2021-12-16, 08:41
Medlem
ElonRuskpricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Jag tycker Lorentz Tovatt är en stark konkurrent om titeln mest omogen.

Linda Snecker är omogen, Lorentz är ett kallt beräknande svin.
Citera
2021-12-20, 05:38
Medlem
Abo, hon är ett fucking horbarn. Hon tror att hon alltid vet bäst, och har precis samma genomsyrade översittarton som Annie Rööf tagit patent på. Att lyssna på henne i debatter gör mig borderline mordisk. Sådana lågliv ska vi inte ha i riksdagen.

Kolla hennes debatt HÄR, som är en vecka(?) gammal, i vilken hon står med någon jävla flane från Moderaterna. Den här likbleka fittan tror på fullt allvar att lösningen på organiserad gängkriminalitet i förorten är UTBILDNING. Hon tror att Ali, Ahmed, Muhamad och Abdolla-knolla VILL utbilda sig. Herregud, hur JÄVLA naiv kan man vara?

Spräng hela landet så att jag slipper vakna upp igen. Det här ger mig hjärnblödning.
Senast redigerad av nomen.nescio5 2021-12-20 kl. 05:44.
Citera
2022-02-13, 13:38
Medlem
MrMarios avatar
https://www.friatider.se/har-fangas-linda-snecker-v-pa-film-i-gambia

Nu är Snecker och köper sex av stackars fattiga n-ordet i Afrika. Hon är förstås helt okej med att halvförmögna kvinnliga riksdagsledamöter flyger till Afrika och betalar för sex där.
Citera
2022-02-13, 14:15
Medlem
smoerreboms avatar
Verkar ju rätt skumt att de åker till Gambia? Finns det något annat skäl för dem att åka just dit?

Han journalisten borde ju ha spionerat på dem och dokumenterst bevis på sexköp istället för att ge sig tillkänna. Det hade ju varit rent sprängstoff
Citera
2022-02-13, 14:58
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
https://www.friatider.se/har-fangas-linda-snecker-v-pa-film-i-gambia

Nu är Snecker och köper sex av stackars fattiga n-ordet i Afrika. Hon är förstås helt okej med att halvförmögna kvinnliga riksdagsledamöter flyger till Afrika och betalar för sex där.

Ja Gambia är väl samma status och motsvariget som Pattaya i Thailand där kvinnor far till för och knulla i massor. Är inte förvånad Linda åker dit på semester så att säga. Hon är nog riktigt jävla tokig i sängen kan jag tänka mig. Förvånar mig inte ett dugg. Det är något med hennes blick.
Citera
2022-02-13, 16:04
Medlem
Det finns ingen anledning att åka till Gambia. De flesta svenskar åker till Spanien, Italien, Tyskland, Frankrike eller Storbritannien för att turista, möjligtvis till Thailand om man inkluderar familjen. De som åker till Gambia och som kvinnor gör det bara av en anledning.
Citera
2022-02-13, 16:05
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Det finns ingen anledning att åka till Gambia. De flesta svenskar åker till Spanien, Italien, Tyskland, Frankrike eller Storbritannien för att turista, möjligtvis till Thailand om man inkluderar familjen. De som åker till Gambia och som kvinnor gör det bara av en anledning.

Ja. Linda är en sexturist
Citera
2022-02-13, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Verkar ju rätt skumt att de åker till Gambia? Finns det något annat skäl för dem att åka just dit?

Han journalisten borde ju ha spionerat på dem och dokumenterst bevis på sexköp istället för att ge sig tillkänna. Det hade ju varit rent sprängstoff
Tänkte också pp detta. Fan va dumt av journalisten. Förhoppningsvis får hon förklara sig och kommer med lögner innan journalisten släpper intervjuer med prostituerade.
Citera
2022-02-13, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najas.Rev-9
Finns videon där hon umgås med gambianska män och sedan går in med de i privat boende. Hon filmades eftersom hon står ut som vit bland alla negresser.

Länka?
Citera
2022-02-13, 16:34
Medlem
Fan så kul om det skulle finnas bildbevis på betalning.
Citera
2022-02-13, 16:36
Bannlyst
Så hon och ett annat gäng batikhäxor är Gambia och får negerkuk ✊🏿🍆😂😂🍆💃✌️
Hon ser lite blekfet ut, så hon behöver säkert 30cm negerkuk för att bli tillfredsställd.
Har inte hon man och barn?
Citera
2022-02-13, 17:07
Medlem
Impertinents avatar
Tänk efter en gång: Hur sannolikt är det att Christian Peterson från Exakt24 och Linda Snecker är på samma turistort av en slump? Min gissning är att detta inte är någon slump, och att det snart kommer mer. Gambiaresor säljs nämligen inte primärt till yngre herrar.

Sannolikt har Exakt24 fått ett tips om att Snecker är på väg till Gambia, vilket fått Exakt24 att skicka ut en reporter. Inte osannolikt att vi får se mer intressant bildmaterial i lagom portioner innan den stora finalen.

Det kan inte vara roligt att vara Snecker nu. Kan bildmaterialet räcka till att få henne att avgå? Det vore synd, för bättre valarbetare för det blågula laget finns inte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in