2022-02-09, 21:08
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiaWallace
Fattar att det är svårt att vara naturlig framför kameran men hon har jobbat på äntligen hemma t.ex. och borde väl vara mer van?
Elsa har alltid varit väldigt överspänd framför kameran och har ett rätt tillgjort manér. Det slår inte gnistor direkt. Så det är inte hennes otroliga tv-karisma som gör att hon får nya uppdrag
Citera
2022-02-09, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miumiu2
Haha verkligen, och vad är det för samarbete egentligen? Har ni sett? Filmen när hon ska visa hur man gör snacks (skär upp grönsaker och lägger upp färdigköpt hummus med träslev) är det sämsta jag sett hahah. https://obos.se/samhallsansvar/sponsring/melodifestivalen/

Är det alltså det här jobbet hon köpte den blå bebisklänningen till? Det här är resultatet av de mystiska inspelningsdagarna i Frihamnen?

Men gud vad pinsamt! Och hennes hår får mig att tänka på diskussionen i tråden om Sofia Wood. Det ser ju så märkligt ut med dessa superflickiga klänningar ihop med stripigt hår. Ja så kan det ju absolut vara!
Citera
2022-02-09, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Elsa har alltid varit väldigt överspänd framför kameran och har ett rätt tillgjort manér. Det slår inte gnistor direkt. Så det är inte hennes otroliga tv-karisma som gör att hon får nya uppdrag

Överspänd och tillgjord beskriver det perfekt, kan inte titta på allihop för jag tycker att det mest blir pinsamt.
Citera
2022-02-09, 22:16
Medlem
Måste bara kommentera dagens blogginlägg, är det bara en pik mot denna tråd? Fula skärmdumpar och kommentarer om hur underbar och perfekt bloggen är.
Citera
2022-02-09, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiaWallace
Usch jag känner mig så elak, men nä ingen av de där klippen var ju särskilt bra.. Fattar att det är svårt att vara naturlig framför kameran men hon har jobbat på äntligen hemma t.ex. och borde väl vara mer van?
Och varför har de inte tagit någon makeup/hår-person och glammat upp och piffat till henne!? Apropå mellotemat.

Ja håller med. Vad hände? Lågbudget och krystat. I Äntligen hemma fick hon iaf ett manus att hålla i.
Svårt att se att den här reklamen får någon genomslagskraft.
Citera
2022-02-10, 07:42
Medlem
Undrar vad Elsa tänker att hennes läsare ska få ut av att läsa om hennes lyxliv? För några dagar sedan diamantörhängen, idag Ett hem. Har hon ingen självinsikt kring vad hon förmedlar på bloggen?
Citera
2022-02-10, 08:48
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saga.Lind
Undrar vad Elsa tänker att hennes läsare ska få ut av att läsa om hennes lyxliv? För några dagar sedan diamantörhängen, idag Ett hem. Har hon ingen självinsikt kring vad hon förmedlar på bloggen?
Hon får väl förmedla vad hon vill men hon kanske skulle blogga för typ Residence eller Connoisseur eller något som har den målgrupp hon numera riktar sig mot? Det är dock liksom varken hackat eller malet eftersom det är både Skansen och Ett Hem.
Citera
2022-02-10, 10:14
Medlem
Citat:

Men det måste ju vara ett samarbete med ett hem? Flera blogginlägg och tre inlägg på rad på Instagram måste ju kosta mycket i reklamplats annars menar jag.
Citera
2022-02-10, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocky.horror
Men det måste ju vara ett samarbete med ett hem? Flera blogginlägg och tre inlägg på rad på Instagram måste ju kosta mycket i reklamplats annars menar jag.

Jag kan tänka mig att hon får bo där gratis eller till kraftigt reducerad kostnad.
Jag undrar vad hon har tänkt att hennes läsare ska få ut av att se inlägg efter inlägg med den här sortens lyx?
Citera
2022-02-10, 10:36
Medlem
Citat:
Jag kan tänka mig att hon får bo där gratis eller till kraftigt reducerad kostnad.
Jag undrar vad hon har tänkt att hennes läsare ska få ut av att se inlägg efter inlägg med den här sortens lyx?

Ja det måste ju vara så, för vad är annars syftet som du säger.
Citera
2022-02-10, 10:49
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
De får väl fina bilder, frågan är vad Ett hem får ut av det? Hör hennes läsare till deras kundkrets som vill pynta 5 000 kronor för en natts boende?
Citera
2022-02-10, 11:34
Medlem
Känner hon aldrig att hon, genom att visa upp den här sortens lyx, skapar distans till väldigt många av sina läsare? Eller är snyggt content till bloggen så mycket viktigare för Elsa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in