Hade en gammal telefon hemma som skräpade, en samsung s6 tror jag det var. La upp den på marketplace för 500kr har jag för mig. Satan! Måste ha fått 30-40 meddelanden endast från araber, afrikaner osv (såklart pga det låga priset och en gammal modell) Trots att jag fick så jävla många meddelanden var det ingen som verkligen ville komma och köpa skiten. Det var snarare några som erbjöd 200kr. Frågade "Vilken den tunnelbana närmast?" (Jag bor ute på landet)
kanske 20st som frågade "Is this still available?" För att sedan inte svara. Tog efter ett tag bort skiten. Efter några veckor la jag upp den på nytt denna gång för 400kr. Samma skit i princip. Kanske någon som ville köpa den men dessa typer var så jävla skumma så man vågade knappt ge ut sin adress. Var rädd för att de skulle komma med mynt typ.
Efter att totalt ha gett upp hoppet över att sälja telefonen så la jag ändå upp den för 200kr igen. Då skriver någon mupp "Why so cheap? Its stolen?"

"har den kvitto?" Osv. Jag sket i allt och slängde in den äckliga telefonen i ett träd på gatan. Det var fan värt det. Att behöva vänta på något spöke som skulle gå hit i mörkret och komma 2 timmar försent för att börja pruta på plats med tiokronor kändes värre än att slänga telefonen i ett träd.