Citat:
Ursprungligen postat av
Captainspiced
Eftersom du uppenbarligen inte känner till varför, så får du helt enkelt ta reda på det du som vet allt om honom.
Ett tips: han ville att Per skulle förlora pengar. Vill du veta mer, fråga Per!
Fast jag VET.
Men uppenbarligen inte du eftersom att du inte vågar skriva det här. ingen vet ju vem du är så vad har du att förlora på det?
Men jag vill inte berätta mer om emil än när jag rättar er.
är säker på att han inte skulle vilja att jag bara från tomma intet berättade saker om honom, men där emot är jag säker på att han är glad över att någon står upp och berättar sanningen av allt annat bajs ni skriver