2022-02-11, 21:07
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Hon är också eskimå så han har inte rasblandat.
Är hon svensk och eskimå? eller tysk & eskimå?

Förövrigt bör du inte säga eskimå, det heter Iglofolk
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-11 kl. 21:09.
Citera
2022-02-11, 21:45
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Fast man gör ju det, sakta men säkert. Någon skrev ovan att man försöker sig på någon slags separatism av syriansk modell och det ligger något i det. Den nationalism Dan och Magnus sysslar med numera står väldigt långt från traditionell svensk eller europeisk nationalism och påminner mer om sekterism där allting man diskuterar i sin hjärntvättarpodd landar i att ” - just därför är det vi gör i Det Fria Sverige så viktigt så skänk gärna ett bidrag på…”.

Och du kastar dig över telefonen och swishar iväg pengarna du tänkt köpa lördagsbiff för. Framtiden är ju ändå viktigare än din grillkväll. Du kan äta av potatissalladen istället. Pengarna du swishar går till en ny combat-docka till Fjollins källargym trots att han aldrig är i huset och dockan slutar i sin tur sina dagar som skyltdocka till någon hemtryckt t-shirt som ingen köper eftersom det aldrig kommer några besökare till kojan i skogen. Och gymmet blir ett utkylt boklager.

Varför ser du inte vad alla vi andra här i tråden ser? Till och med Offervilja (som var först) kan ibland glimta igenom med lite klarsyn men du ser inte. Du kallar det istället defaitism och vekhet att ifrågasätta syftet med cirkusen. Det är fascinerande.
Fast du sade fasa ut ur DfS. Förstår att det är svårt hålla reda på lögnerna

Din psykiska uppgivenhet och perversa defaitism syftade naturligtvis på hur, du, angriper svenska folket generellt. Jude, judiaiserad, eller pervers. It's a toss up.
Citera
2022-02-12, 13:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Fast du sade fasa ut ur DfS. Förstår att det är svårt hålla reda på lögnerna

Din psykiska uppgivenhet och perversa defaitism syftade naturligtvis på hur, du, angriper svenska folket generellt. Jude, judiaiserad, eller pervers. It's a toss up.
Ja, man fasar ut vanlig svensk normal nationalism i ur sekten pö om pö och ersätter den med någon slags identitetspolitik av kulturföreningsmodell kryddat med Knutby på toppen. Det har man gjort länge nu. Att du inte ser det beror på att du är grodan man håller på att koka.

Att du sedan kallar mig jude tar jag med ro. Sanningen är illa hörd och de som ändå talar den blir inte sällan beskyllda för att bara förrädare, judar, vänstertroll etc. Jag har donerat min sista krona till den så kallade ”rörelsen” så vad sådana som du tycker rör mig inte i ryggen.

Unna dig nu inte för många matbitar i helgen. Tänk på att bensinen är dyr när Dan ska köra hela vägen från Tyskland för att delta i tioårsfestandet. Bäst vore om du bara åt havregröt nu resten av februari och pengarna som du sparar kan du donera till Svegot. Märk donationen ”Dans drivmedelsfond”.
Citera
2022-02-12, 18:41
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Ja, man fasar ut vanlig svensk normal nationalism i ur sekten pö om pö och ersätter den med någon slags identitetspolitik av kulturföreningsmodell kryddat med Knutby på toppen. Det har man gjort länge nu. Att du inte ser det beror på att du är grodan man håller på att koka.

Att du sedan kallar mig jude tar jag med ro. Sanningen är illa hörd och de som ändå talar den blir inte sällan beskyllda för att bara förrädare, judar, vänstertroll etc. Jag har donerat min sista krona till den så kallade ”rörelsen” så vad sådana som du tycker rör mig inte i ryggen.

Unna dig nu inte för många matbitar i helgen. Tänk på att bensinen är dyr när Dan ska köra hela vägen från Tyskland för att delta i tioårsfestandet. Bäst vore om du bara åt havregröt nu resten av februari och pengarna som du sparar kan du donera till Svegot. Märk donationen ”Dans drivmedelsfond”.
Ge då ett seriöst konkret exempel på hur DfS "fasat ut nationalism" sedan bildandet.

Att du försöker definiera dina dåligt underbyggda och högst motsägelsefulla föreställningar som sanning är i sig ett starkt bevis på din skruvade syn på verkligheten.

Vad är du egentligen bitter över när du måste sitta och fabulera dagarna i ända om en rörelse/folk enligt din egen utsago inte rör dig i ryggen?
Citera
2022-02-12, 19:01
Medlem
Offerviljas avatar
Det fria Sverige är en jävla skitförening. Ett riktigt jävla apsvin är min pappa också. Om han bara hade vetat vad jag har varit med om, men han hade inte brytt sig ändå. Dan och Magnus är två jävla äckel. Jag hatar dem lika mycket som jag hatar alla andra människor! Dra åt helvete!
Citera
2022-02-12, 19:08
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Det fria Sverige är en jävla skitförening. Ett riktigt jävla apsvin är min pappa också. Om han bara hade vetat vad jag har varit med om, men han hade inte brytt sig ändå. Dan och Magnus är två jävla äckel. Jag hatar dem lika mycket som jag hatar alla andra människor! Dra åt helvete!

Det går fort i hockey, var inte det gänget bäst nyss? Vad har hänt nu då?
Citera
2022-02-12, 19:11
Medlem
Citat:
Vad har dom nu gjort?

