Citat:
Ursprungligen postat av
Loveangelie
För det första: Klart jag fortsätter, och det kommer jag fortsätta göra.
Jag har en person som står mig nära, som också stod Emil väldigt nära, en av få som han kunde öppna sitt hjärta till, så jag vet mycket mer än vad du tycks tro.
Jag kommer dock av respekt för denna person, inte avslöja något som kan avslöja hen.
För det andra:
Man behöver verkligen inte vara någon raketforskare för att förstå hur Lydia och hennes advokater tänkte och gick vidare. Ej heller för att förstå att det fortfarande finns vägar att gå.
Men, Lasse Åberg fick väl idén till Stig-Helmer från hemorten

fetade ett: OM denna person står dig och Emil NÄRA, som Emil "lättade" sitt hjärta till, hur är det ens möjligt denna person inte berättade för dig att Lydia var en kusin?
HUR är det möjligt att någon som Emil stod så nära nu sitter och berättar massa skit som du ska få skriva ut anonymt på ett forum?
fetade 2: Så du menar att vem som helst hade kunnat fatta att advokaterna skulle dra "det måste vara en pistol Emil laddade som vi hörde och absolut inte hans klocka" strået?
wow..
Du kanske skulle bli en raketforskare istället och göra lite nytta istället för att sitta här och sprida skit och skvaller.
Brukade Lydia sitta halvnäck och putsa/flasha sina vapen framför dig med?
Kanske du drömde om att du och Lydia skulle bli 2000-talets "Bonnie och Clyde"?
Istället sitter hon nu där hon sitter (I TRYGGT FÖRVAR) och du får spendera dagarna här med att försvara den lilla heder hon ens har kvar och smutskasta hennes X män. Vem vet? Hon kanske blir så tacksam så att när hon släpps ut som en medelålders kvinna hoppar rakt in i din famn <3
Nu gör jag som Emils X gör, lämnar denna VIDRIGA tråd.
Inte för allas skull, utan för Emils nära och käras skull och framför allt: för EMILS skull.
Om någon kommer starta en "vem var mörderskan LYDIA BARTH tråd" i kändisskvaller kanske vi ses där i framtiden!