Citat:
Ursprungligen postat av
dodcoviddod
Vad fan är det kalla nån för "kön"? Jag har blivit kallad för olika sorters penis. Räknas det som att kallas för "kön"?
Man kallar folk för han eller hon när man inte använder deras namn. Du förstår inte hur sjuk din fråga är för att själv är sjuk. Det normala framstår som sjukt för den mentalt sjuka. Det är som att förklara för en katt att den är en kvinna eller förklara för jämställdhetsmyndigheten att Sverige är jämställt.
Min fråga är varför man inte går tillbaka och ändrar i alla böcker från han/hon till hen. Det låter lika logiskt som att kalla folk för "kön".
Woke-tekniker funkar tyvärr inte på mig, du får anstränga dig mer och bli mer kreativ. Men, innan vi fortsätter samtalet vill jag att du genomgår mitt hemgjorda woke-test: Definiera vad en kvinna är.
Har bokat whiteboard och stuga, kolla när du har en lucka i behandlingarna så ska vi se om vi kan lösa det.
Kvinna är någon med XX kromosomer (gissar på ditt antal inte är helt korrekt där) som som har en vagina och med denna äggstockar(om ingen sjukdom tagit bort dessa osv)
Läs - tänk - skriv.