2022-02-12, 08:31
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Jag tror det råder förvirring här. Vi är alla överens om att Tareq inte har med det att göra. Den jag citerade uttryckte sig som att det finns ytterligare en "kändis" som köpt en hora. Dvs inte Zafer Taylor och inte Tareq Taylor. Att det är det som avses i dagens Expressen.

Det är nog många som skriver i tråden som inte har koll. Tills vidare får vi anse det bekräftat att det är doldisen Zafer Taylor som inhandlat ett fnask.
Dessa fina Expressen journalister...
Citera
2022-02-12, 08:35
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frehleyy
Vet inte om någon postat detta än men här är det ju verkligen inget att tveka på.

https://stoppapressarna.se/svenskt/t...xkopet-i-malmo
Inget att tveka på?
En tvestjärt som sitter i soliga Spanien och följer ALLT ifrån Stureplan via Web camera
Citera
2022-02-12, 08:35
Medlem
En till man greps vid samma tillslag enligt artikeln. Men det är ju Zafer som är Tv- personen. Den andre mannen är i nuläget okänd.
Citera
2022-02-12, 08:37
Medlem
Nilsbofinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Timbuktus parhäst i På spåret, han kocken? Minns inte namnet nu, men han med krog på Manhattan.

Marcus Samuelsson? Hade varit mer passande baserat på bilden men verkar ha kommit fram att det är Tareq Taylors bror som jag inte har en blekaste aning vem det är
Citera
2022-02-12, 08:40
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Jag tror det råder förvirring här. Vi är alla överens om att Tareq inte har med det att göra. Den jag citerade uttryckte sig som att det finns ytterligare en "kändis" som köpt en hora. Dvs inte Zafer Taylor och inte Tareq Taylor. Att det är det som avses i dagens Expressen.

Det är nog många som skriver i tråden som inte har koll. Tills vidare får vi anse det bekräftat att det är doldisen Zafer Taylor som inhandlat ett fnask.

Jag känner mig förvirrad nu..vilken är den nya händelsen menar du? Kan du länka för jag ser inte det i Expressen.. (med risk för att jag inte har vaknat till än..)
Citera
2022-02-12, 09:42
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElCaminoSS
Så en månad innan han ska vara SVT:s julvärd springer alltså brorsan på lägenhetsbordell?

Fräscht!

Spelar det någon roll enligt dig, när hans bror knullar en hora?

Tror du han tänkte; Jaha, om 1 månad är brossan jul värd, då ska jag jag inte knulla, för det finns en användare på Flashback, som IFALL han får reda på det, tycker jag är ofräsch

Lovar att du är den, som efter dina polare har slagits, så springer du fram och sparkar på den som ligger ner.

fitta
Citera
2022-02-12, 10:12
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palats
Stoppa Pressarna är ej att lita på. Han gjorde visserligen ett bra jobb med att avslöja Federleys romanser med pedofiler. Men denna text om Tareq är under all kritik.

Samma låga kvalitet som när han pekade ut helt fel kvinna som den kvinna Paolo köpt sex av. Baserat på att hon blev utpekad i ett Flashback-inlägg. Kvinnan var inte ens från rätt land. Källkritik = noll.

Min uppfattning också. Daniel Nyhlén verkar smått desperat. Vissa artiklar har varit intressanta och högst befogade. Men detta är bara lågt och dålig kvalitet rakt igenom.

Citat:
Ursprungligen postat av nowlickit
Bara folk som knappt är läskunniga som har problem med sp

Inga problem om du har svårt att läsa. Det är också därför skriver jag den här texten extra långsamt, så att du har den unika chansen att hänga med.

Okej? Nu kör vi!

Artikeln hann komma till rad 30, då läsarna fick veta att allt faktiskt handlar om brodern. Det handlar alltså inte om dina egna lässvårigheter, utan om att Stoppa Pressarna medvetet skapar en osäkerhet hos läsarna för att tjäna pengar. Även om det innebär att helt oskyldiga människor lider skada.

Lycka till med läsningen!
Citera
2022-02-12, 10:15
Medlem
Har inte läst tråden men han finns alltså i både ett brottmål, en dom, och ett strafföreläggande.

Vilket är sexköpet och vad är det andra?
Citera
2022-02-12, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Är det Tareq? Jag gillade honom. Gillar fortfarande ska tilläggas
Det är Zafer Tareq !
Citera
2022-02-12, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapmapa
Det är Zafer Tareq !

Jag såg det igår vilket jag även skrev i senare inlägg.

Sjuk vridning av media haha
Citera
2022-02-12, 10:27
Moderator
Parongatans avatar
Kanske bud på att skriva vem det är som köpt sex. Fortfarande många i tråden som tror att det är Tareq.

Sexköparen är Zafer Taylor
Citera
2022-02-12, 10:27
Medlem
Tareq's brorsa är fanimej igen kändis eller TV profil.
Senast redigerad av Bajsolle2 2022-02-12 kl. 10:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in