Citat:
Ursprungligen postat av
Skaraborg2
Jättebra om du skulle göra detta.
Nu har jag inte Facebook och det lilla jag då ser säger mig ingenting. Inga skolor eller arbetsplatser visas.
Citat:
Ursprungligen postat av
OdenSarimner
Fint, jag har gått genom dom flesta kontakter och kan konstatera att väldigt många har varit inaktiva i många år. Däremot så har jag inte brytt mig att undersöka om dom är fake eller verkliga kontakter eftersom jag antar att dom flesta är påhittade eftersom dom aldrig uppdateras. Vore kul att veta vad du tycker om Terjes Facebook senare ikväll.
Det jag har fått reda på om TJ är att han hade låg inkomst, passar med låg sjukpension, han äger bilen och är skuldfri på den, de senaste månaderna innan han försvann har han försökt sälja bort saker han har tidigare samlat och sorterade gamla foton med mera, han har en förhistoria i området Horten/Nykirke som kan dokumenteras sporadiskt under minst 40 år, han äger huset i Nykirke och har ägt det sedan 2007 ...
Reportaget om försvinnandet har inte tagits bort från Dagbladet utan måste antingen använda länken nedan här eller söka på namn.
Jag har inte facebook själv men hittade flera på hans facebook som varit vänner med TJ som finns, ingen som inte finns, nu kollade jag upp bara norska och svenska, frågan är om han kan ha vänner på fler ställen i Sverige än vad jag har hittat...
länk till Dagbladets reportage :
https://www.dagbladet.no/nyheter/hadde-stor-sum-pa-konto/75337165