2022-02-08, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Etter det jeg forstår, er også huset alfa og omega.
Huset er viktig. Kona ble drept med overlegg i dette huset. Spor flere steder. De har ikke avdekket hemmelig rom ala Fritzl så hun er nok fraktet bort
Citera
2022-02-08, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
På en side, kan det virke som RU ikke skiller fantasi fra virkelighet. Men det RU driver med og tror på, kalles Affirmations https://en.m.wikipedia.org/wiki/Affirmations_(New_Age)

Han sier at han er det og det, eller gjør det og det i den tro at det da vil bli slik. Fks. når han sier «Det er en av Norges største strømleverandør jeg samarbeider med» eller kaller TH «en Hval» Så er det altså noe han tror vil bli virkelighet, fordi han sier at det er slik eller forestiller seg at det er slik.
Kan du snart skifte tema fra hval til lagmannsretten og høyesterett. Du er rene moby dick.
Citera
2022-02-08, 21:52
Medlem
Det er tydelig at RUs entusiasme for samarbeidet med TH økte betydelig utover i 2018. Hvem ga han forhåpninger?
Citera
2022-02-08, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Jeg er ikke enig i din vurdering basert på info du legger ut her. Høres ut som om det skjer noe mellom mars og juli. Og i august bruker han ordet samarbeider. Helt klart at han tror han er med på noe i august som han ser for seg kan bli spennende greier. Jeg synes det kan se ut som om han bistår med noe som han tror kan gi noe på sikt. Det gjorde det vel kanskje ikke, da det han bistod med trolig ble brukt til noe helt annet.
I sin fantasi sitter han nok allerede i flyet på vei til Egypt med kontrakten i den ene hånden og pengene i den andre. Tror du virkelig han hadde sagt at han samarbeider med TH, hvis det hadde vært snakk om noe kriminelt ?
Citera
2022-02-08, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Jeg er ikke enig i din vurdering basert på info du legger ut her. Høres ut som om det skjer noe mellom mars og juli. Og i august bruker han ordet samarbeider. Helt klart at han tror han er med på noe i august som han ser for seg kan bli spennende greier. Jeg synes det kan se ut som om han bistår med noe som han tror kan gi noe på sikt. Det gjorde det vel kanskje ikke, da det han bistod med trolig ble brukt til noe helt annet.
Enig. Lite tyder på at han medvirker til et kynisk og kaldblodig mord.
Citera
2022-02-08, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Det er tydelig at RUs entusiasme for samarbeidet med TH økte betydelig utover i 2018. Hvem ga han forhåpninger?

TH holdt han vel på kroken til han hadde det han trengte
Citera
2022-02-08, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Kan du snart skifte tema fra hval til lagmannsretten og høyesterett. Du er rene moby dick.
Trodde du var interessert i hvalfangst ?
Citera
2022-02-08, 21:58
Medlem
Citat:
Th har visket han i øret og lovet gull og grønne skoger om han underviste litt i monero. Ru har muligens skriblet noe på en lapp som th har omarbeidet, men her er en ukjent tredjemann inne i bildet. Mr x
Senast redigerad av LH07 2022-02-08 kl. 22:00.
Citera
2022-02-08, 21:58
Medlem
Citat:

Det må være sønnen eller TH selv, der har givet ham de forhåbninger.
Senast redigerad av rlk73 2022-02-08 kl. 22:04.
Citera
2022-02-08, 21:59
Medlem
Citat:
Hans egen fantasi?
Citera
2022-02-08, 22:01
Medlem
Citat:
I sin fantasi sitter han nok allerede i flyet på vei til Egypt med kontrakten i den ene hånden og pengene i den andre. Tror du virkelig han hadde sagt at han samarbeider med TH, hvis det hadde vært snakk om noe kriminelt ?

Nei, derfor tror jeg han ble forledet til å tro at han bidro med noe som etterhvert skulle lede til det han selv så for seg. Det er helt klart at denne guttungen, som TH kaller han, i august mener at han er i et samarbeide om noe som kan bli spennende. Ingen tror vel at han løp ned dørene på Futurum uten at han hadde noe som helst ærend der, noe han drev med selv om han ikke var i møter med sjefen sjøl hele tiden.
Citera
2022-02-08, 22:01
Medlem
Citat:
Trodde du var interessert i hvalfangst ?
jeg vil sette hvalen bak lås og slå. Overlater hvalfangsten til lovens korte arm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in