
Citera
2022-01-28, 11:05
Medlem
Blir oerhört imponerad av de som klarar dela sin fru/sambo/partner med andra män. Detta är något som jag kan gå med på när man är riktigt kåt, att då kanske ha en extra kille med för hennes njutning. Men så fort man är "nykter" och tänker på det så blir man helt bedrövad och ledsen!

Därför har vi hittills hållit oss undan såna äventyr! Men följer tråden med stort intresse, kanske hittar man något som får det att lossna.
Citera
2022-01-28, 14:26
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blixtar-dunder
Blir oerhört imponerad av de som klarar dela sin fru/sambo/partner med andra män. Detta är något som jag kan gå med på när man är riktigt kåt, att då kanske ha en extra kille med för hennes njutning. Men så fort man är "nykter" och tänker på det så blir man helt bedrövad och ledsen!

Därför har vi hittills hållit oss undan såna äventyr! Men följer tråden med stort intresse, kanske hittar man något som får det att lossna.
Det måste ju inte gå till som det gör Menelaus, varför inte ta ett gemensamt äventyr (om det nu intresserar dig) till en parklubb - du är med och ser allt och om du vill finns det kvinnor för dig där med! ;-)

Detta är ju den variant som passar oss (vi träffar par, par på parklubbar, ensamma tjejer och någon enstaka ensam kille), aldrig så att hon åker iväg själv - det är en gemensam upplevelse (där hon också får se mig med andra och kan interagera med både mig och en eller flera andra män/kvinnor, samtidigt som jag gör detsamma med andra kvinnor).
Citera
2022-01-28, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Det måste ju inte gå till som det gör Menelaus, varför inte ta ett gemensamt äventyr (om det nu intresserar dig) till en parklubb - du är med och ser allt och om du vill finns det kvinnor för dig där med! ;-)

Detta är ju den variant som passar oss (vi träffar par, par på parklubbar, ensamma tjejer och någon enstaka ensam kille), aldrig så att hon åker iväg själv - det är en gemensam upplevelse (där hon också får se mig med andra och kan interagera med både mig och en eller flera andra män/kvinnor, samtidigt som jag gör detsamma med andra kvinnor).

Vet inte, har inget direkt behov av att vara med andra kvinnor heller, inte kommit över den tröskeln att ha sex utan känslor, även om vi kan knulla loss ordentligt så är det fortfarande med kvinnan man älskar. Vi har haft en extra tjej med några gånger men mest för hennes skull. Det dock, tänder mig att se henne med en annan tjej och jag fick även knulla men gjorde det bara första gången och inte mer sen. Det kändes bara fel... Jag vet inte! Men är ju ändå nyfiken likt förbannat!
Citera
2022-01-28, 14:41
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Vet inte, har inget direkt behov av att vara med andra kvinnor heller, inte kommit över den tröskeln att ha sex utan känslor, även om vi kan knulla loss ordentligt så är det fortfarande med kvinnan man älskar. Vi har haft en extra tjej med några gånger men mest för hennes skull. Det dock, tänder mig att se henne med en annan tjej och jag fick även knulla men gjorde det bara första gången och inte mer sen. Det kändes bara fel... Jag vet inte! Men är ju ändå nyfiken likt förbannat!
Det finns ju absolut inget krav på att du ska knulla, du kan bara titta på när frun är med andra män och kvinnor. Det är inte ovanligt att män tar med sin fru till klubben och själv inte deltar (vilket jag som är aktiv man tackar för). Sex utan känslor är ju annorlunda än sex hemma, det är lite som två helt olika saker, men båda är härligt tycker vi.

Det är ju inte fel att se frun i full fart med en annan man samtidigt som man är upptagen med mannens fru...
Citera
2022-02-09, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menelaus
Hmm... Jag älskar min tjej. Hon är den enda jag vill ha sex med. Jag tror att jag tänder väldigt mycket på tanken att andra också vill ha henne. Jag tänder dessutom på horan i henne. Jag skulle aldrig tända på en pryd tjej som knappt vet vad man gör i sovrummet. Hellre en riktig hora eller porrskådis då, det är så sexuellt och attraktivt för mig... Att vara sexuell.

När jag var liten så kunde ibland en vän låna en leksak av mig. Jag blev lite orolig, det var en viktig leksak för mig. Varje gång jag fick tillbaka den så fick jag en starkt endorfinkick. Jag hade lånat ut saken till vännen som blev glad och jag fick tillbaka den helskinnad. Tror att det är något liknande här.

Jag vet numera att min tjej älskar vårt upplägg. Hon är promiskuös och trivs väldigt bra med att ha sex med flera men vill ändå ha mig som mannen insktt liv. Jag "lånar" ut henne men hon kommer alltid tillbaka tillslut och har sex med mig. Hon är min porrskådis eller min hora (med all respekt för henne) som jag högaktar och själv blir så jäkla kåt på och kan knappt hålla mig ifrån.

Vad gäller känslor... Jag vet att hon får en viss typ av känslor för de hon ligger med. Hon är inte en robot eller prostituerad som bara har mekaniskt sex och går. Hon blir ju vän med dessa personer och går ut på stan med dem ibland. Men hon älskar dem inte, hon har egentligen svårt med att älska någon men mig älskar hon (enligt egen utsago och jag tror henne). Hon bryr sig om sina älskare, att det ska gå bra för dem men hon är även öppen för att det kan ta slut när som helst, om någon hittar en flickvän t.ex. vilket har hänt en eller två gånger.

Det kanske inte är den klassiska bilden av kärlek men så ser den ut för oss. Att leva och ha samma gamla vaniljsex resten av våra liv är inte för oss. Vi kör ibland lite hårdare tag med handbojor och sånt mellan varandra och med vissa av sina älskare har hon kört mycket läder och sånt som kanske inte alltid är för mig.

Din fru lånas ut som en leksak och då får du en endorfinkick. Intressant.
Citera
2022-02-10, 08:05
Medlem
Citat:
Blir oerhört imponerad av de som klarar dela sin fru/sambo/partner med andra män.

Beror på vad man har för relation med tjejen. Skulle aldrig drömma om att dela med mig av en partner: hon är MIN, punkt slut. Andra män kan eventuellt få befinna sig i samma byggnad som henne, men där drar jag också gränsen.

En FWB däremot...det kan vara annorlunda, spännande, tabu och smutsigt på ett bra sätt. Låta henne teasa någon av mina vänner och sen ge dem en stund för sig själva medan jag tar en promenad. Roligast om hon är helt utanför hans liga.

Har en hemlig fantasi om att dra på en FWB ögonbindel och handbojor så hon inte vet vem det är som lånar henne. Inget jag lyckats förverkliga ännu tyvärr.
Citera
2022-02-16, 10:05
Medlem
En dröm är att knulla sin egen fru när hon redan har sperma i sig från någon annan.
Citera
2022-02-16, 13:50
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvargen
En dröm är att knulla sin egen fru när hon redan har sperma i sig från någon annan.
Vad är det som lockar dig med det?
Citera
2022-02-16, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvargen
Helt fantastisk känsla är det.. måste upplevas!
Citera
2022-02-17, 00:40
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Det är ju inte fel att se frun i full fart med en annan man samtidigt som man är upptagen med mannens fru...
Helt klart en upplevelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in