2022-02-09, 22:05
Medlem
Fy fan vad jag är irriterad efter att ha sett dagen program! Jag kan inte förstå hur människor kan var så respektlösa, att de inte skäms över sina beteenden. De är ändå vuxna människor men det märks inte.

Hur tänkte Bella när hon stal all mat? Hon kan väl omöjligt hålla allt gömt på torpet. Eller ska hon gömma sig i en vrå och knapra på en rå lök med honung på?

Oavsett så är jag så trött de på som bara stjäl, är elaka och don't even get me started om hela diskussionen kring bordet mellan Gerty och Keisha (med inslag av Monika SÅKLART). Känns som Keisha manipulerade hela situationen för att vända på allt till sin fördel. Säger verkligen mycket om vem hon är som person.

Citera
2022-02-09, 22:08
Medlem
Hoppas verkligen de inte stämmer att Niklas ryker
Citera
2022-02-09, 22:11
Medlem
Cofis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Sa hon inte också att hon tog med Bibeln (antar att det är omskrivning för Bondepraktikan), är det inte uteslutningsskäl?
Det var väl 2 som diskades efter att ha smugglat med bondepraktikan till torpet tidigare säsong.

Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag trode hon menade Bibeln som ligger i storbondestugan, man har fått se en gammal bibel ligga där. Kan inte tänka mig att hon tänker läsa utan att det I så fall är för att "busa" höhöhö Är det Bondepraktikan så ska hon ut.

Vet vi vad som gäller i år med bondepraktikan på torpet? Man har ju inte fått se någon insamling av dem innan de åkt till torpet väl? Så det är kanske tillåtet iår i.o.m. att det är fördelaktigt att vara på torpet.
Citera
2022-02-09, 22:29
Medlem
Darkzis avatar
Den som åker ut på söndag är:

Citera
2022-02-09, 22:38
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Trackid är störd på alla vis. Förstår inte att genom åren har många här fått inblick i produktion och programmets varanden. Nog inte bara jag som känner fd. deltagare, som ger insikter och info.

Precis. Du är vare sig ensam om din åsikt och likaså om vad folk vet efter många säsonger av Farmen. Dessutom kommer deltagarna från hela Sverige och det vore märkligt om inte deltagarna har minst lika stor vänkrets som "de flesta har" vilket gör att vissa folk i sociala kan få insiderinformation från f.d. deltagare i dokusåpor - inget att hymla om eller att det skulle vara omöjligt heller! Det vore snarare konstigt om deltagarna på Farmen eller f.d. deltagare skulle vara och bestå av folk som inte har socialt nätverk i privatlivet och de har visserligen skrivit kontrakt om vissa saker med produktionen om att inte yppa saker innan avsnitten har sänts i etern - men därefter får inte produktionen ålägga deltagare med tystnadsplikt. I Farmen idag så blev utgången oviss kan jag tycka i vad som hände med detta honungsvatten - kom det att införlivas i det gemensamma skafferiet? Eller blev det kvar i Storbondestugan? Smöret blir ju oätligt och härsket - vilket tar endast någon dag eller två utan kyla - så det förstår jag att de lät vara kvar i stugan.
Citera
2022-02-09, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkzi

Fy fan 🤮
Citera
2022-02-09, 22:59
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag ifrågasätter inte händelsen ... OM den har hänt är det rent ut sagt skit. Jag gillar inte heller att hunden ens fick komma in på Farmen. Det jag undrar över är varför endast sociala medier (Insta och ngn sida på Fejjan) sitter och spekulerar och här också UTAN att en endaste hämtar ursprungskällan till händelsen. Vare sig det skulle vara filmat eller inte eller något foto eller någon som var på PLATS har sagt/skrivit något!!! INGET finns att uppvisa juh och hur trovärdig blir denna händelse då? Inte mycket. Rykten tycks komma ur tomma intet och tas för sanning och DET godtas - men inte en adekvat fråga som jag har: VART kommer ryktet ifrån? NÅGOT ursprung måste väl finnas om händelsen som florerar - men inte någon har påvisat VEM har berättat och VART har den personen uttalat sig om händelsen som faktiskt var på PLATS på Farmen???

https://www.hant.se/noje/farmen-jonas-chockbesked-fran-flickvannen/8215248

Här har du det. Intervju med Jonas så nämner han det
Citera
2022-02-09, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkzi

Håller tummarna för det. Den största skitsnackaren i hela Farmen. Låtsas vara reko men så fort han får chans ska han börja skvallra och prata om ”de dumma” som en riktig liten skvallerkärring.
Citera
2022-02-09, 23:11
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jourlistan
Håller tummarna för det. Den största skitsnackaren i hela Farmen. Låtsas vara reko men så fort han får chans ska han börja skvallra och prata om ”de dumma” som en riktig liten skvallerkärring.
Äntligen nån mer som ser honom för vem han är och inte blir lurad av hans "jag är den goda" skådespelet. Tycker fan han är "fulas" av alla trots att han inte själ, han är väldigt duktig på att skapa drama också, fast han gör det i barkunden.. Det tror jag inte många ser. T.ex att han går upp tidigt och "jagar upp" dom andra duktiga, eller att det var han som drev på iden om att slänga ut Keishas kläder men sen la allt på Gerty.. Alltså människan har noll ryggrad!

Hur han kan lyckas med det så bra och vara så mångas favorit är för mig helt ofattbart, för jag tycker inte ens att han är speciellt smidig. Han är garanterat farmens största råtta genom tiderna, det är ingen snack om den saken, och dom som inte kan se det är totalt blinda.
Senast redigerad av ola-hammastrom 2022-02-09 kl. 23:22.
Citera
2022-02-09, 23:19
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flygandetacos
Vem hoppas ni vinner? Jag hoppas Jonas vinner allt.

Den som kör mest fair play är vinnare i mina ögon.
Å dom som inte når upp i den kategorin är Keisha Bella Monika och Jonas
Citera
2022-02-09, 23:22
Medlem
Flygandetacoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Den som kör mest fair play är vinnare i mina ögon.
Å dom som inte når upp i den kategorin är Keisha Bella Monika och Jonas
Varför tycker du så? Jag hoppas verkligen att Niklas åker ut på söndag.
Citera
2022-02-09, 23:28
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jourlistan

Exakt! Spyr lite i munnen över den höga svansföringen faktiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in