Klart att det inte går att använda logik för att resonera sig fram till rätt svar på den 225 000 kr frågan. Har aldrig hört talas om kung Ane själv men enligt Wikipedia är det alltså en så kallad sagokung, det vill säga en uppdiktad historia.
Det är ingen osmart man Juoksengi bon det kan jag lova er alla här han har lite innanför pannbenet, Han kommer gå att få chans på millen men jag tvivlar han kommer chansa där om han inte har livlinor kvar!
Snubben som tävlar nu har hämtat sig starkt efter fadäsen på gyllingen på 10000-kronorsfrågan. Nu brände han dock en livlina i onödan som frågar panelen på en fråga där han själv hade en känsla men där stjärnorna inte hade en aning. Borde chansat där.
Brände alla tre av sina kvarvarande livlinor på samma fråga. Jag har inga förhoppningar om att han ska bli miljonär, men kanske blev han stärkt av magkänslan för Esau som var helt rätt. Han skulle tagit 50:50 direkt så hade han vetat.
Snubben som tävlar nu har hämtat sig starkt efter fadäsen på gyllingen på 10000-kronorsfrågan. Nu brände han dock en livlina i onödan som frågar panelen på en fråga där han själv hade en känsla men där stjärnorna inte hade en aning. Borde chansat där.
De som sitter i stjärnpanelen har ingen ordentlig kunskap om Gamla och Nya testamentet.
Kört och kört men han satte sig själv i rejäl knipa där. Synd att han var så feg när hans magkänsla sa Esau. Rimligtvis borde han nöjt sig med 50/50 då ingen annan av livlinorna var någon hjälp