2021-12-15, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Ola ”dvärgen” Rapace som lever sina dagar i sin Thorsten Flink-wannabe-värld är ju bara långtråkig. Ingenting med honom är intressant. Han är över och förbi.

Dvärg?? Han är enligt google 180cm lång och därmed lång från kort..
Citera
2021-12-15, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Var syns det att han tatuerat in hennes namn?

Tycker Rapace är ett riktigt ärkesvin, hoppas på att han ska glömmas bort och falla ned i den eviga glömskan. Gillar inte "män" som beter sig som svin mot kvinnor, det är inte riktiga män.
Det kan du se på hennes insta..han har även lagt ut förut med tog bort lika fort
Citera
2021-12-16, 00:29
Medlem
vodericks avatar
Röker cigg som en nervös knarkare.
Stirriga kola ögon.
Nej han kommer aldrig tillbaka i stora roller mer....
Citera
2021-12-16, 04:25
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testadura
Dvärg?? Han är enligt google 180cm lång och därmed lång från kort..

180 … jo tjena.

Citera
2021-12-16, 06:08
Medlem
Mrallknowings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffertzon
Tror att han har antisocial personlighetsstörning.

Alla med ett drogmissbruk får den diagnosen.
Mvh
Citera
2022-01-10, 20:47
Medlem
CalzoneItalias avatar
Förlåter aldrig den jäveln som inte svarade när Johanna Sällström ringde från kliniken
Citera
2022-01-10, 20:56
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
180 … jo tjena.

En av Sveriges kortare exporter. Men han har en bra k*k.
Citera
2022-01-10, 21:45
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Förlåter aldrig den jäveln som inte svarade när Johanna Sällström ringde från kliniken

Två saggiga heronister🤷‍♂️
Citera
2022-02-09, 21:59
Bannlyst
https://www.expressen.se/noje/ola-ra...nnat-skrammas/

Artikeln ovan påvisar att han är blind för sitt agerande, liksom narcissister alltid är. Det beror på att narcissistens ego som är sjukligt skört, skulle gå under om de skulle ta in sina handlingar. De ser det som att dö, därför kommer man aldrig höra några tillkännagivanden av narcissister, de klarar helt enkelt inte att ta in det utan "Jag är en bra kille!" Oftast skyller de på offret så kallad blameshifting. "Hade du inte..så hade jag inte behövt göra såhär. Du får mig att göra det, det är ditt fel"

De är även de mest otroliga skådespelare, de ljuger så bra att de är på oscarsnivå, jag skojar inte. Narcissister, särskilt dolda, är så bra på att ljuga att jag aldrig sett något liknande. De kan se dig i ögonen, le och samtidigt ljuga sig blå utan att blinka. Och de njuter av det. De njuter av att skada andra i hopp om att "torka bort ditt leende så du mår som jag" Narcissister kan även lura lögndetektorer och världsexperter, DEN nivån av lögner talar vi. har man någonsin sett det, kan man fan inte tro sina ögon, man tror inte det man ser eller hör. Det är oerhört svårt för en normal individ att ta in att denna nivån av ondska finns. Ta en normal empatisk människa och vänd dem 180 grader så att de alltså blir raka motsatsen till hur de är, så har du en narcissist. (Jag vet att det är jättesvårt att förstå)

Det här är riktigt vidriga jävlar. Lider med hans kvinnor. De har förmodligen trott de funnit en oslipad diamant men har funnit en demon. Narcissister är inte elaka på en mänsklig nivå, det är ren ondska från helvetet självt. Jag har sett offren av narcissistisk misshandel och de blir oftast aldrig såsom de var innan, igen. Det sätter för djupa sår i själen.
Citera
2022-02-10, 02:15
Medlem
Straminskys avatar
Finns det nåt sammanhang han inte talat ut nu? Det är tv-soffor och dokusåpor och podcasts och tidningar det enda som återstår är väl nån slags tala-ut-turné med föreläsningar eller att han ställer sig på sergels torg med en mikrofon
Citera
2022-02-10, 11:06
Medlem
Ola Rapace har målat in sig i ett hörn, vad han än säger i fortsättningen
studsar tillbaka till han själv. OP får skulle sig själv helt enkelt.
Citera
2022-02-10, 11:08
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Finns det nåt sammanhang han inte talat ut nu? Det är tv-soffor och dokusåpor och podcasts och tidningar det enda som återstår är väl nån slags tala-ut-turné med föreläsningar eller att han ställer sig på sergels torg med en mikrofon
Får han dåligt med förfrågningar om filmroller, är det därför som han måste hora i all media?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in