Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-18, 19:36
Medlem
DyslexiKungens avatar
Trailern innan visade Tareq Taylor i stolen, blir det han snart?
Citera
2022-03-18, 19:42
Moderator
Dr Kings avatar
Clownbrudarna tog sitt förnuft till fånga till slut och lät bli att chansa på en halv mille när de egentligen inte hade en aning. Annars ganska vanligt att de tävlande chansar betydligt mer än normalt när det inte är deras egna eventuella vinstpengar de sumpar utan något bidrag till en välgörenhetsorganisation.
Citera
2022-03-18, 19:43
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Clownbrudarna tog sitt förnuft till fånga till slut och lät bli att chansa på en halv mille när de egentligen inte hade en aning. Annars ganska vanligt att de tävlande chansar betydligt mer än normalt när det inte är deras egna eventuella vinstpengar de sumpar utan något bidrag till en välgörenhetsorganisation.

Lättare frågor när det är kändisspecial, tycker jag.
Citera
2022-03-18, 19:44
Medlem
Tjejerna var duktiga men tyvärr alldeles för speedade . Blev lite väl utmattande .
Citera
2022-03-18, 19:47
Medlem
Tågfrågan var ju löjlig för den nivån.
Citera
2022-03-18, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Tågfrågan var ju löjlig för den nivån.
Nu råkade jag kunna den för att jag spelat mycket quizkampen senaste åren och fått den frågan där en massa gånger. Men jag är inte säker på att jag annars hade kunnat det.
Citera
2022-03-18, 19:52
Medlem
Intressant att Frida Boisen outar sig själv som en mobbare. Hon och hennes klasskamrater mobbade nästintill en klasskamrat till att ta livet av sig och det var Frida själv som satte den slutliga spiken i kistan, fick bägaren att rinna över så att säga.

Ännu mer intressant att en sådan person är programledare för Trolljägarna där man konfronterar nätmobbare.

Nu tävlar hon alltså för organisationen Friends i Postkodmiljonären och låtsas vara en god människa nuförtiden. En gång en mobbare - alltid en mobbare.
Senast redigerad av Anonym555 2022-03-18 kl. 19:56.
Citera
2022-03-18, 19:53
Medlem
DyslexiKungens avatar
Man kan hänga upp en tavla med en korkskruv.Men ej lämplig var ju frågan.
Citera
2022-03-18, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Nu råkade jag kunna den för att jag spelat mycket quizkampen senaste åren och fått den frågan där en massa gånger. Men jag är inte säker på att jag annars hade kunnat det.
Grejen är att det räckte att kunna vad trans eller rapid betyder eftersom resten av alternativen inte var i närheten.
Citera
2022-03-18, 19:54
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Lättare frågor när det är kändisspecial, tycker jag.

Visst är det så och det är mycket av anledningen till att jag hoppar över kändissspecial-avsnitten.
Citera
2022-03-18, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Intressant att Frida Boisen outar sig själv som en mobbare. Hon och hennes klasskamrater mobbade nästintill en klasskamrat till att ta livet av sig och det var Frida själv som satte den slutliga spiken i kistan, fick bägaren att rinna över så att säga.

Ännu mer intressant att en sådan person är programledare för Trolljägarna där man konfronterar nätmobbare.
Har du någon trovärdig källa på ditt påstående om att hon mobbade en klasskamrat att begå självmord?Om inte håll bara käften
Citera
2022-03-18, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Man kan hänga upp en tavla med en korkskruv.Men ej lämplig var ju frågan.
Har det smugits in en slamkrypare alltså?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in