Lurat av dig biffstekar för 180 000 kr?
Senast redigerad av Heja-Putin 2022-02-12 kl. 19:16.
Citera
2022-02-13, 11:03
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Det går fort i hockey, var inte det gänget bäst nyss? Vad har hänt nu då?
Citat:
Ursprungligen postat av Heja-Putin
Vad har dom nu gjort?

Lurat av dig biffstekar för 180 000 kr?
Dan Eriksson och Magnus Söderman, som var först med att ställa sig på svärjevännernas sida och hetsa nationalister till att försöka begå självmord, sitter i poddar och säger "musläjmerna" och "Ingrid var först". De har ingen rätt att göra det, i alla fall inte innan de har bett om ursäkt. Jag har inte glömt hur Dan brukade trycka gilla på de vidriga boomergubbarnas hatiska twitterinlägg om mig. Att en sådan som t.ex. Pär Öberg sitter och skrattar åt mig gör inte så mycket, men egoistiska och äckliga boomerjävlar får fan inte förnedra mig. Dan har hela tiden vetat att det som jag har skrivit har varit sant. Han var livrädd för mig och försökte förbjuda sina lyssnare och medlemmar från att gå in här på Flashback och läsa. Jag satte stopp för hans lömska planer, vilket kan vara det finaste och mest antisemitiska som någon någonsin har gjort i det här landet. Dan var först med att inleda ett samarbete med Sveriges kändaste kontrajihadist!

"Är det någon som vet var Daniel Frändelöv har tagit vägen? Han var ju bra. Dregel, dregel..."
- Avskyvärd boomergubbjävel
Citera
2022-02-14, 13:31
Medlem
Citat:
Dan Eriksson och Magnus Söderman, som var först med att ställa sig på svärjevännernas sida och hetsa nationalister till att försöka begå självmord, sitter i poddar och säger "musläjmerna" och "Ingrid var först". De har ingen rätt att göra det, i alla fall inte innan de har bett om ursäkt. Jag har inte glömt hur Dan brukade trycka gilla på de vidriga boomergubbarnas hatiska twitterinlägg om mig. Att en sådan som t.ex. Pär Öberg sitter och skrattar åt mig gör inte så mycket, men egoistiska och äckliga boomerjävlar får fan inte förnedra mig. Dan har hela tiden vetat att det som jag har skrivit har varit sant. Han var livrädd för mig och försökte förbjuda sina lyssnare och medlemmar från att gå in här på Flashback och läsa. Jag satte stopp för hans lömska planer, vilket kan vara det finaste och mest antisemitiska som någon någonsin har gjort i det här landet. Dan var först med att inleda ett samarbete med Sveriges kändaste kontrajihadist!

"Är det någon som vet var Daniel Frändelöv har tagit vägen? Han var ju bra. Dregel, dregel..."
- Avskyvärd boomergubbjävel

Jag tycker att "Ingrid var först"-skämtet är jätteroligt. Ännu roligare blir det eftersom Dan och Magnus var så insyltade med Ingrid. Det dessutom är ett skämt som håller i all evighet. Dessa kan bli Magnus sista ord här i livet: "Ingrid var först".
Citera
2022-02-14, 16:10
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Jag tycker att "Ingrid var först"-skämtet är jätteroligt. Ännu roligare blir det eftersom Dan och Magnus var så insyltade med Ingrid. Det dessutom är ett skämt som håller i all evighet. Dessa kan bli Magnus sista ord här i livet: "Ingrid var först".
Tack gode gud för ditt inlägg! Äntligen någon som fattar varför Ingrid var först-skämtet är så jävla ointelligent och pinsamt. Om meningen med skämtet hade varit att de drev med sig själva så hade det såklart varit hur roligt som helst, men det är det ju inte. Eftersom jag vet att varenda nationalist i Sverige under en period var helt besatta av att få samarbeta med ultrasionisten Ingrid Carlqvist så hamnar liksom skämtet på de själva. Det enda bra inlägget under hashtagen #IngridVarFörst:

"Jag vet att ni alla har undrat över vem som tog Conrads oskuld..."

Hat till Polen och Sápmi (Sameland)!
Citera
2022-02-14, 17:15
Medlem
MittNyaSalivs avatar
Citat:
Tack gode gud för ditt inlägg! Äntligen någon som fattar varför Ingrid var först-skämtet är så jävla ointelligent och pinsamt. Om meningen med skämtet hade varit att de drev med sig själva så hade det såklart varit hur roligt som helst, men det är det ju inte. Eftersom jag vet att varenda nationalist i Sverige under en period var helt besatta av att få samarbeta med ultrasionisten Ingrid Carlqvist så hamnar liksom skämtet på de själva. Det enda bra inlägget under hashtagen #IngridVarFörst:

"Jag vet att ni alla har undrat över vem som tog Conrads oskuld..."

Hat till Polen och Sápmi (Sameland)!

Eva-Marie rapporterar på twitter om DFS-Skånes fikaträff. Ganska säker på att de tävlade om vem som kunde dra det roligaste Offervilja-citatet.
Citera
2022-02-26, 09:35
Medlem
Adonis.s avatar
Wtf. Vad händer? Är DFS upplöst? Så tyst. Hur gick det med etableringen på västkusten? Blev det en DFS förening i gbg?

Eller har DFS gått undercover liksom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in