Citat:
Ursprungligen postat av
Blacksabaton666
Var du på konkursförhandlingen i tingsrätten? Om inte, vem påstår för dig hur det ska ha gått till och vad som ska ha sagts?
Och om Bulletin nu har pengar, varför betalar man inte bara det man är skyldig? Varför konstra så mycket med allt?
Om jag var där eller inte har inte du med att göra. Det viktigaste är att min information är 100% korrekt och jag vet precis vad som händer. Och jag kommer kontinuerligt exponera Pontus Tholins vidriga lögner här så hela Sverige får se det.
Jag säger inte att Tino Sanandaji är perfekt. Han göra många misstag och har många personliga brister.
Men Pontus Tholin försöker aktivt förstöra livet för många människor och orsaka stort lidande för en hel del människor, allt för att hämnas på Tino Sanandaji. Patetiskt och tragiskt.
Bulletin kommer återbetala Pia Ribhammar, 100%.
Förresten:
Polisanmälan som Pontus Tholin gjorde mot Tino Sanandaji, Dan Korn och Jannik Svensson gällande bidragsbrott har lagts ner.
Polisanmälan som Bulletin gjorde mot Pontus Tholin gällande urkundsförfalskning har gått vidare och är nära att tas upp av en åklagare.