2022-02-11, 21:41
Medlem
Den senaste konfrontationen visar något som är extra skrämmande för gemene man.
Att även trevliga brandman och hat trick-hjältar i fotboll kan vara pedofiler.
Jobbig insikt för många.
Senast redigerad av Blackelk 2022-02-11 kl. 22:02.
Citera
2022-02-11, 21:43
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulltofs12
Ja men inte kommentarerna

Var någon som skrev att videon var borttagen men den finns kvar i alla fall. Men man får fram mer info om honom genom en enkel sökning på ratsit än vad man får i den videon.
Citera
2022-02-11, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrCock
Nu är förvisso inte barn mitt intresse men jag är ingen vanlig människa som reagerar på vanligt vis. Nåväl..

Om jag minns rätt så var det du som i ett tidigare inlägg här i tråden hävdade att pedofiler har Asperger eller någon annan diagnos inom det spektrumet. Jag gav dig ett svar inom betydelsen att det är första tecknet på intellektuell dumhet att ha en åsikt om något som man inte begriper.

I det skenet är det trevligt att du nu kommer ut med dina sexuella fantasier.

Kan här dela med mig om det faktum att jag har Asperger, också en av mina vuxna söner har fått en släng av det. Båda är vi intelligent högpresterande, sonen mycket högt. Ingen av oss har de personlighetsdrag du tidigare hänvisade till. Därav mitt tidigare svar.

Snedvriden sexuell läggning är alltså ett personlighetsdrag som inte har något med Asperger, ADHD, eller ADD att göra.
Citera
2022-02-11, 21:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrBaltazar
Om jag minns rätt så var det du som i ett tidigare inlägg här i tråden hävdade att pedofiler har Asperger eller någon annan diagnos inom det spektrumet. Jag gav dig ett svar inom betydelsen att det är första tecknet på intellektuell dumhet att ha en åsikt om något som man inte begriper.

I det skenet är det trevligt att du nu kommer ut med dina sexuella fantasier.

Kan här dela med mig om det faktum att jag har Asperger, också en av mina vuxna söner har fått en släng av det. Båda är vi intelligent högpresterande, sonen mycket högt. Ingen av oss har de personlighetsdrag du tidigare hänvisade till. Därav mitt tidigare svar.

Snedvriden sexuell läggning är alltså ett personlighetsdrag som inte har något med Asperger, ADHD, eller ADD att göra.
Oj oj så känsligt det var för dig...! Du tror inte jag vet efter en halv evighet med mycket känsliga instrument för observationer
Intelligens finns här med, tro inget annat. Minus Aspergers oförmåga att tolka verkligheten rätt.
Citera
2022-02-11, 22:00
Medlem
Beckisbarnets avatar
Brandmannen var verkligen en het fångst.

Ännu en man som verkar sjukligt fixerad vid sin egen penis.

Förmodligen missbrukare av potensmedel.

Verkar ganska välsituerad och kontrollerad.

Dock extremt korkad, går ut med både yrke och bild, trots att han är beredd att begå olagligheter och en idiot kan se att bilderna på flickan är datoranimation.

Men det brinnande begäret överskuggar allt förnuft.

Nu får han det hett om öronen.
Citera
2022-02-11, 22:02
Medlem
Bra initiativ! Om det finns bevis, helt rätt. Det ska inte gå att komma undan!!
Citera
2022-02-11, 22:03
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBaltazar

Det kanske inte ska viftas bort helt:

https://www.thetimes.co.uk/article/taboo-subject-of-autism-and-paedophilia-must-be-tackled-to-improve-lives-qcxjfxs82

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5789215/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6047840/
Citera
2022-02-11, 22:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Barney Calhoun
Ingen från gällivare som kan bekräfta om paul tagit livet av sig eller ej?

När folk dör så brukar de vara borta från inom några enstaka dagar. Det har gått 5 dagar nu.
Citera
2022-02-11, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Brandmannen var verkligen en het fångst.

Ännu en man som verkar sjukligt fixerad vid sin egen penis.

Förmodligen missbrukare av potensmedel.

Verkar ganska välsituerad och kontrollerad.

Dock extremt korkad, går ut med både yrke och bild, trots att han är beredd att begå olagligheter och en idiot kan se att bilderna på flickan är datoranimation.

Men det brinnande begäret överskuggar allt förnuft.

Nu får han det hett om öronen.
Ja fyfan... Hade inte velat vara i hans skor just nu. Fyhelvete vad pinsamt det hade varit. Kan knappt tänka mig. Hela livet raseras. Men som man sår får man skörda.
Citera
2022-02-11, 22:12
Medlem
Barney Calhouns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
När folk dör så brukar de vara borta från inom några enstaka dagar. Det har gått 5 dagar nu.
Ok.
Men någon på orten borde väl kunna bekäfta om det är sant eller ej?
Han bodde ju på hägern och grannar borde ju vara medlem på flashback.
Någon av dom i alla fall.
Citera
2022-02-11, 22:14
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCock
Jag anser mig inte ha något missbruk alls. Missbruk är något som är farligt, som man lider av eller inte gillar. Skammen efteråt är pinsam men det är allt.

Något olagligt har jag aldrig gjort så jag kan omöjligt även av de anledningen se det som ett missbruk, utan bara som ett nöje, sysselsättning, tidsfördriv, mervärde.

Mina chattloggar är extremt mycket mer pinsamma än dessa barnchattar jag läser. Men det är upp till mig att hantera.

Så tänker alkoholister och narkomaner också.
Citera
2022-02-11, 22:21
Medlem
area50s avatar
Dom borde ju införskaffa en bra gopro-kamera åtminstone. Vinden gör att man inte hör ibland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in