2022-02-12, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellegrini45
Någon som känner till statusen kring DJs lillebror? Är han kriminell? Tror ni han har gått i storebrors fotspår?
Han är inte 100% han är lite sjuk vad jag fått höra. Så kriminell är han inte iallafall.
Citera
2022-02-12, 20:28
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Som jag hört är han inte krim som sin bror. Vet ej det hundra dock.. Har hört att han fick en davidsstjärna inristad i ryggen när han blev kidnappad. Vet nån om det stämmer?

Vad har du hört det ifrån? Har läst att han fått NÅGOT inristat, men inte exakt vad.
Citera
2022-02-13, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Som jag hört är han inte krim som sin bror. Vet ej det hundra dock.. Har hört att han fick en davidsstjärna inristad i ryggen när han blev kidnappad. Vet nån om det stämmer?

Låter jävligt brutalt.
Citera
2022-02-13, 08:41
Medlem
Hade DJ gjort något emot Mekky innan kidnappningen?
Citera
2022-02-13, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Hade DJ gjort något emot Mekky innan kidnappningen?

Zaki blev väl skjuten i rosengård, efter det blev djs bror kidnappad har jag för mig
Citera
2022-02-13, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maajty
Zaki blev väl skjuten i rosengård, efter det blev djs bror kidnappad har jag för mig

Ok var det Mekky's polare?
Citera
2022-02-13, 09:33
Medlem
Citat:

Tror Z*ki var en av dom som var med o kidnappade, efter det blev han skjuten
Citera
2022-02-13, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Tror Z*ki var en av dom som var med o kidnappade, efter det blev han skjuten

Ahh så var det säkert! Antagligen jag som hade fel
Citera
2022-02-13, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Ok var det Mekky's polare?

Är nog som användaren under mig skrev. Men ja dom var vänner. Vet inte om dom kidnappa honom efter galaxy skjutningen, sen blev zaki klippt eftersom han var en av kidnapparna
Citera
2022-02-13, 12:36
Medlem
Alex Ghara verkar även va inblandad i detta
(FB) Explosion Stora Nygatan, Malmö 2021-12-08 kl 01.06
Citera
2022-02-13, 14:38
Medlem
Citat:
Är nog som användaren under mig skrev. Men ja dom var vänner. Vet inte om dom kidnappa honom efter galaxy skjutningen, sen blev zaki klippt eftersom han var en av kidnapparna

Galaxy var en hämnd för kidnappningen.
Citera
2022-02-13, 20:09
Moderator
Mappings avatar
Har lyssnat på ett förhör med Niffe på Prime Crime. Jävligt märkligt att han snackar en massa, kan jag tycka. Hans motiv till att ha en Encrolur är för att försöka ta reda på vem som mördade K*rolin H*kim, där han säger sig nu fått en hyfsad bild av vem som är gärningsman/män. Det förstår man såklart att han vill göra, det hade jag också velat i samma situation. Men, varför snacka om det i förhören i Tingsrätten när han sedan inte kommer med något som skulle kunna bevisa hans oskuld när det gäller mordplanerna? Han vidhåller att han brukat Encro-alias "Stiffherb", att han känner eller känner till andra personer i målet osv. Men varför snacka om det, till vilken nytta menar jag? Om han inte ska komma med specifika uppgifter som kan visa att han är oskyldig, eller att någon annan istället är skyldig till det som i förundersökningen pekar mot honom som GM, varför då inte bara använda sig av rätten att vara tyst i förhören? Märkligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in