2022-02-08, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Th har visket han i øret og lovet gull og grønne skoger om han underviste litt i monero. Ru har muligens skriblet noe på en lapp som th har omarbeidet, men her er en ukjent tredjemann inne i bildet. Mr x

Det tror jeg også, at det finnes en Mr x i dette.
Citera
2022-02-08, 22:03
Medlem
Citat:
Enig. Lite tyder på at han medvirker til et kynisk og kaldblodig mord.

Nei det er det nok andre som har som står bak.
Citera
2022-02-08, 22:03
Medlem
Citat:
Th har visket han i øret og lovet gull og grønne skoger om han underviste litt i monero. Ru har muligens skriblet noe på en lapp som th har omarbeidet, men her er en ukjent tredjemann inne i bildet. Mr x
Jeg tror, brev forfatterens innsikt om Monero, langt overgår hva RU vet om Monero.
Citera
2022-02-08, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Nei, derfor tror jeg han ble forledet til å tro at han bidro med noe som etterhvert skulle lede til det han selv så for seg. Det er helt klart at denne guttungen, som TH kaller han, i august mener at han er i et samarbeide om noe som kan bli spennende. Ingen tror vel at han løp ned dørene på Futurum uten at han hadde noe som helst ærend der, noe han drev med selv om han ikke var i møter med sjefen sjøl hele tiden.
Det var nok bare drømmen om å selv bli en Hval, som drev ham. For RU var TH veien til dette, han identifiserte seg med TH.
Senast redigerad av OleStoltenberg 2022-02-08 kl. 22:09.
Citera
2022-02-08, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Det var nok bare drømmen om å selv bli en Hval, som drev ham. For RU var TH veien til dette, han identifiserte seg med TH.

Jeg tror han ble forledet. Og, som jeg skriver, han hadde neppe kommet innenfor dørene på Futurum dersom han ikke hadde konkrete ting han drev med når han tilbragte tid der.
Citera
2022-02-08, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rlk73
Det må være sønnen eller TH selv, der har givet ham de forhåbninger.
Politiet skjønte at RU bare fantaserer. Det var derfor de førte ham inn i Barcode fantasien, som ingen normale mennesker, hadde gått på.
Citera
2022-02-08, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Jeg tror han ble forledet. Og, som jeg skriver, han hadde neppe kommet innenfor dørene på Futurum dersom han ikke hadde konkrete ting han drev med når han tilbragte tid der.
Kanskje TH så et eller annet i RU, som han syntes var interessant ? Eller syntes det var morro med litt krypto fantasier.
Citera
2022-02-08, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Det er tydelig at RUs entusiasme for samarbeidet med TH økte betydelig utover i 2018. Hvem ga han forhåpninger?

Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
TH holdt han vel på kroken til han hadde det han trengte

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av rlk73
Det må være sønnen eller TH selv, der har givet ham de forhåbninger.

Det er åpenbart at RU må ha blitt forledet gjennom 2017-2018.
På samme måte som RU lot seg lokke og ble forledet av "Frank".
Citera
2022-02-08, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Kanskje TH så et eller annet i RU, som han syntes var interessant ?

Ja det kan være.
Citera
2022-02-08, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Det er åpenbart at RU må ha blitt forledet gjennom 2017-2018.
På samme måte som RU lot seg lokke og ble forledet av "Frank".
Hvis poenget med operasjon Frank, var å med all ettertrykkelighet bevise at RU er lettlurt. Så har de lykkes med det, ja.
Citera
2022-02-08, 22:23
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Hagen la også til at han betaler sin skatt med glede til en kommune han er glad i."

Kanskje dette også var et motiv?
At han var så glad i kommunen sin, og fryktet at AE skulle flytte med halve formuen og skatte til Gjøvik kommune?

Han måtte foreta seg noe.
Citera
2022-02-08, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Kanskje dette også var et motiv?
At han var så glad i kommunen sin, og fryktet at AE skulle flytte med halve formuen og skatte til Gjøvik kommune?

Han måtte foreta seg noe.

Nå begynner det å ligne en heftig konspirasjon..
Er det ordfører i Lørenskog som måtte stanse samlivsbruddet for å holde pengene i bygda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in