2022-02-13, 19:07
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckelipuck
Det finns pedofiler i varje hörn, jag har bra minne själv ifrån den åldern. Då jag var tonåring fanns det knappt nån invandring men nog fan kände man blickarna och hörde kommentarer från kompisars farsor och div lärare på skolan. Som tonåring tyckte man att 25-åringar var gubbar. Är förmodligen mycket värre nu än då när internet inte fanns.

Oki ja de kan stämma. Men det är som du säger så finns internet nu. Säkerligen har många flyttat dit där från den fysiska världen. Det är nog själva grejen som gör att vi är rädda för dem. För att vi inte ser dem nu. Vi vet inte vilka som skriver till våra barn. Inte antalet i sig egentligen, även om det såklart spelar en viss roll med.
Citera
2022-02-13, 19:08
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Hade han fått hjälp? Hur då? Det finns inga botmedel mot pedofili. Titta på dig själv, fullt utblommad pedofil som går igång på fantasier om barn och ha sex med rädda ångestfyllda tjejer. Det finns ingen hjälp för dig heller, de där demonerna blir du aldrig av med. Enda räddningen här är att du aldrig någonsin interagerar med barn fysiskt eller via nätet för att där leva ut dina fantasier.

Så här är det, Mr Peddo:
Det är upp till var och en att söka hjälp för sina problem. Oavsett om det gäller en pedofil eller en sexmissbrukare (Brandmannen och Erns Rohm lider troligen av bägge diagnoser) så väljer de sina handlingar. Om de inte vill att deras partner och barn ska utsättas för lidande så är rätt strategi att helt enkelt inte leva ut sina fantasier och lustar, direkt de gör det så sätter de familjen på spel. Något som verkligen visar hur mycket de bryr sig om sin partner och barn.

Personligen kan jag säga att jag hellre blir kontaktad och informerad av Dumpen, och exponerad, än fortsätter leva mitt liv med någon som bryter mot vårt interna kontrakt. Alla dagar i veckan, tveklöst. Det ultimata är så klart att själv komma på skiten med fingrarna i kakburken men man kan inte få allt.

Jag tror att din man fantiserar om att du är 12år gammal när ni har sex. Du har bara inte kommit på honom ännu...

Det är nog tankar jag kommer att få leva med, och impulser jag behöver kontrollera. Men som du hör går det ju ganska bra!

Du tar en risk varje gång du sätter din familj i bilen och kör iväg. Du tar den risken eftersom du inte tror att du ska krocka.

Jag tror inte dom här killarna var medvetna om Dumpen när dom satt och chattade. Dom blev säkert uppriktigt förvånade när Patrik och Sara hoppade fram. Det fanns nog inte med i deras riskkalkyl att deras ansikten och kön skulle visas upp inför hela Svenska Folket. Inte ens Robert Aschberg pysslar med sådant.
Citera
2022-02-13, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon
Hur f*n får du det till anledningen när tjuvar också vet att stöld är fel...? Nedskräpare, fortkörare osv.

Att du ens jämför.

Generellt säger man väl att pedofiler och mördare är samhällets bottenskrap av en anledning.

Man brukar ju även säga att sexualbrottslingar är avskum, men nu är ju sexualbrott en enormt bred kategori med allt från tafsanden på någon okänd bakdel, en icke överenskommen inspelning på dig och din partner under samlag, en dickpic till tinderdejten - till rena överfallsvåldtäkter och sexuellt våld mot såväl barn som vuxna.

Allt är inte svart eller vitt - ett rån kan förstöra någons liv, en våldtäkt likaså, men vuxna människor har en förmåga att repa sig på ett sätt som barn inte har.

Om du har möjligheten att ge en person stryk av tre, där den ena är en övergreppspedofil och de andra två har tafsat på någon eller haft sex utan samtycke med sin partner, tycker du då inte att pedofilen, oavsett omständigheter är rimligast att nita?

Det är ingen hemlighet att pedofiler världen över har ett helvete i fängelsen, där de trots alls sitter med andra grova sexbrottslingar.

Pedofiler hatad av alla, även av mördare våldtäktsmän.
Mördare och våldtäktsmän kan få hjälp och vända sina liv - en pedofil är obotlig.
Senast redigerad av EttBekymmerJagHar 2022-02-13 kl. 19:22.
Citera
2022-02-13, 19:13
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Det finns pedofiler i varje hörn, jag har bra minne själv ifrån den åldern. Då jag var tonåring fanns det knappt nån invandring men nog fan kände man blickarna och hörde kommentarer från kompisars farsor och div lärare på skolan. Som tonåring tyckte man att 25-åringar var gubbar. Är förmodligen mycket värre nu än då när internet inte fanns.

Pedofiler har alltid funnits, men på det härliga 70-talet var det lite mysigt å ligga med någon under 15. 2022 jagas de på internet av ett gäng swisch sugna individer på hejade av et Fakebook pöbel. 1 år senare glömt...
Citera
2022-02-13, 19:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Att råna någon ses inte lika allvarligt som ett sexbrott oavsett vem de är. Men jag tror nog de flesta tyckt det varit lika illa om någon skulle förgripa sig på någon på ett äldreboende som ge sig på ett barn. Är nog själva sexuella handlingen mot den försvarslösa som väcker agg.
Även när det är kvinnor som våldtar barn runt 14 år utan inblandning av någon man?

