Citat:
Ursprungligen postat av
Ittno
Jeg fikk bare så vondt av RU. Mulig det var en slags beskyttertrang. Har bare så vanskelig for å se for meg at han er så sleip at han skjønte hva opplegget gikk ut på. Tenk hvis det var en selv, hvem er det som ville trodd at de kunne rotet seg opp i noe sånt. Tenk hvis for eks det går et lys opp for en og man forstår man har sittet i lange samtaler med GM/ bakmann. Hypotetisk sett for ikke å terge på meg TT.
Klart det er en mulighet for at det er ham som sendte Thor mailen.
Da er han dummere og mer grisk enn det som her idag er blitt foreslått.
Man kan falle dypt når man trader bitcoin, valuta og aksjer. Her er han jo en av millioner som taper hver dag.
Det er vel heller TH som skulle kurset han, han tjente visst 10 mill på den Monero handelen, stemmer ikke det? Systematisk planlegging ruler.
Den muligheten er der. Men hvis det skulle stemme, så kan han ikke
lenger gjemme seg bak naivitet. Da er han med, "all in" som det heter.
Politiet sier de har "spisset" etterforskningen mot kryptosporet det siste året.
Vi har fått vite hvem som ble frastjålet identiteten sin, og omtrent når dette skjedde.
Så får vi nå altså vite at politiet har hatt RU på besøk i denne spesialleiligheten i Barcode.
Har de brukt så mye tid og ressurser på en person som skal sjekkes ut av saken? That's it, liksom?
Eller har de... nei, jeg skal ikke si for mye om hva jeg kanskje tror.