Abo, hon är ett fucking horbarn. Hon tror att hon alltid vet bäst, och har precis samma genomsyrade översittarton som Annie Rööf tagit patent på. Att lyssna på henne i debatter gör mig borderline mordisk. Sådana lågliv ska vi inte ha i riksdagen.
Kolla hennes debatt
HÄR, som är en vecka(?) gammal, i vilken hon står med någon jävla flane från Moderaterna. Den här likbleka fittan tror på fullt allvar att lösningen på organiserad gängkriminalitet i förorten är UTBILDNING. Hon tror att Ali, Ahmed, Muhamad och Abdolla-knolla VILL utbilda sig. Herregud, hur JÄVLA naiv kan man vara?
Spräng hela landet så att jag slipper vakna upp igen. Det här ger mig hjärnblödning.