Citat:
Ursprungligen postat av
Sthlm007
Tack för länkarna,vem kunde tänka sig att möss skulle bli vår väg ur skiten.
Jävligt märkligt det med att modellen fanns så fort,,sa man inte att den sekvensen var utformad från ett datorprogram likväl?
Jävligt grymt program måste jag säga i sånt fall!
Sen kan man ju fråga sig hur fan så många miljarder doser med vaccin som helt plötsligt pumpades ut,,tror inte folk förstår hur mycket en miljard faktiskt är!
Foliehatten på så säger jag att vaccinet redan fanns då viruset fanns i labbet.
Anledning till pregain forskning är väl just att utveckla vaccin mot virus som kan bli farliga.
Nu kan ju även tankarna gå till att omikron är labbvirus som släppts medvetet för att ”konkurrera” ut övriga!?
Foliehatten av så känns det mer möjligt att detta kan bli en återkommande jävel då den gror bland möss och kameler 😂
Ja det är lätt att bli konspiratorisk när man ser att Omicron troligen är vägen ur detta.
Men det skumma är att som jag skrivit om tidigare. Dessa möss borde då blivit smittade sommaren 2020 och har sedan hållt sig för sig själva utan att smitta människor fram till slutet av 2021.
Dessutom har mössen inte utvecklat flockimmunitet och fått viruset att försvinna. De borde rimligen smittat ned varandra tills ingen mer kunde bli smittad.
Några pusselbitar verkar fattas.
Jag skulle hålla för mer troligt att viruset typ Wuhan har funnits i ett labb och sedan har man smittat labb-möss, humaniserade så de mer liknar människor för att få att reagera på viruset, med syfte att testa vaccin. Därefter labbläcka eller så har man fått fram "naturligt vaccin" som heter Omicron.
Lite för bra för att vara sant och varför har man inte hittat dessa möss som borde varit bärare på antingen virus eller antikroppar.
OBS mina egna teorier och bygger endast på den fakta om att Omicron bygger på ursprungliga Wuhan varianten som inte finns kvar i naturlig form sedan sommaren 2020 samt att man endast värderat 3 typer av värdar för vägen Omicron tagit. Alltså det du fick av mina länkar. Samt att möss igår i deras labb och att man brukar ha humaniserade möss, alltså några delar av arvsmassan är inplanterade i mössen från mänsklig arvsmassa.