Citat:
Ursprungligen postat av
varfor
nej, är rätt säker på att hon hade sex frivilligt med Dumle, sedan ville någon till vara med, hon ville inte alls då sedan tog någon fram pistolen och pressade henne att slutföra (åtminstone) med Dumle som inte verkade vara jättepeppad, sedan/ under tiden satte resten på henne också. efter det körde snubben med pistolen upp den innan de taggde...
rätt säker på att det var ungefär vad hon sa i sina förhör i fuppen...
Citat:
[..]Hon är helt säker på att det första av sexuell natur som hände var att hon började ha sex med H*di, eftersom hon var rädd att det annars skulle blir så aggressiv stämning som det blev i lägenheten. Hon tror inte att H*di eller någon annan som var där uppfattade att hon inte ville då. Samlaget skedde vaginalt bakifrån när hon stod på alla fyra, samtidigt som hon utförde oralsex på en kille som stod framför henne. Hon minns inte vem av killarna hon hade oralsex på just då. Även om samlaget började frivilligt fick hon ganska snabbt en känsla av ångest och panik och ville inte mer eftersom det kändes så fel. Hon sa att hon inte ville mer, samtidigt som hon försökte putta bort H*di och dra sig framåt så att han skulle komma ur henne. Han drog dock tillbaka henne flera gånger och någon – hon antar att det var H*di – höll fast henne i hennes höfter med båda händerna så att hon inte skulle kunna dra sig undan. Killen som hon haft oralsex på satt vid hennes huvud, vilket gjorde det svårt att komma undan. Den kille som hon hade oralsex på hann inte få någon utlösning, eftersom hon inte ville och tog bort honom. Någon, som hon tror var H*di, sa ”kan du hålla i henne?”, vilket någon också gjorde. Eftersom hon fortsatte att försöka dra sig undan avbröt H*di samlaget till slut [..]
Ur FUP:en som går att läsa här:
https://www.friatider.se/sites/default/files/b7206-14.pdf
Jag har fetat biten som jag tycker gör det till en solklar våldtäkt även från Dumles sida och maskerat namnet. Kanske en av dom vidrigaste FUP:arna jag läst i mitt liv för övrigt. Vidriga människor milt uttryckt. Straffen är även dom skrattretande och hade jag varit förälder till flickan hade jag troligtvis sökt rättvisa på egen hand efter att rättssystemet visat sig så tandlöst.