2022-02-07, 22:03
Medlem
HeavyPops avatar
Har dom hittat honom än..?
Ingen kropp..?
Citera
2022-02-07, 22:21
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Har dom hittat honom än..?
Ingen kropp..?
Nej han är inte hittad ännu.
Citera
2022-02-08, 04:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommarnatt
Jag vet inte vilka "OSS i Stockholm" du syftar på. Tror nog inte det är många, vare sig i Sthlm eller valfri annan ort i Sverige, som tror att M legat gömd i en baklucka i ett drygt år.

Det är dessutom andra gången du kläcker ur dig denna "briljanta" idé att M gömt sig i en baklucka
Varför skulle det vara så omöjligt att han krupit in i en bil för att skydda sig mot kylan, om han nu var barfota och utan jacka?
Citera
2022-02-08, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 80talaren
Varför skulle det vara så omöjligt att han krupit in i en bil för att skydda sig mot kylan, om han nu var barfota och utan jacka?
För det första så skulle det ju vara upptäckt vid detta laget! Tror nog att man öppnar den någon gång under året.
För det andra, du tror inte att det skulle luktat i somras?
För det tredje, om det vore en övergiven bil så varför i all världen stänga in sig i just bakluckan?
Och till sist, du blir bra mycket kallare när du ligger still i en kall bil än när du rör dig! Oavsett skor eller jacka 😉
Citera
2022-02-08, 10:44
Medlem
Är hans mamma fortfarande sjukskriven?
Citera
2022-02-08, 14:43
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gardenflowers
Alla vi här i Ljungby behöver ett avslut på denna fruktansvärda händelse. Vi behöver få ett svar på vad som hänt Mattias. Jag tänker på detta varje dag. Vad hände egentligen? Detta är fruktansvärt jobbigt. Och när jag går nere vid ån dagligen så tittar jag vid åkanten så att han inte har flutit upp nu till slut. Det är hemskt! Och han kanske inte ens är i ån? Han kan ändå då inte vara gömd i någon bod, jordkällare eller i en brunn? Men det skulle man väl ha märkt för längesedan då kanske? Eller ligger han då ändå i terrängen mot Tutaryd? Eller i sjön vid Tutaryd? Eller är han bortforslad i en bil? Detta är så jobbigt att fundera på varje dag. Stackars hans mamma, bror och övrig släkt.

Jag tänker som dig, måtte han hittas.
Citera
2022-02-08, 17:05
Medlem
landbandys avatar
Den där kommentaren ifrån den där som skrev till M:s mamma ; om att den inte visste hur länge M skulle vara okej ...gjorde ju att man fick rysningar utmed ryggraden ,för sjutton .
Att det skall förekomma kidnappningar i vårat land ,är för jävligt .
Och att han var i Halmstad ?
Varför så långt bort ?
Citera
2022-02-08, 19:01
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Den där kommentaren ifrån den där som skrev till M:s mamma ; om att den inte visste hur länge M skulle vara okej ...gjorde ju att man fick rysningar utmed ryggraden ,för sjutton .
Att det skall förekomma kidnappningar i vårat land ,är för jävligt .
Och att han var i Halmstad ?
Varför så långt bort ?
Vadå? Det är väl 7 mil västerut på RV25.

Nu är det BS ändå.
Citera
2022-02-08, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solifera
För det första så skulle det ju vara upptäckt vid detta laget! Tror nog att man öppnar den någon gång under året.
För det andra, du tror inte att det skulle luktat i somras?
För det tredje, om det vore en övergiven bil så varför i all världen stänga in sig i just bakluckan?
Och till sist, du blir bra mycket kallare när du ligger still i en kall bil än när du rör dig! Oavsett skor eller jacka 😉

Tack! Ganska på pricken exakt vad mitt svar hade varit
Citera
2022-02-09, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Vadå? Det är väl 7 mil västerut på RV25.

Nu är det BS ändå.

Förlåt men vad står BS för?
Citera
2022-02-09, 22:08
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppandegrodan
Förlåt men vad står BS för?

BS = Bullshit
Citera
2022-02-11, 06:39
Medlem
Är det inte dags att ifrågasätta varför saker sker för att reda ut saker, det blir enklare då att utesluta saker samt att gå vidare med det som inte kan förklaras.
Som exempel varför finns det spår av M i tutaryd?
Vad gjorde han mellan dessa sjöar?
Var han själv?
Hur tog han sig dit?
När var detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här