2022-02-10, 18:15
Medlem
Ninenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Hovet brukar inte vara sena på att dementera om det är något som inte stämmer eller beklaga sig när de blir förlöjligade eller svartmålade, Hey Baberiba inte minst.

Nu är det knäpptyst! Det ligger nog något i Stoppa pressarnas skvaller.

Inte knäpptyst. De har ju uttalat sig om att det cirkulerar rykten som är utan grund. https://dagensopinion.se/artikel/ryktet-som-sysselsatter-hovet-nagot-vi-inte-mott-tidigare/
Citera
2022-02-10, 18:19
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Kanske lugnet före stormen. Esterella fyller 10 den 23 februari. Samt så ett besök med norskarna som man inte tog imot i september som planerat.
Var hela skandalen uppdagad för Vickan redan då och därför hon inte kumde ta inot besök?

Nja att Estelle fyller år kunde vart en anledning,
men samtidigt vore de konstigt att man inte gick ut med det nu då drevet är igång… om de inte fanns nåt att dölja kunde man dementera…
Sen att fnurran på tråden skulle uppstått redan i september har jag inte hört.
Utan de skrivs om ”incidenten” som skedde strax före jul…..
Citera
2022-02-10, 18:20
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Svensk Damtidning har även skrivit om husköpet och även de passar på att få med en bild på kronprinsessan och prinsen i samband med artikeln. Det känns som att alla vet och väntar på att släppa en bomb.

Kan det vara så att man vill gå ut med detta först efter att betänketiden är klar?
Ja och så skriver Svensk Dam i rubriken "Viktorias och Daniels vänner undrar"
Citera
2022-02-10, 18:22
Medlem
apanola IIs avatar
Gode Gud låt det vara sant! Att prins Daniel har gjort Neurath med barn!
Skulle inte vara första gången som en kunglighet skaffat en bastard eller två

Om det är så att Neurath är på smällen och föder Daniels barn, undra hur hovet kommer att hantera den delikata situationen? kanske kommer Neurath och barnet diskret förpassa utomlands, kanske mor Neurath erbjuds jobb i London, välbetalt och lagom ansträngande för att hon ska hålla sig borta från Sverige?
Kanske någon av monarkins alla tillskyndare kommer att hjälpa till att ordna så att mor Neurath & barn får det bekvämt och bra i London?
Citera
2022-02-10, 18:24
Medlem
kyrkstockens avatar
Pekar stoppa pressarna ut

"Enligt uppgift till Stoppa Pressarna ska det varit prins Daniel som berättade för Victoria om vad Niclas Engsäll blivit utsatt för av Carolina Neurath" som Daniels ligg???
Citera
2022-02-10, 18:27
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninena
Inte knäpptyst. De har ju uttalat sig om att det cirkulerar rykten som är utan grund. https://dagensopinion.se/artikel/ryktet-som-sysselsatter-hovet-nagot-vi-inte-mott-tidigare/
Detta bekräftar vad jag tror….de större tidningarna kan inte publicera storyn förrän hovet själv gått ut med info!
Å de törs de inte göra då de riskerar stämning, förtal.
Men de mindre seriösa blaskorna klarar sig för de anses vara oseriös hursomhelst.
Men för att ha kvar sitt anseende som seriös skvaller tidning så måste ryktena…..först bekräftas…..
Nu dementeras dessa spekulationer av hovet……..fast de ger jag inte inte mycket för heller.
De har dementerats falskt förr 😜
Att lägga locket på och mörka är vad de måste göra tills dess att familjen …gett klartecken.
Kanske hoppas d och v fortfarande på en quick fix🧐
Citera
2022-02-10, 18:49
Medlem
Giant Squids avatar
Det är klart de dementerar i detta stadie om det visar sig vara sant. Hovet vill äga narrativet inte ge bort det till SP.
Jag tänker lite så här ang, den "andra kvinnan" att detta som jag förstått det har pågått en längre tid. Varför inte sedan tidig höst eller längre. Det kan vara så att det skett med Viktorias godkännande.Men att om Carolina Neurath blivit gravid så har det skett och framkommit strax innan jul. Där brast uppgörelsen om öppet förhållande för Viktoria.
Och någon bula på magen borde inte börja visa sig förräns runt nu kalendermässigt. Finns det några nytagna bilder på Neurath. Och varför dementerar hon inte detta?
Citera
2022-02-10, 18:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tomkung
Madeleine flyttar väl in i den stora villan?

(FB) Skvallertråden om H.K.H. Prinsessan Madeleine
Citera
2022-02-10, 19:12
Medlem
Ninenas avatar
Citat:
Det är klart de dementerar i detta stadie om det visar sig vara sant. Hovet vill äga narrativet inte ge bort det till SP.
Jag tänker lite så här ang, den "andra kvinnan" att detta som jag förstått det har pågått en längre tid. Varför inte sedan tidig höst eller längre. Det kan vara så att det skett med Viktorias godkännande.Men att om Carolina Neurath blivit gravid så har det skett och framkommit strax innan jul. Där brast uppgörelsen om öppet förhållande för Viktoria.
Och någon bula på magen borde inte börja visa sig förräns runt nu kalendermässigt. Finns det några nytagna bilder på Neurath. Och varför dementerar hon inte detta?

Hon har ju nyss förlovat sig. Jag har svårt att se hur hon kom in i det här skvallret. Det är ju bara här på FB som just det ryktet dragit igång. Förvisso kan V och D ha problem. Men varför skulle det ha med henne att göra?
Citera
2022-02-10, 19:13
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninena

Okej, det har jag missat. Har bara sett att SP skrivit att Hovet inte vill kommentera överhuvudtaget.
Citera
2022-02-10, 19:17
Medlem
Giant Squids avatar
Enligt kungahuset Insta med bilder, så har paret varit på besök idag och häromdagen. De skrattar och ler brett på alla bilder. Känns lite konstlat ut.
Citera
2022-02-10, 19:36
Medlem
Citat:
Enligt kungahuset Insta med bilder, så har paret varit på besök idag och häromdagen. De skrattar och ler brett på alla bilder. Känns lite konstlat ut.
Verkligen, att folk ler är ju jävligt falskt, speciellt när dom är ute på representation. Fy faan. Skrattar dessutom! Alla som skrattar är ju totalt opålitliga, helt rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in