2022-02-09, 12:24
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krabbfisk
Ser på senaste avsnittet (4), får extrem déjà vu när jag ser Alessandro. Någon som vet om han medverkat i något tv-sammanhang tidigare? Kan inte placera honom

Han var med i Första dejten 2017.
Citera
2022-02-10, 17:36
Medlem
TompaOs avatar
Negervikingen verkar vara helt reko. Den förvuxna Göteborgs fjortisen är pinsam som slänger sig med ”mashalla” trots att hon inte är muslim. Tjejen med kap verde-snubben verkar vara riktigt obehaglig.
Citera
2022-02-10, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Så du gillar sexister? Är väl ingen nyhet att islam är kvinnofientlig? Kul att du gnäller om rasism, blattar står alltid över kvinnofrid uppenbarligen. Vill de ha misogyna babbar så finns det väl förövrigt hundratusentals "flyktingar" i sverige?
Kvinnofientlig?? Varför är det i väst kvinnor mår psykiskt dåligt tar piller osv 😔 inte kvinnorna i Saudi Arabia??
Citera
2022-02-10, 21:29
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Negervikingen verkar vara helt reko. Den förvuxna Göteborgs fjortisen är pinsam som slänger sig med ”mashalla” trots att hon inte är muslim. Tjejen med kap verde-snubben verkar vara riktigt obehaglig.

Hon är muslim. Och fjortis.
Citera
2022-02-11, 11:09
Medlem
Rondavouzs avatar
sällan har ett program kommit så lite framåt under avsnitt
Säsong 2 är ju en pina att se. Först ett intro som allt för långt, följt av upprepningar. 50 par varav man ser 3 i avsnittet. Kan vi kanske skita i de som inte är med i avsnittet i "introt"?
Känns som typ 5 min nytt content per avsnitt.
Thailändskan med barnet t.ex.- fokus på det nu i två avsnitt men inte har de kommit fram än..
Nä, händer allt för lite för att det ska vara värt tyvärr.
Citera
2022-02-11, 16:31
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Hon är muslim. Och fjortis.

Och nydränkt varje dag. Varför väljer hon att se ut som att man hällt en hink vatten över huvudet??
Citera
2022-02-11, 17:07
Medlem
knurras avatar
Trist att det inte är några svenska killar med utländska tjejer denna säsongen.
Hade velat se nån ryska eller kanske en asiat.
Citera
2022-02-12, 04:28
Medlem
Bkittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Och nydränkt varje dag. Varför väljer hon att se ut som att man hällt en hink vatten över huvudet??
Irriterade mig jättemycket på det, ser ut som om hon klippt jättekort och sen satt i förlängning. Men hon sa ju i avsnittet nu att hennes hår var förstört och bad om ursäkt och han sa It’s ok. Så något har ju hänt.
Citera
2022-02-12, 10:22
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rondavouz
Säsong 2 är ju en pina att se. Först ett intro som allt för långt, följt av upprepningar. 50 par varav man ser 3 i avsnittet. Kan vi kanske skita i de som inte är med i avsnittet i "introt"?
Thailändskan med barnet t.ex.- fokus på det nu i två avsnitt men inte har de kommit fram än..

Håller med, skittråkig säsong.
Citera
2022-02-12, 10:24
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knurra
Trist att det inte är några svenska killar med utländska tjejer denna säsongen.
Hade velat se nån ryska eller kanske en asiat.

Mattias är svensk? Hans fästmö/fru (?) asiat. Så din önskan är uppfylld.
Citera
2022-02-12, 11:17
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bkitty
Irriterade mig jättemycket på det, ser ut som om hon klippt jättekort och sen satt i förlängning. Men hon sa ju i avsnittet nu att hennes hår var förstört och bad om ursäkt och han sa It’s ok. Så något har ju hänt.

Okej, för mycket egen blekning hemma
Det är ju ingen skräll precis
Citera
2022-02-12, 13:59
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rondavouz
Ja, detta håller jag fullständigt med om. Avsnitten är 38-43 minuter långa och det tar typ fem minuter av massa repetition innan de börjar sända och sen så repeterar de ännu mer en bit in i programmet, detta gör väl att det MAX är 25 minuters nytt material vilket är riktigt kasst.

Dessutom är paren lite trista tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in