2022-02-11, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnadGardin
Det gick undan, den var väl utlagd 2017?
Japp, 2017. Men Torpshammars IF blev väl lite förvånade när det helt plötsligt – fem år senare – kom en kommentar som påpekade att intervjuobjektet var pedofil
Citera
2022-02-11, 21:29
Medlem
Barney Calhouns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulltofs12
Han har inte tagit livet av sig, lyssna på senaste poddavsnittet på dumpen, där går dom egenom ryktet för dementerar det,
För att någon sett honom vara ute och promenerat?
Eller är det starkare bevis?
Det var många som såg hitler och elvis.
Citera
2022-02-11, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Jag tycker det är rätt konstruktivt att kritisera något man är skeptisk till. Bättre det än att haka på tåget om man är osäker och inte vet om Dumpens arbete på det hela inte för mer ont med sig än gott egentligen. Tycker att DraconianTimes har en god poäng i det han skriver angående att vi inte helt säkert kan veta Dumpens agenda bak varje uthängning. Det finns en rad faktorer som spelar in.

Jag kan nämna ett exempel. Pengar. Att Dumpens verksamhet inte är gratis det vet alla. De är beroende av swisch. Med en ökad verksamhet kommer ökade utgifter. Ingenting är gratis. Mer besökare leder till större server. Fler inblandade. Fler bilresor etc. Pengar behöver rulla in. Pedofiler behöver hängas ut. Hur kan vi veta säkert att bevisningen inte blir bristande med ett ökat krav att prestera för att bara nämna en faktor?

Nej det är en bra poäng.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackelk
Japp, 2017. Men Torpshammars IF blev väl lite förvånade när det helt plötsligt – fem år senare – kom en kommentar som påpekade att intervjuobjektet var pedofil

Kan tänka mig det! Gissar på att telefonerna går varma.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barney Calhoun
Dom har det väll bekräftar av bild osv, eftersom dom gör ut med det, det är juxmycket mer trovärdigt än fake kontona på Facebook som hävdade att han tagit livets v sig
Citera
2022-02-11, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barney Calhoun
Dom har det väll bekräftar av bild osv, eftersom dom går ut med det, det är ju mycket mer trovärdigt än fake kontona på Facebook som hävdade att han tagit livet av sig. Oavsett så är hans liv förstört
Senast redigerad av Ulltofs12 2022-02-11 kl. 21:34.
Citera
2022-02-11, 21:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Du är totalt verklighetsfrånvänd om du inte tror halva sverige hade hjälpt att betala varenda bötes-summa som dumpen kan få för den här verksamheten. Om du på riktigt tror det här så kan jag bara anta att du lider av någon slags bokstavskombination, men det vet du nog bäst själv redan isåfall.
Förtroende varar i allmänhet - undantagen är få - bara tills förtroende inte längre finns, och det brukar inträda när någon får formellt fel. Oavsett vilket tillkommer straff.
Jämför med Trump, Saddam Hussein, Hitler osv.

När framgång uteblir försvinner supportrar och vänner. Tom medarbetare hade successivt tunnats ut tills det bara hade återstått någon enstaka "gammal vän" sedan "dumpen-tiden".
Till sist hade också han/hon behövt gå vidare och även den kontakten hade tunnats ut för att till slut upphöra.

Exakt så hade det blivit. Men då pratar vi en tid när Sara kanske är 53 eller 54.
Citera
2022-02-11, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrCock
Frågan som Sjöberg ofta ställer är varför män chattar med barn. Ingen verkar vilja eller kunna svara. När man är upphetsad så kan man chatta med ungefär vem som helst. När man inte längre är kåt såsom t.ex. efter man kommit eller när Sjöberg m.fl. intervjuar så förstår man ingenting. Man kan inte relatera till den känslan man hade.
Jag kan chatta med feta grisar och vara supertänd flera timmar eller dagar och skriva de mest sjukt perversa chattloggarna tänkbara. När jag kommit tar precis allt slut på några sekunder, jag stänger apparna utan att knappt säga hejdå och förstår ingenting.

Dessa chattloggar och videokonferenser beror verkligen inte på att jag tänder på äckel. Efteråt skäms jag och känner dåligt samvete för att jag lurat dom att jag ska hälsa på osv. Jag har ljugit ihop en massa trams som är hemskt pinsamt. Men jag vill verkligen inte ens röra dessa personer och utan bara tömma pungen till fantasier som åtminstone en kvinnas ögon läser. Så är det väldigt troligt även med barnchatt.
Det handlar inte om att jag tänder på monster eller att pedofiler tänder på barn - utan det var dom som var enklast och som fanns tillgängliga i stunden man kände sig kåt.

Fortsätt med dina fantasier i ensamhet eller tillsammans med vuxna. Vad vuxna tillsammans ägnar sig åt skadar inga barn.

Men OM dagen kommer då du sexchattar med ett barn och vill göra verklighet av pedofila/hebefila fantasier så har du passerat gränsen för vad som är acceptabelt. Det är den dagen du blir uthängd på Dumpen och förlorar allt värdefullt i livet.
Citera
2022-02-11, 21:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrBaltazar
Fortsätt med dina fantasier i ensamhet eller tillsammans med vuxna. Vad vuxna tillsammans ägnar sig åt skadar inga barn.

Men OM dagen kommer då du sexchattar med ett barn och vill göra verklighet av pedofila/hebefila fantasier så har du passerat gränsen för vad som är acceptabelt. Det är den dagen du blir uthängd på Dumpen och förlorar allt värdefullt i livet.
Nu är förvisso inte barn mitt intresse men jag är ingen vanlig människa som reagerar på vanligt vis. Nåväl..
Citera
2022-02-11, 21:38
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackelk
Verkar så.

Jag kan fortfarande se videon.
Citera
2022-02-11, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Jag kan fortfarande se videon.
Ja men inte kommentarerna
Citera
2022-02-11, 21:40
Medlem
Barney Calhouns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulltofs12
Dom har det väll bekräftar av bild osv, eftersom dom går ut med det, det är ju mycket mer trovärdigt än fake kontona på Facebook som hävdade att han tagit livet av sig. Oavsett så är hans liv förstört
Ja. Det är nog ganska kört för honom hursomhelst.
Men nyfiken på om han verkligen tog livet av sig för att slippa alla konsekvenser eller
Flyttade till en koja i Ratukkavaara där han kan ligga lågt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in