2021-12-12, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humleburk
Det var väl ändå inte Dumle? Han var med under övergreppet men han använde väl inte pistolen? Eller?

Dumle körde pistolen när dem andra var klara, han måste vara gay, som en annan fråga är dumle gay han har aldrig tjejer runt om sig. Han är en skam för dödspatrullen, att dem låter han gå ut och rappa så jävla bedrövligt är helt jävla otroligt.
Citera
2021-12-13, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadasaltrU
Du tänker på konflikten mellan södra- och norra Biskopsgården/Backa.

https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/detta-har-h%C3%A4nt-svartsjukedrama-startskottet-1.3721722

Vem hon är har aldrig framkommit och det är nog bäst att det förblir så. Kriget i biskopsgården är dessutom att betrakta som flera olika konflikter över tid. Med nya aktörer och andra anledningar.

Har visst kommit fram vem hon är men de är ju x antal år sen. Hon har garanterat gått vidare med sitt liv och haft de nog tufft och bör inte hängas ut här.
Citera
2022-01-12, 06:59
Medlem
varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackSnakeMoane
Dumle körde pistolen när dem andra var klara, han måste vara gay, som en annan fråga är dumle gay han har aldrig tjejer runt om sig. Han är en skam för dödspatrullen, att dem låter han gå ut och rappa så jävla bedrövligt är helt jävla otroligt.
nej, är rätt säker på att hon hade sex frivilligt med Dumle, sedan ville någon till vara med, hon ville inte alls då sedan tog någon fram pistolen och pressade henne att slutföra (åtminstone) med Dumle som inte verkade vara jättepeppad, sedan/ under tiden satte resten på henne också. efter det körde snubben med pistolen upp den innan de taggde...

rätt säker på att det var ungefär vad hon sa i sina förhör i fuppen...
Senast redigerad av varfor 2022-01-12 kl. 07:07.
Citera
2022-02-04, 15:42
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varfor
nej, är rätt säker på att hon hade sex frivilligt med Dumle, sedan ville någon till vara med, hon ville inte alls då sedan tog någon fram pistolen och pressade henne att slutföra (åtminstone) med Dumle som inte verkade vara jättepeppad, sedan/ under tiden satte resten på henne också. efter det körde snubben med pistolen upp den innan de taggde...

rätt säker på att det var ungefär vad hon sa i sina förhör i fuppen...

Citat:
[..]Hon är helt säker på att det första av sexuell natur som hände var att hon började ha sex med H*di, eftersom hon var rädd att det annars skulle blir så aggressiv stämning som det blev i lägenheten. Hon tror inte att H*di eller någon annan som var där uppfattade att hon inte ville då. Samlaget skedde vaginalt bakifrån när hon stod på alla fyra, samtidigt som hon utförde oralsex på en kille som stod framför henne. Hon minns inte vem av killarna hon hade oralsex på just då. Även om samlaget började frivilligt fick hon ganska snabbt en känsla av ångest och panik och ville inte mer eftersom det kändes så fel. Hon sa att hon inte ville mer, samtidigt som hon försökte putta bort H*di och dra sig framåt så att han skulle komma ur henne. Han drog dock tillbaka henne flera gånger och någon – hon antar att det var H*di – höll fast henne i hennes höfter med båda händerna så att hon inte skulle kunna dra sig undan. Killen som hon haft oralsex på satt vid hennes huvud, vilket gjorde det svårt att komma undan. Den kille som hon hade oralsex på hann inte få någon utlösning, eftersom hon inte ville och tog bort honom. Någon, som hon tror var H*di, sa ”kan du hålla i henne?”, vilket någon också gjorde. Eftersom hon fortsatte att försöka dra sig undan avbröt H*di samlaget till slut [..]

Ur FUP:en som går att läsa här: https://www.friatider.se/sites/default/files/b7206-14.pdf

Jag har fetat biten som jag tycker gör det till en solklar våldtäkt även från Dumles sida och maskerat namnet. Kanske en av dom vidrigaste FUP:arna jag läst i mitt liv för övrigt. Vidriga människor milt uttryckt. Straffen är även dom skrattretande och hade jag varit förälder till flickan hade jag troligtvis sökt rättvisa på egen hand efter att rättssystemet visat sig så tandlöst.
Citera
2022-02-04, 17:54
Medlem
varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Ur FUP:en som går att läsa här: https://www.friatider.se/sites/default/files/b7206-14.pdf

Jag har fetat biten som jag tycker gör det till en solklar våldtäkt även från Dumles sida och maskerat namnet. Kanske en av dom vidrigaste FUP:arna jag läst i mitt liv för övrigt. Vidriga människor milt uttryckt. Straffen är även dom skrattretande och hade jag varit förälder till flickan hade jag troligtvis sökt rättvisa på egen hand efter att rättssystemet visat sig så tandlöst.
Tack för att du rotde fram den del jag avsåg.
Den styrker det händelseförlopp jag redovisade.
Men jag begriper inte vissas behov av att påstå att dumle personligen stod för de sjukare delarna och pistolen.
Citera
2022-02-09, 19:46
Medlem
Alla här ni snackar bara skit. Det är ingen som har våldtagit henne!! Hon har varit med frivilligt. Man kan aldrig lite på en knarkare!! Ingen har stoppat vapen i hennes underliv eller hotat henne. ALLT ÄR SKITSNACK. En borderline slyna som LJUGER. Det är bara sanningen!!
Citera
2022-02-10, 12:28
Medlem
Kersers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kerosghetto
Alla här ni snackar bara skit. Det är ingen som har våldtagit henne!! Hon har varit med frivilligt. Man kan aldrig lite på en knarkare!! Ingen har stoppat vapen i hennes underliv eller hotat henne. ALLT ÄR SKITSNACK. En borderline slyna som LJUGER. Det är bara sanningen!!

Hur förklarar du alla skador? Cp
Citera
2022-02-10, 20:39
Medlem
Hahaha fan vad jag skulle vilja se er live. Det var ingen vapen i hennes underliv. Men jag skulle vilja se vapen i era underliv då har det hänt iallafall!! Fucking trash folk. Autistisk data mongos som får för sig något hahahaha 🤭
Citera
2022-02-28, 12:02
Medlem
Musse och Talle släpps i slutet av året väl?
Citera
2022-03-20, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kerosghetto

Hoppas du utsätt för något liknande
Citera
2022-04-18, 15:45
Medlem
Asså den där lägenheten är ändå skön där har det varit action

DP hur många är dom? Hur många sitter nu?

Lyssna själva på detta fall TEX!

https://m.youtube.com/watch?v=VtEh8CVQssg
Citera
2022-05-11, 18:46
Medlem
Varför är det ingen som pratar om Svensken som är med i Shottaz? Jag menar Svensken är en riktigt intressant snubbe då han drog in 120 miljoner på bara nått år. Någon som vet något mer intressant om Svensken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in