Finns en ICA i Farsta C och i Farsta. Så, är det utanför den har man skjutit inne i en galleria kring 19.00. Fantastiskt, det är en stor butik, Kvantum. Helikoptern flyger runt sedan 10 min.
Nej, skjutningen ägde rum på gångbron mot Molkolmsbacken. Säkert 2-300 m från ICA.
Han är allvarligt skadad och angreps av flera gärningsmän från olika håll läste jag. Konstigt då att man bara träffade benen. Men har man skjutit flera eller många skott i benen kan man absolut dö en plågsam död.
Jag tror även han kan ha träffats i skrevet, runt ljumskarna finns artärer. Träffas man i penisen så blöder det ordentligt. Men samtidigt märkligt att flera skyttar väljer benet. När torson är enklare att sikta mot.
Jag tror även han kan ha träffats i skrevet, runt ljumskarna finns artärer. Träffas man i penisen så blöder det ordentligt. Men samtidigt märkligt att flera skyttar väljer benet. När torson är enklare att sikta mot.
För att det i juridisk mening ofta blir en form av grov misshandel i en eventuell dom. Helt sjukt att man kan skjuta någon och det blir grov misshandel.
Kanske dags för polisen att försöka visa för dom här hedersmedborgarna att det är straffbart att skjuta folk och att man inte kan öppna eld några meter ifrån ett öppet köpcentrum. 4 skjutningar på mindre än ett halvår nu i Farsta va? Noll misstänkta eller i alla fall häktade totalt va?