Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Alltid stor humor när ni sängvätare försöker spela macho
Jättejättetuff och supermanlig men så jävla rädd för fjantviruset att du måste byta lakan varje morgon. Hade du sett till att hålla vikten hade du med största sannolikhet inte drabbats av din "långtidscovid", men jag antar att något eget ansvar är för mycket begärt? Bättre då att håna de unga och hälsosamma för att de tackar nej till en medicinsk behandling de har noll behov av.
Hoppas du inte blir kränkt nu när jag kallar dig sängvätare - ni sängvätare har ju annars en tendens att bli det. Men glöm inte att tillbedja fadern, sonen och det heliga vaccinet innan du går och lägger dig ikväll, och dröm sött om antivaxxare som blir slaktade av det livsfarliga mördarviruset med 0,002% dödlighet, så kanske du slipper tvätta imorgon också med lite tur
Over and out.
Normalviktig, tror kanske jag var sängvätare nån gång i treårsåldern men inte säker på det. Rätt ung också, även om jag inte är tonåring längre.
Grejen är den att det skulle vara bra för er, eftersom ni lever i er egen världsfrånvända värld. Ni tror ju att det är ett litet skitvirus som bara dödar tjockisar som förtjänar det och som inte har några konsekvenser för andra, utom för gnällig vårdpersonal som gått på "myten om viruset".
Du behöver inte bli så förbannad pysen. Jag önskar dig bara lite erfarenhet. Vad sägs om tre månader?