Citat:
Ursprungligen postat av
Captainspiced
Jag frågar igen, varför fick han ej ha sina barn och hade Emil jaktlicens samt jägarexamen?
Vad är ditt syfte med att hela tiden lyfta denna fråga, som du fått svar på tusentals gånger? Tror du inte alla nu fått med sig att du driver med victim shaming?
Citat:
Ursprungligen postat av
Captainspiced
Jag har frågat om Emil har jaktlicens eller jägarexamen med tanke på att han är ute i skogen och sköt djur. Jag har inte sagt ngt om olagliga vapen.
Varför blir ni så upprörda av detta? Intressant 🧐
Vad har jakt i skogen med mord på ett obeväpnad människa i ett bostadsområde att göra?
Och jo, du har visst "dragit slutsatsen" om att det fanns "olagliga vapen".
"Så upprörda" är det heller ingen som blir, så att det ska bli en trådsanning behöver du inte ens hoppas på.
Citat:
Ursprungligen postat av
Captainspiced
Men, gud nåde den som försöker hitta svaren. Glöm aldrig att du försökt tysta svaren Vemdalen62. Så att du sedan kan berätta det för andra. Motbjudande.
Det har Vemdalen62 inte gjort, tvärt om, så här ljuger du igen.
Kom nu ihåg att det är många som genomskådar dig och dina lögner och som kommer ihåg vad du skrivit, även om det conveniently enough för dig har raderats.
Det är nämligen enklare att komma i håg saker man skrivit för den som inte ljuger i sina inlägg, du borde försöka!