Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Men du måste inse att de fantasierna är fan sjuka? Litet insikt? Ser man själv ett barn tänker man fan blöjor, skit och de luktar illa. Ingenting som får det att gå igång i snorren. Snarare mer åt det andra hållet. Ser man en vuxen kvinna med alla hennes former en helt annan historia.
Det finns alltså som jag vet ingen bot. Kemisk kastrering möjligen. Det har gett bra resultat i USA vad man läst. Men det kan ju också vara som så att för att ens bli släppt fri i USA krävs kemisk kastrering så resultatet blir därefter. Det var bra, jag mår prima med det osv.
Dom är inte sjuka i mitt huvud... Men jag vet att du ser på saken på så sätt.
Nja, jag går inte igång på dom yngsta. Från det att dom börjar få bröst, lite form på höfterna typ. Ingen jätteskarp linje, men ungefär där.
Sen tänder jag på vuxna kvinnor också. Men då föredrar jag *trumvirvel* små bröst och petita kvinnor!
Nä, jag tror inte heller det finns någon bot på det sättet. Mina fantasier är värre ändå. Men jag gillar dom. Jag håller dom i schack. Det är därför jag skapade kontot här. Om en sådan som jag hamnar i situationen att "livet är över" så finns ju risken att jag går ut och har "roligt" istället för att ta livet av mig.
Dumpen riskerar ju faktiskt att skapa sådan människor. Eller har redan gjort det.
Nu har jag ju stannat här längre än tänkt. Lite skoj! Har liksom inte vädrat mitt inre så ofta. Som du kanske förstår?