2022-02-12, 14:09
Medlem
knurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Mattias är svensk? Hans fästmö/fru (?) asiat. Så din önskan är uppfylld.

Nya för den här säsongen menade jag, men de kanske inte har fått in så mycket ansökningar från killar som vill vara med.
Citera
2022-02-14, 16:26
Medlem
Kan någon snälla ge den skånska morsan ett eget program Den enda person i detta spektakel med en fungerande hjärna.
Citera
2022-02-14, 17:09
Medlem
Pethuglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Min favoritsäsong är nr 4 där paret Anfisa och Jorge medverkar. Jorge påminner om mig själv rätt mycket så det är väl därför. Men f.ö. har alla säsonger sin charm :-)

Finns en tråd om serien: (FB) 90 days to wed på TLC

Edit: ....

"Before the 90 days..." handlar om tiden innan partnern får K-1 visa. Ibland spricker det innan partnern ens ansökt om K-1. Det finns en uppsjö olika spin-offer.

Big Ed är en hjälte. En scen som satt sig på näthinnan är när han ska duscha hemma hos Rose i deras spartanska duschanläggning för första gången :-)

Duschade han inte tillsammans med tjejens pappa också? Det var vansinnigt roligt när en stor råtta satt i ett hörn i skjulet där de duschade och Big Ed pep som en tjej till Rose och frågade vad det var för något. 😂😅
Citera
2022-02-14, 20:59
Medlem
qups avatar
Kärlek är så vackert. Och ångest är så äkta. Tack för den här resan, discovery
Citera
2022-02-14, 21:48
Medlem
PedoJoeBidens avatar
har inte sett något avsnitt, men skrattar varje gång jag ser reklamen

VÄLKUM HÅM BÄBI
I expected more.
Citera
2022-02-15, 20:46
Medlem
Helt onödig info; ganska säker på att jag såg Sabrina på gymmet idag 😅 ensam!

Har haft extra utkik efter avsnittet när hon och hennes hemska snubbe tränade, ser jag honom där ska jag tappa en hantel på hans tår eller nåt 🤮
Citera
2022-02-16, 22:56
Medlem
Det är ganska perverst att Tony 18åringar. Varför har han aldrig haft tjej. Innan?
Citera
2022-02-17, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Negervikingen verkar vara helt reko. Den förvuxna Göteborgs fjortisen är pinsam som slänger sig med ”mashalla” trots att hon inte är muslim. Tjejen med kap verde-snubben verkar vara riktigt obehaglig.

Men vikingens tjej är ju bara så barnslig att det är pinsamt! Hur kan man med att i tv gnälla så mycket och prata om sin pms som en tonåring. Till och med skrivit ett kort och lagt bakom en kudde i ”pms-rummet”. Hon är ju för fan närmare 40 bast!
Inte konstigt hon får söka sig till folk som bor i hyddor
Citera
2022-02-17, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Kan någon snälla ge den skånska morsan ett eget program Den enda person i detta spektakel med en fungerande hjärna.
Håller med!
Citera
2022-02-19, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZparkyZparks
Håller med!
Det är ju humor på riktigt när hon bara klankar ner på sin sons kärleksplaner hela tiden Dör varje gång reklamen kommer där hon beklagar sig över Filipinernas efterblivna emigrationssystem. Vilken kvinna
Citera
2022-02-19, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Det är ju humor på riktigt när hon bara klankar ner på sin sons kärleksplaner hela tiden Dör varje gång reklamen kommer där hon beklagar sig över Filipinernas efterblivna emigrationssystem. Vilken kvinna

Fast det är ju högst sannolikt att barnet inte är Tonys. Föddes 2 månader ” för tidigt” men var helt klart ett fullgånget barn.
Citera
2022-02-19, 21:05
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Fast det är ju högst sannolikt att barnet inte är Tonys. Föddes 2 månader ” för tidigt” men var helt klart ett fullgånget barn.

Ja barnet är inte hans, men han vill ju adoptera så det kvittar ju.
Dock för stor skillnad i ålder på det paret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in