Njä främst beror det på ett starkt hat mot manlig sexualitet i alla dess former och uttryck. Förklaringen till det som inte kan motiveras utifrån övergrepp, t.ex. tecknad barnporr eller fantasier, är hat.
Denna tanke kan dock inte kvinnor förstå eller själva tänka, än mindre feminister och sverigedemokrater.

De flesta är själva föräldrar men har lika många äldre på äldreboenden. Pedofilfantasier är i stort sett lika hatat som psykopater som verkligen våldtar och mördar barn. Kvinnor tycker detta så därför tycker cucken likadant.
Citera
2022-02-13, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Pedofiler har alltid funnits, men på det härliga 70-talet var det lite mysigt å ligga med någon under 15. 2022 jagas de på internet av ett gäng swisch sugna individer på hejade av et Fakebook pöbel. 1 år senare glömt...
Det var absolut inte mysigt att få blickar och kommentarer av ”gubbar” när jag var 13-15. Sen att många män drömmer om incest och knulla småtjejer är en helt annan sak 🤮
Citera
2022-02-13, 19:24
Avslutad
Hela Dumpen och dess följeslagare är ett gäng gamla svullna och fetbystade kärringars Metoo. Plus klänningar och duktiga påhejare. That's it.
Citera
2022-02-13, 19:24
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Det var absolut inte mysigt att få blickar och kommentarer av ”gubbar” när jag var 13-15. Sen att många män drömmer om incest och knulla småtjejer är en helt annan sak 🤮

Det jag säger att äcklen har funnits i alla tider, men nu vill vissa profita på det och jaga swish och likes. Det får mig att må illa lika mycket som ett svin som en pedofil.
Citera
2022-02-13, 19:25
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Du tar en risk varje gång du sätter din familj i bilen och kör iväg. Du tar den risken eftersom du inte tror att du ska krocka.

Du och StoraOllonet är inte direkt liknelsernas mästare.

Citat:
Jag tror inte dom här killarna var medvetna om Dumpen när dom satt och chattade. Dom blev säkert uppriktigt förvånade när Patrik och Sara hoppade fram. Det fanns nog inte med i deras riskkalkyl att deras ansikten och kön skulle visas upp inför hela Svenska Folket. Inte ens Robert Aschberg pysslar med sådant.

De allra flesta som begår brott räknar med att de inte ska åka dit men de vet att risken finns. Deras prioriteringar och val säger allt om dem. Allt.
Citera
2022-02-13, 19:28
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttBekymmerJagHar
Att du ens jämför.
Generellt säger man väl att pedofiler och mördare är samhällets bottenskrap av en anledning.
Pedofiler hatad av alla, även av mördare våldtäktsmän.
Mördare och våldtäktsmän kan få hjälp och vända sina liv - en pedofil är obotlig.

Pedofiler tillhör mänsklighetens bottenskrap. Det är som du skriver rätt talande när det inte ens går att ha pedofiler bland andra interner, vilket jag personligen anser är fel, självklart ska pedofiler sitta på samma avdelningar som andra varianter av våldsverkare.
Citera
2022-02-13, 19:29
Medlem
Brandmannen är nog en som knulla ung som gammal .

Skrivit på min och min frus Bc sida för 2 månader sen

2022
Mottaget: 2 månader sedan
Läst: 3 timmar sedan
God fortsättning välutrustad gift brandman Vill knulla frun på brandstationen. Kik maer11117 kram Kristian
Citera
2022-02-13, 19:32
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon
Även när det är kvinnor som våldtar barn runt 14 år utan inblandning av någon man?

Njä främst beror det på ett starkt hat mot manlig sexualitet i alla dess former och uttryck. Förklaringen till det som inte kan motiveras utifrån övergrepp, t.ex. tecknad barnporr eller fantasier, är hat.
Denna tanke kan dock inte kvinnor förstå eller själva tänka, än mindre feminister och sverigedemokrater.

De flesta är själva föräldrar men har lika många äldre på äldreboenden. Pedofilfantasier är i stort sett lika hatat som psykopater som verkligen våldtar och mördar barn. Kvinnor tycker detta så därför tycker cucken likadant.

Återstår att se hur reaktionerna blir när en kvinna dyker upp på Dumpen. I mitt tycke spelar könet ingen roll. Lika illa om det är en kvinna som man. 14 år så är man barn oavsett hur mycket kroppen förändrats. Hjärnan är långt ifrån fullt utvecklad och därtill konsikvenstänkandet. Hur många har inte skaffat sig en Carpe Diem-tatuering i sin ungdom eller något annat finurligt för att ångra sig 2 månader senare?

Vet inte hurvida risken för utsatthet är på äldreboenden men har svårt att se att de flesta inte skulle bry om något sånt hade uppdagats.

När de flesta hör/läser ordet pedofil så ser de framför sig någon som aktivt försöker förgripa sig på ett barn. Jag ska erkänna att jag tänkte samma sak innan man började dyka ner djupare i ämnet. Därför så tror jag att bara du nämner detta ord så gör de flesta den kopplingen undermedvetet.

Hat mot manlig sexualitet? Det har jag aldrig uppfattat. Hur menar du då? Jag är snubbe. Men det tror jag redan du visste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in