2021-09-29, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hellborn85
Har du några belägg för siffrorna?
Googla citatet så hittar du säkert
Citera
2021-10-10, 02:30
Medlem
PlantBamboos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModPodge
Var ju inte mycket till logik i det hela. En del logistik, dock. Ta sig till Göteborg för att stalka mera där. Rena personförföljselsen av Joz.

Jag är bara nyfiken... Vad är det som du tycker är så bra med Joz? Känner du honom? Du kanske har haft det hur trevligt som helst med honom. För en som inte vet hur Joz egentligen är så är det jätte spännande att få reda på det från en som vet.
Citera
2022-01-10, 01:19
Medlem
Horrorgrams avatar
Mer självgod människa får man leta efter.
Citera
2022-01-11, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Mer självgod människa får man leta efter.
Jag kan bara hålla med dig. Han är så självgod så det är helt äckligt.
Det är ju dessutom svårt att greppa varför han är så självgod hans kanal går ju inte direkt bra och det kan man förstå. Vem vill ödsla tid på en kluns som sitter och gottar sig i sin egen förträfflighet liksom.
Citera
2022-01-11, 18:09
Medlem
Mikkkas avatar
Ja fyfan vad trist den självgoda fläskmåsen är, så man vill spy. Han har blivit den rask han fler kritiserade, en ormtunga av rang.
Citera
2022-01-11, 18:15
Medlem
knark-kungens avatar
Lyckades han få någon ordning på ekonomin och skulderna efter lyxfällan eller är han lika fattig som Rask fortfarande?
Citera
2022-01-11, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Ja fyfan vad trist den självgoda fläskmåsen är, så man vill spy. Han har blivit den rask han fler kritiserade, en ormtunga av rang.
Han har visat att han och Rask är samma skrot och korn. Trash.
Citera
2022-01-11, 19:37
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Förstår mig inte på honom ett dugg,han trakasserar folk och gnäller på andra är på honom. Tyckte de han gjorde i början var rätt bra,men det ändrades väldigt snabbt. Finns nog inga svenska youtubers jag ser på längre,förutom Montefjanton ibland.
Citera
2022-01-12, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlappTjackBalle
Förstår mig inte på honom ett dugg,han trakasserar folk och gnäller på andra är på honom. Tyckte de han gjorde i början var rätt bra,men det ändrades väldigt snabbt. Finns nog inga svenska youtubers jag ser på längre,förutom Montefjanton ibland.

Han är rätt manipulativ och många som kollar är väl barn som går på hur han vinklar allt till sin fördel.
Citera
2022-02-07, 15:50
Medlem
Citat:
Vad pluggar hans skattesmitande fru för något? Anjo och frugan berättade i en video att frun skulle plugga fem år tills skatteskulden preskriberats. Arbetar hon så dras det pengar till skulden.

Kommer du ihåg vilken video det kan ha varit? En VOD-cast?

Citat:
Ursprungligen postat av Gnusmas80
Jag såg en video nyss där anjo säger att "han" anser inte att det är en fara för samhället med piratkopierade kläder, haha dumma jävel 😂
Importen till Sverige av piratkopierade varor uppgår till 18,3 miljarder"

https://www.youtube.com/watch?v=y5WCrZTfggY
Han gråter i senaste videon om att folk råna honom på 4,3milj för att de som skulle köpta hans "dokumentär" fulstreama den istället. Han säger att han fulstreamade förr och delar på konton för att inte betala fullpris på netflix osv. Han säger att han är ju inte Hollywood men han tar högre betalt än Hollywood så han har nog inte alla hästar hemma med matematik och moral. Han tog bort min kommentar när jag undra hur han tänkte.
Att hans "dokumentär" som handlar om självmord(i princip) får vara på trending är väldigt skumt, är det vara Youtube Sverige som godkänner det?
Citera
2022-02-07, 23:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sjuttispasystemet
Kommer du ihåg vilken video det kan ha varit? En VOD-cast?

https://www.youtube.com/watch?v=y5WCrZTfggY
Han gråter i senaste videon om att folk råna honom på 4,3milj för att de som skulle köpta hans "dokumentär" fulstreama den istället. Han säger att han fulstreamade förr och delar på konton för att inte betala fullpris på netflix osv. Han säger att han är ju inte Hollywood men han tar högre betalt än Hollywood så han har nog inte alla hästar hemma med matematik och moral. Han tog bort min kommentar när jag undra hur han tänkte.
Att hans "dokumentär" som handlar om självmord(i princip) får vara på trending är väldigt skumt, är det vara Youtube Sverige som godkänner det?

Att han själv har pirat streamat och sedan klagar när det är hans film, det är ju inte logiskt.

"Att hans "dokumentär" som handlar om självmord(i princip) får vara på trending är väldigt skumt"
Det tycker jag faktiskt inte är konstigt, det är en dokumentär som visar att det faktiskt finns och öpnnar folks ögon.

Vad äre för sida denna "dokumentär" ligger på?
Citera
2022-02-08, 00:15
Medlem
LoResas avatar
Citat:
Vad pluggar hans skattesmitande fru för något? Anjo och frugan berättade i en video att frun skulle plugga fem år tills skatteskulden preskriberats. Arbetar hon så dras det pengar till skulden.

Ett bra bevis på att chipstutten och frugan saknar verklighetsförankring. Men mycket riktigt preskriberas en skatteskuld efter fem år, efter den förfallit. Problemet är bara att när den förfaller skickas ärendet till Kronofogden som har rätt att mäta ut skulden i hemmet. Dessutom är det betydligt mer reglerat att få skuldsanering och hennes skuld kommer öka rejält!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in