Citat:
Ursprungligen postat av
Gynekologstol
Som jag har skrivit många gånger så är jag inte ämnet för tråden.
Nej, dina åsikter är dock uppenbart ämnet för tråden.
Citat:
Du kan skrika och gapa hur mycket du vill, men många kommer att agera i enlighet med hur jag tänker. Vad ska kvinnor som inte vill ha sex göra åt det? Det enda som de kan göra är att anpassa sig, vilket jag råder dem att göra. Jag respekterar kvinnor i allmänhet, men "min kropp, mitt val, mitt liv"-typer som tror att de lever i någon slags eget universum har jag väldigt svårt för. Som tur är så beter sig en förkrossande majoritet av kvinnorna inte på det sättet. Varför är det så viktigt för dig att ansvarsbefria dessa från alla konsekvenser som deras levene för med sig?
Jag skriker inte, jag skriver på ett tangentbord.
Kvinnor som inte har lust leva i ett samhälle som ger män någon slags rättighet att våldta dem, blir i regel feminister och kräver förändring samt fängelsestraff för män som agerar så som du tycker män ska ha rätt att agera.
Och var har feministisk arbete lett till? jepp
samtyckelagen, sexköpslagen och ett utökat våldtäktsbegrepp samt fenomen som #Metoo etc.
Det är din sort som lever farligt och bör anpassa er till att kvinnor är människor med rättigheter, och män måste lära sig ta ansvar för vad sitt eget val av beteende och sluta skylla detta på kvinnor.
Citat:
Jag ska egentligen inte behöva skriva det igen, men samma sak gäller för övrigt de män som inte vill bli lagförda för diverse sexövergrepp. Dessa borde vara mer försiktiga med vilka kvinnor de umgås med, och i vilka sammanhang. Du har till exempel tjatat väldigt mycket om Anders Eklund i den här tråden. Tror du att jag tycker synd om honom? I min värld så får han skylla sig själv.
nej i din värld, så är ju han inte 100% ansvarig för sina egna handlingar utan så fort hans lilla sunkiga ärthjärna får för sig nått om någon kvinnas "signaler" så har han, enligt din sort, rätt att ha sex mot hennes vilja....hennes ansvar, inte hans.
Du tänker som en äkta liten kvinnohatare.