2022-02-11, 07:41
Medlem
Men är det våra skattemedel som skulle gått till skolan som nu ges till Hen?
Jag menar detta är ju ett hål i rättsväsenet i Sverige?!? Detta kommer sätta igång en kedjereaktion där folk ser att man kan kamma hem pengar på något som är så här löjligt?!?!
Citera
2022-02-11, 07:43
Medlem
Det är alltså ”en allvarlig form av trakasserier” enligt DO att inte bli kallad hen och det är tydligen värt 150 000.

Det är ett fullkomligt hån mot alla dem som verkligen far illa i skolan, som mobbas och blir slagna i åratal utan att samhället gör ett skit, som har problem med inlärningen och lämnas åt sitt öde eller som har någon bokstavsdiagnos som gör att de mår skit och utan att de får adekvat hjälp.

MEN jävlarimig när samhällets nya härskare, HBTQ osv, som skulle må bättre av psykiatrisk behandling istället för att lyftas upp som något normalt börjar gnälla om vilket pronomen som används. Ja då! Då får vi se på fan.

Samhället har förlorat allt sans och vett.
Citera
2022-02-11, 07:53
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Ser ut som vi behöver en svensk Jordan B. Peterson.

https://youtu.be/O-nvNAcvUPE?t=155
Citera
2022-02-11, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hensson
Hur vet du det?

Läraren var ju med i programmet mötet
https://www.svtplay.se/video/32709947/motet/motet-sasong-3-att-vagra-saga-hen
Citera
2022-02-11, 07:56
Medlem
Rospigg1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Man tilltalar väl en person med namn eller du alt ni?
Allt annat är ju lite konstigt.

hurru, öhh, du brukar jag säga till folk, kanske inte till någon jag inte känner
Citera
2022-02-11, 08:01
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
150 000 i skadestånd. Det är mer än vad de flesta brottsoffer får.

Sverige är infiltrerat.
Ebbas pappa fick väl 50 lök när Özz Nûjens terroristkompis körde över henne? Sorgligt.
Citera
2022-02-11, 08:01
Medlem
Vi vänder på steken... vad får lärarna för skadestånd för all skit de utsätts för? Alla ord de får kastade mot sig av skitungarna i skolan som är uppfostrade i detta hen-land
Citera
2022-02-11, 08:02
Medlem
Helt rätt av DO! Helt fel av idiotläraren att kränka sin elev! Ni fascistslödder här i tråden är förstås samma pack som gnällde när en mörkhyad tjej var lucia i TV också. Fy fan så ni uttrycker er om det här barnet och hennes föräldrar det är fråga om här...jävla vidriga äckel är ni!
Tillbaka till 1800-talet med er!
Citera
2022-02-11, 08:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Helt rätt av DO! Helt fel av idiotläraren att kränka sin elev! Ni fascistslödder här i tråden är förstås samma pack som gnällde när en mörkhyad tjej var lucia i TV också. Fy fan så ni uttrycker er om det här barnet och hennes föräldrar det är fråga om här...jävla vidriga äckel är ni!
Tillbaka till 1800-talet med er!
Helt fel av DO! Helt rätt av läraren att vägra kalla sin elev för höna! Ni homolobbyister här i tråden är förstås samma pack som gnällde när en transperson i försvaret åkte dit för barnporr. Fy fan så ni uttrycker er om läraren och hennes korrekta grammatik som det är frågan om här...jävla vidriga hönshjärnor är ni!
Tillbaka till den mentala soptippen med er!
Citera
2022-02-11, 08:09
Medlem
Sameshs avatar
Sicken ding ding värld vi lever i :/
Citera
2022-02-11, 08:11
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Vetenskapligt är det 2 kön. Skolor ska förhålla sig till vetenskap, det ingår i läroplanen.
Jag förstår att pronom inte är samma sak men att få 150.000kr i böter tror jag inte kommer gillas av HD. Men man vet inte . Sverige kommer snart chocka på woke-kuken och de kommer göra att vi spyr upp den.
Citera
2022-02-11, 08:11
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenspam
https://www.do.se/om-do/pressrum/aktuellt/2022/2022-02-10-anvandandet-av-oonskat-pronomen-diskriminering-enligt-do

Vad anser ni om DOs beslut?

Om det var någon som tvivlade så är detta det slutliga beviset på att DO ska läggas ner. I mina ögon är det utöver detta kriminellt att avskeda läraren. Man bör också fundera över vårdnadshavarnas agerande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in